Материалдар / Сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары орындалды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2023
302
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КГУ «Рудненская специальная школа для детей с особыми образовательными потребностями» Управления образования акимата Костанайской области

Краткосрочный (поурочный) план



Раздел:

Салт дәстүр. Мерекелер

Ф.И.О

Сафина А.К.

Дата:

31.01.20223жыл

Класс: 3«А»

Количество присутствующих

Количество отсутствующих

Тема урока:

Кімнің? ненің? және кімге? неге? сұрақтарына жауап беретін сөздер

Цели обучения в соответствии с учебной программой

3.2.1.2 әр түрлі буындарды, сөздерді оқу, жазу, мағынасын түсініп аудару

3.4.5.1 - жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу 3.2.6.1 мәтіндегі жаңа сөздердітауып оқу, мағынасын түсіндіру

Цели урока

Білімділік: Кімнің? ненің? және кімге? неге? сұрақтарына жауап беретін сөздермен таныстыру. Жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу.

Түзете-дамытушылық:Жаттығуларды орындату арқылы қол моторикасын дамыту.

Тәрбиелік:Оқушыларға мемлекеттік тілдің бірлігі, патриотизмі, құндылығы туралы түсінік қалыптастыру; Құндылықтарды сіңіру әңгімелесу, қазақ тіліндегі лексиканы қолдану арқылы жүзеге асырылады

      Ход урока

Этап урока/ Время

Действия педагога

Действия ученика

Оценивание

Ресурсы

Организация начало урока

(5мин)

I.Организационный момент. Психологический настрой

-Сәлеметсіңдер ме балалар

-Көңіл- күйлерің қалай?

-Қазір бізде қандай сабақ?

-Сабаққа дайынсыңдар ма?

-Қазір бізде жылдың қандай мезгілі?

-Қазір қыстың қандай айы?

-Бүгін аптаның қай күні?

-Бүгін нешесі?

Артикуляциялық жаттығу

Ине, Саңырауқұлақ

Сұрақтарға жауап береді

Өте жақсы!

Плакат

Проверка домашнего задания

(5 мин)

Повторение раннее изученного материяла

(5 мин )





















Изучение нового материяла

(10мин)




















Первичная проверка усвоения знаний

(10 мин)



Закрепление знаний

(5 мин)

Үй тапсырмасын сұрау

Көркем жазу . Бірақ алдымен саусақтарымызды жатықтырамыз.

Саусақ жаттығуы ( «Кірпі» жаттығуы )

Момақанмын алайда (үш саусақтарын түйістіріп, кірпінің жүрісін салады ) Тікенім көп абайла, (екі қолының саусақтарын айқастырып, кірпінің тікенектері жасайды). Кірп кетсе қолыңа, Өкпелеме жарайма!



Бүгін қазақ тілі сабағында сөздерді оқумен бастаймыз.

Тақтаға қараймыз :

Аю,тал,ұшқыш

- Осы сөздерден бір әріпті алып жазамыз.

- Дәптерімізді ашамыз екі жол қалдырамыз үшінші жолдан бастап, бүгінгі күнді және сынып жұмысын жазамыз.

Бб Бб Бб Бб

Сабақтын мақсатын анықтаймыз

тапсырма.Сөздерді қайталаймыз және анықтаймыз.

Кім?- Айжан, Марат.
Не?- ит, доп, шелек.

тапсырма. Сөздерден сұрақтарды анықтап дәптерге көшіріп жазу.

Аю - не? Кім?
тал
ұшқыш
бүркіт
нан
тігінші

тапсырма.Заттын атын білдіретін сөздерге сұрақ қой.

Марат, аң, құс, жер, Айжан.

Жаңа сабақты қорытындылау арқылы сұрақтар:
- Бүгін қандай тақырып өттік?
- Заттың атын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қойылады екен?
- Адамға ше?
- Жансыз және жан-жануарларға ше?
- Орыс тілінде қалай екен?

Сәйкес келетін сөздін астын сызады








Көп нүктенің орнына керекті әріпті қойып жазады.









Сөздерді салыстырады.

















Жарайсыңдар, балалар!















Тамаша!




































Жеткілікті!

Дәптер мен жұмыс














Слайд оқулық



















Каточка

дәптер
















Оқулық дәптер

Подведение итогов урока

(5 мин)












Информация о домашнем задании и выставление оценок

(5 мин)

Рефлексия







Балалар, бүгін өте жақсы жұмыс ітедіндер Жарайсындар! Ал енді өткен тақырып бойынша бір қайталап өтейік. Тақтадағы сөздерді оқимыз , аудармасын табамыз.

Бағалау.

6-7 жұлдыз 9-10б.

4-5 жұлдыз 7-8б.

1-3 жұлдыз 5-6б.



Үй тапсырмасын беру

80бет , 5-тапсырма


Жақсы!















Күнделікке баға қою

Бас бармақ тәсілі












күнделік

     



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!