Материалдар / Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныптарға арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
225
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Ережепова Жамила

Күні


Сынып 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Объектілердің 3D модельдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Кірістірген объектілер» анықтамасын біледі

Көптеген оқушылар:

Материал, Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін біледі

Кейбір оқушылар:

Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

Әртүрлі программалар өнімінің тартымды әрі көрнекі болуын қамтамасыз ететін объектілер бар. Мысалы, мәтіндік редакторға мәтінмен қоса дыбыс, анимация, сурет, диаграмма мен автофигуралардың объектілерін енгізуге болады. Міне, осындай объектілерді программаға енгізетін программа модульдерін кірістірген объектілер немесе программалар деп атайды.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.








Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.

Мұндай ішкі программалар SketchUp -та да бар. SketchUp программасында 3D моделін құруда құралдардың көмегімен құрастырылып жатқан модельді мүмкіндігінше шынайы объектіге ұқсату үшін кірістіру, бояу және шаблонға салуды қолданады.


Көрсетілім. SketchUp программасының мәзіріндегі Окно бөлімінде орналасқан Материалдар, Компоненттер және Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысамыз.


Жеке жұмыс.

§ 2.4 , 56-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы


1-тапсырма. SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастыр.


Дескриптор:

- SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырады.


ҚБ: стикер /3балл/


2-тапсырма. Малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастыр.


Дескриптор:

-SketchUp программасының құралдарын пайдаланып малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастырады.


ҚБ: стикер /4 балл/


Жеке жұмыс. 3-тапсырма.

-Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атандар.


Дескриптор:

- Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды.


ҚБ: стикер /3 балл/

Мұғалімді тыңдайды








Материалдар

Компоненттер

Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысады







SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады



SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрасытарады





Сұраққа жауап береді




























Стикер

3балл








Стикер

4балл










Стикер

3балл






Интербелсенді тақта/компьютер

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 2.4, 58-бет 2-тапсырма






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ