Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
5.2В
Сақтар
Күні:
Мұғалімнің
Сынып:5
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
«Алтын адам» кім
болды?
Осы
сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
(оқубағдарламасынасілтеме)
Барлығы:
5.2.3.1 қазақстандық
ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын
біледі
Көпшілігі:
5.2.2.4 «Алтын адам»
жәдігерін өнер туындысы ретінде
сипаттайды
Кейбірі:
5.2.1.2 ежелгі
тайпалардың дүниетанымын
сипаттайды
Дескрипторлары:
1.Есік қорғанынан
табылған адам неліктен «Алтын адам» деп аталды? сұрағына 2-6 дәлел
келтіреді. Немесе
Атажұртымыз – «Алтын
адамдар» мекені» деген пікірмен келісесіз бе? сұрағына 2-6 дәлел
келтіреді.
2. «Алтын адам»
жәдігерінің кем дегенде 3-ін
сипаттайды.
3. Сақтардың дүниетанымы туралы
кем дегенде екі тұжырым
жасайды.
Тілдік
мақсаттар
Сөз тіркестерімен
жұмыс. Сөз тіркестерді қолданып, кем дегенде 5 сөйлемнен тұратын
шағын оқиға құрастырады (жазылым
дағдысы);
Қажетті сөздер мен сөз
тіркестері:
көсем
патша
археология
қорған
оба/қорым
«Алтын
адам»
«Аңдық
стиль»
«Дүниетаным»
Есік қорғанынан табылған құнды жәдігерлер
сақтардың тұрмыс тіршілігі туралы
...ақпарат
береді.
Берілген дерек
бізгекелесі мәліметтерді
береді...
Ең
бастыжетістіктер...
Құндылықтарды
дарыту
Қазақстанның мәдениетін, Отанды, туған жерді
сүюге баулу, ата - бабамызды құрметтеуге тәрбиелеу. Өз елінің
тарихи құндылықтарын құрметтеуге
үйрету.
Пәнаралық
байланыстар
Өзін-өзі тану.
Дүниежүзі тарихы. Өнер
АКТ қолдану
дағдылары
Интерактивті тақта,
презентация арқылы оқушылардың шығармашылық түрде жұмыс жасауына
мүмкіндік ашылып, пәнге қызығушылығы артады. Мүмкін болған жағдайда
интернет желісі арқылы деректер, ақпараттар, суреттер
табу.
Бастапқы
білім
Сақтар туралы
жазбаша деректер туралы
біледі
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған
іс-әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың
басы
10
мин
Қызығушылықты ояту
кезеңі
Қоңырау уақытында сынып
оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны
суреттері арқылы 4 топқа бөлінеді. Сонымен қатар тақтада осы
суреттер жинағын қосып қою арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа
қызығушылығы артады.
(Б)СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН
ЖҰМЫС:
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар? 2.Не ерекше
болды?
3.Осы жәдігерлер туралы не
білесіздер? 4. Тақырыпты болжап
көріңіз....
Болжамдарын
негіздейді.
Ықтимал
жауаптар:
Көпшілігі: Барлық заттар
алтыннан жасалған. Алтын сапалы. құнды металл. Барлық заттар заттай
деректерге жатады. Тәуелсіздік монументін жиі көреміз. Мұражай
.
Кейбірі: Мен Есік мұражайына
бардым. Мен Алтын адамды
көрдім.
1-қосымша.10мин. 1.Есік қорғанынан табылған
адам неліктен «Алтын адам» деп аталды?
2.Атажұртымыз – «Алтын адамдар» мекені» деген пікірмен келісесіз
бе? ( әрқайсына 2-6
дәлел)
Ескерту: жұптар екі
сұрақтың бірін
таңдайды.
САРАЛАУ: Бағалау
критерийлері:
Барлық оқушылар- кем
дегенде 2 дәлел
Көпшілік оқушылар- 4
дәлел
Кейбір оқушылар - 6 дәлел
келтіреді.
(Т)2-тапсырма. Жәдігер
сөйлейді.
Жәдігерді өнер туындысы ретінде
жарнамалап, сатып алу
ұсынылады.
3-қосымша.10-мин.
Топтар өздерінің
атауларына сәйкес жәдігерді сипаттайды немесе жарнамалайды. Соңында
сынып алдында қорғайды.
Бұл тапсырманы орындауда
тапсырма мазмұны ның толық ашылуы, креативтілік және ұйымшылдық
талаптарын ескеріңіз. Оқушылар қойылым, сурет, постер, слайдты
көрсетілім, және т.б түрде жарнамаларын дайындаулары мүмкін.
Топтар
бір-біріне баға
береді.Бұдан соң барлық сынып
оқушыларынан қай жәдігерді сатып алатынын қол көтеру арқылы
анықтаңыз. Қай жәдігерді сатып алушылар көп болса сол топ жеңіске
жеткенін атап өтеді.
(Ж)3-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс.3-қосымша.10-мин
Зерттеу
сұрақтары:
"Алтын адам"
сақтардың дүниетанымын қалай
сипаттайды?
Аңдық стиль деген
не? Бұл стиль «Алтын адамның» қай жәдігерінде
қолданылған?
(Д)4-тапсырманы бекіту:
сәйкестендіріп,дұрыс жауапты
көрсетеді:
1.Күн Құдайы-ең
құдіретті құдай.
2.О дүниеде өмір бар
деп сенді
3.Әлем ұғымы: аспан,
жер, жер асты
4.Патша Күн
Құдайымен тең
5.Ата-баба
аруақтарына сиынды
6. Дүниенің төрт
бұрышы ұғымы
7.Сақтар аңдарға
табынды
А-Аңдық стиль
дамыды.
В-Заттарын бірге
жерлеу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз