Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
2
минут
2
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық
ахуал туғызу.
Оқушылар арасында
жағымды көңіл-күй қалыптастыру, бір-біріне
жақындастыру
үшін «Амандасу» психологиялық тренингінен
бастаймын.
Топқа
біріктіру.
«Мозaйка»әдісі бойынша
оқyшылар екi топқа бөлінеді.
(бөліктерге бөлінген
шеңбер мен дөңгелектін суреті)
I топ –
Шeңбер
II топ –
Дөңгeлек
|
Оқушылар екі шеңбер
құрып тұрады:ішкі және сыртқы
шеңбер.
Амандасу түрлерін
жасайды
2 топқа
бірігеді.
|
«Керемет!»,
«Жарайсыздар!»
Топ
басшысы
сайланады, бағалау
парағына топ мүшелерінің балдарын қойып
отырады
|
Слайдта мемлекеттер суреттері
көрсетіледі
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Үй жұмысын
тексеру. «Көршіңмен
кеңес».
(Оқушылар
дәптерлерін көршілерімен
алмастырады).
Сектордың ауданын
табыңдар, егер секторға сәйкес келетін центрлік
бұрыш:
а)300
б)600 в)1500
г)2400
д)3000
тең
болса.
|
«Көршіңді кеңес»
әдісі арқылы оқушылар есептің қатесін талқылайды, дұрыс жауабын
айтады
Оқушылар есептерді
шығару үшін қажетті формулаларды естеріне түсіреді, ережені
қайталайды. Есептің шығару жолын
түсіндіреді.
Жауаптары:
а) б)
в) г)
д)
|
Оқушылар ауызша кері
байланыс береді
1
балл
|
Оқулық
|
5
минут
Креативті ойлауды
дамытуға арналған
сұрақтар
|
Өткен сабақты
қайталау
« сұрақ –иә – жоқ деген
жауап» әдісі
-
Радиусы R- ге тең шеңбердің С
ұзындығы: С = 2ПR
-
Доғаның l ұзындығы мына
формуламен есептеледі:
-
Дұрыс көпбұрыштар ұқсас, ал
олардың қабырғалары мен периметрлерінің қатыасы оларға сырттай
немесе іштей сызылған шеңберлердің радиустарының қатынасына
тең.
-
Дұрыс n бұрышының
формуласы
-
Периметрлерінің
қатынасы
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне
түсіндіреді. Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
1. иә
2. иә
3. жоқ
4. иә
5. жоқ
|
Дескриптор
Шеңбер, доға ұзындығы формуласын
біледі;
«1
балл»
|
Постер, түрлі-түсті
маркерлер, диаграммалар
|
Сабақтың
ортасы
Оқушылардың
функционалдық сауаттылығын дамытуға
арналған тапсырмалар
10
минут
|
Саралау әдісі: «Жіктеу»
тәсілі
Топтық
жұмыс.
Оқу мақсатына қол
жеткізуге мүмкіндік беретін «Ойлан, бөліс, талқыла»
әдісі арқылы топтық жұмыс
ұйымдастырылады.
Телевидениеде ауа
райын болжаушы диаграммада көрсетілгендей бұлт символын
қолданады.
Оның
периметрі AE
түзу
сызығынан, APB және
DQE жартышеңберлерінен және центрі
С болатын шеңбердің BRD басты доғасынан
тұрады. AE
= 7,5 см,
AB
=
DE
= 3 см
және BC
=
CD
= 2,8 см.
Бұрыштар ,
X
–BD
ортасы.
A i)
BX
= 2,724 см болатынын
көрсетіңіз.
Бұлт ауданын
есептеңіз:
|
а) BCD үшбұрышының
ауданын;
в) ABDE трапециясының
ауданын;
с) BCD негізгі секторының
ауданын;
д) бұлт
символының жалпы ауданын
табады
|
Дескриптор
-Берілгені бойынша шартты
дұрыс жазады.
-Сектор, сегменттің ауданының
формуласын дұрыс
қолданады.
-Есептейді, жауабын
есептейді.
3
балл
|
|
10
минут
5
минут
|
Жұптық
жұмыс: « Қос шеңбер»
әдісі
Боялған секторлардың
аудандарын табыңыз:
Сектордың ауданы
бойынша дөңгелектің ауданын
табыңдар
Саралау:
«Қарқын» тәсілі
Жеке
оқушымен жұмыс
-
«Семантикалық
карта» әдісі ЕББҚ оқушы үшін
тапсырма
Дереккөздер.
|
Оқушылар ойласады,
жұптасып есеп шығарады, берілген тапсырмаларды постерге орындап
бір-бірімен бөліседі.
«Семантикалық карта» әдісі
арқылы
орындайды.
Шешуі:
|
Дескриптор
-Берілгені бойынша шартты
дұрыс жазады
-Бұрыштың градустық,
радиандық өлшемдерін таба
алады.
-Сектор мен
сегменттің анықтамасын
қолданады;
3
балл
Дескриптор
-Дөңгелектің және оның
бөліктерінің сегменттің сектордың ауданының формулаларын
аңықтайды;
- Дөңгелек, сектор және
сегменттің аудандарының формулаларын есептер шығаруда
қолданады
2
балл
|
https://bilimland.kz
https://bilimland.kz
|
Сабақтың
аяғы
5
минут
|
Үйге тапсырма
беру:
|
Үй
жұмысы: сектор мен сегмент
ауданының формуласын қолданып
шығарады.
|
Дескриптор
-Берілгені бойынша
шартты дұрыс жазады.
-Сектор, сегменттің
ауданының формуласын дұрыс
қолданады.
-Жауабын
негіздейді.
|
Оқулық
|
Кері
байланыс
|
IV.Cабақты
қорытындылау.
Сабақ соңында рефлексия
жүргіземіз.
|
Оқушылар өз ойларымен
бөліседі
|
Топ басшылары топ мүшелерінің
балдарын хабарлайды. Bilim Clаss жүйесіне
қойылады
|
Түрлі түсті
стикерлер
|