Организация начало
урока
(5мин)
|
I.Организационный момент. Психологический
настрой
-Сәлеметсіңдер ме
балалар
-Көңіл- күйлерің
қалай?
-Қазір бізде қандай
сабақ?
-Сабаққа дайынсыңдар
ма?
-Қазір бізде жылдың қандай
мезгілі?
-Қазір қыстың қандай
айы?
-Бүгін аптаның қай
күні?
-Бүгін
нешесі?
Артикуляциялық
жаттығу
Ине,
Саңырауқұлақ
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Өте
жақсы!
|
Плакат
|
Проверка домашнего
задания
(5
мин)
Повторение раннее изученного
материяла
(5 мин
)
Изучение нового
материяла
(10мин)
Первичная проверка усвоения
знаний
(10
мин)
Закрепление
знаний
(5
мин)
|
Үй тапсырмасын
сұрау
Көркем жазу . Бірақ алдымен саусақтарымызды
жатықтырамыз.
Саусақ жаттығуы ( «Кірпі» жаттығуы
)
Момақанмын алайда (үш саусақтарын түйістіріп,
кірпінің жүрісін салады ) Тікенім көп абайла, (екі қолының
саусақтарын айқастырып, кірпінің тікенектері жасайды). Кірп кетсе
қолыңа, Өкпелеме жарайма!
Бүгін қазақ тілі сабағында сөздерді оқумен
бастаймыз.
Тақтаға қараймыз
:
Аю,тал,ұшқыш
- Осы сөздерден бір әріпті алып
жазамыз.
- Дәптерімізді ашамыз екі жол қалдырамыз
үшінші жолдан бастап, бүгінгі күнді және сынып жұмысын
жазамыз.
Бб Бб Бб
Бб
Сабақтын мақсатын
анықтаймыз
тапсырма.Сөздерді қайталаймыз және
анықтаймыз.
Кім?- Айжан,
Марат. Не?- ит, доп,
шелек.
тапсырма. Сөздерден сұрақтарды анықтап
дәптерге көшіріп жазу.
Аю - не?
Кім? тал ұшқыш бүркіт нан тігінші
тапсырма.Заттын атын білдіретін
сөздерге сұрақ қой.
Марат, аң, құс, жер,
Айжан.
Жаңа сабақты қорытындылау арқылы
сұрақтар: - Бүгін қандай тақырып
өттік? - Заттың атын білдіретін сөздерге қандай
сұрақтар қойылады
екен? - Адамға
ше? - Жансыз және жан-жануарларға
ше? - Орыс тілінде қалай
екен?
|
Сәйкес келетін сөздін астын
сызады
Көп нүктенің орнына керекті
әріпті қойып жазады.
Сөздерді
салыстырады.
|
Жарайсыңдар,
балалар!
Тамаша!
Жеткілікті!
|
Дәптер мен
жұмыс
Слайд
оқулық
Каточка
дәптер
Оқулық
дәптер
|
Подведение итогов
урока
(5
мин)
Информация о домашнем задании
и выставление оценок
(5
мин)
|
Рефлексия
Балалар, бүгін өте жақсы жұмыс
ітедіндер Жарайсындар! Ал енді өткен тақырып бойынша бір қайталап
өтейік. Тақтадағы сөздерді оқимыз , аудармасын
табамыз.
Бағалау.
6-7 жұлдыз
9-10б.
4-5 жұлдыз
7-8б.
1-3 жұлдыз
5-6б.
Үй тапсырмасын
беру
80бет ,
5-тапсырма
|
|
Жақсы!
Күнделікке баға
қою
|
Бас бармақ
тәсілі
күнделік
|