9-геометрия
Сабақ №28-8
Күні:
.
|
Тақырыбы |
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығы |
||
|
Сілтеме |
Геометрия 9- сынып, слайдтар,Е-кітапхана №...................,электронды оқулық |
||
|
Жалпы мақсаты |
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есептер шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру. Үшбұрыштардың ұқсастығының үш белгісі туралы түсінік қалыптастыру |
||
|
Міндеттер |
1. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының белгілерін тұжырымдауды меңгерту 2. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының үш белгісі туралы түсінік қалыптастыру 3. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есептер шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы,Е-кітапхана №1676-1, электрондық оқулық |
||
|
Күтілетін нәтиже |
1. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының белгілерін тұжырымдауды меңгереді 2. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының үш белгісі туралы түсінік қалыптасады 3. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есептер шығаруда пайдалана біледі |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:С бұрышы неге тең?
Дарынды оқушымен жұмыс. ВС қабырғасы дұрыс есептелген бе?
|
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушылардың сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин |
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. |
|
|
Түсіну. 10 мин |
ІІ Өткен тақырыпты қайталау: 1.Үшбұрыштардың қандай ұқсастық белгілері бар? 2.Өзара тең үшбұрыштарды ұқсас деуге бола ма? ІІІ Жаңа сабақ: а) теориялық бөлім
Ә)практикалық бөлім
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. |
Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау |
|
Қолдану Есептер шығару 10 мин |
|
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин |
|
|
|
|
Жинақтау E-Learning.№........... 5 |
|
Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. №....... есепті орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге . Қайталау. §19.Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері.№179-ә
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспар "Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығы"
Сабақ жоспар "Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығы"
9-геометрия
Сабақ №28-8
Күні:
.
|
Тақырыбы |
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығы |
||
|
Сілтеме |
Геометрия 9- сынып, слайдтар,Е-кітапхана №...................,электронды оқулық |
||
|
Жалпы мақсаты |
Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есептер шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру. Үшбұрыштардың ұқсастығының үш белгісі туралы түсінік қалыптастыру |
||
|
Міндеттер |
1. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының белгілерін тұжырымдауды меңгерту 2. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының үш белгісі туралы түсінік қалыптастыру 3. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есептер шығаруда пайдалана білуге дағдыландыру |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы,Е-кітапхана №1676-1, электрондық оқулық |
||
|
Күтілетін нәтиже |
1. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының белгілерін тұжырымдауды меңгереді 2. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығының үш белгісі туралы түсінік қалыптасады 3. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін есептер шығаруда пайдалана біледі |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:С бұрышы неге тең?
Дарынды оқушымен жұмыс. ВС қабырғасы дұрыс есептелген бе?
|
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушылардың сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру. |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин |
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. |
|
|
Түсіну. 10 мин |
ІІ Өткен тақырыпты қайталау: 1.Үшбұрыштардың қандай ұқсастық белгілері бар? 2.Өзара тең үшбұрыштарды ұқсас деуге бола ма? ІІІ Жаңа сабақ: а) теориялық бөлім
Ә)практикалық бөлім
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. |
Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау |
|
Қолдану Есептер шығару 10 мин |
|
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин |
|
|
|
|
Жинақтау E-Learning.№........... 5 |
|
Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. №....... есепті орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге . Қайталау. §19.Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері.№179-ә
|
|
|
шағым қалдыра аласыз





















