Материалдар / Сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
dhsdhdhgdhgshsghsg hfghsf ghgshg hfh
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2023
185
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

VIIIтарау. Дифференциалдық теңдеулер

Педагогтің аты-жөні

Сабиров Азамат Айтмухаметович

Күні:

10.04.2023ж.

Сынып: 11 «А» ЖМБ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Екінші ретті тұрақты коэффициентті біртекті сызықтық дифференциалдық теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.1.22- дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды білу;

11.3.1.23- дифференциалдық теңдеулердің жалпы және дербес шешімдері анықтамаларын білу;

Сабақтың мақсаты

11.3.1.22- дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды білу;

11.3.1.23- дифференциалдық теңдеулердің жалпы және дербес шешімдері анықтамаларын білу;

Тілдік мақсаттар


Туынды, туынды ережелері

Дифференциал теңдеулер

      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен сәлемдесу.

Психологиялық ахуалды жақсарту.


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Дифференциалдық теңдеудің ретін анықтайды

  • Берілген функция дифференциалдық теңдеудің жалпы шешімі болатынын көрсетеді

  • Берілген функция дифференциалдық теңдеудің дербес шешімі болатынын көрсетеді


Сәлемдеседі





Танысады








Bilimland

платформасы


Сабақтың ортасы

33 минут

Дифференциалдық теңдеулер — ізделінетін функцияны оның әр түрлі ретті туындыларымен (немесе дифференциалдарымен) және тәуелсіз айнымалылармен байланыстыратын теңдеулер.

Алгебралық теңдеулермен салыстырғанда, дифференциалдық теңдеулерді шешу кезінде функция (функциялар отбасы) ізделінеді, ал алгебралық теңдеулерді шешу нәтижесінде сан (бірнеше сан) ізделінеді.

Біріншісінен жоғары ретті дифференциалдық теңдеуді бірінші ретті теңдеулер жүйесіне айналдыруға болады. Бұл жүйесіне кіретін теңдеулер саны бастапқы дифференциалдық теңдеудің ретіне тең.

Ізделінді функцияның ең жоғарғы туындысы (дифференциалы) теңдеудің реті деп аталады. Теңдеуді қанағаттандыратын, яғни тепе-теңдікке айналдыратын функция теңдеудің шешімі деп аталады.

Тапсырма:

1.Дифференциалдық теңдеудің ретін анықтаңыз:

Дескриптор: Білім алушы:

- дифференциалдық теңдеудің ретін анықтай алады.



Оқулықпен жұмыс. №27.1-№27.5

Тыңдайды.

тақырыпты талдап, түсіндіреді. Анықтама мен ережелерді талдайды.

















Дескриптор бойынша тапсырмаларды орындайды.









тапсырмаларды орындайды














Әр дұрыс есепке 1 балл қойылады.

слайдтар


Сабақтың соңы

2 минут

Кері байланыс

«БББ» әдісі.


Үй жұмысы: №27.6


Танысады



Саралау –оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша дифференциация, жеке жұмыс, өзара тексеру, жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға түсіндіреді, қолдайды.

Өзіндік бағалау, өзара бағалау

Тапсырмаларды орындау барысында өзіндікті, белсенділікті .жауапкершілікті және ұқыптылықты тәрбиелеу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты болды ма?

ОМ –на барлық оқушыларжеттіме?

Егер жетпесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс өткізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық болды және неліктен?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!