|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10 А |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
ЖОЛДАРМЕН ЖҰМЫС жасау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python программалау тілінде жолдық функцияларды анықтайды Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар. Word Wаll |
1.Мұғалім мен амандасады. 2.Сабақтың мақсаттары мен танысады. |
Әр жауапқа балл беру |
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір! - Жолды өңдейтін операторларды «процедура» және «функция» деп неге екіге бөліп қарайды? - Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар? - Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар? «Джигсо» әдісі Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Ауызша мадақтау, ынталандыру 1-тапсырма. «Құндылықтарды анықтау»
Дескриптор: 1. «Ішкі программа» деген не? 2. «Процедура» деген не? 3. «Функция» деген не? 4. Процедураның жазылу ережесі 5. Функцияның жазылу ережесі 6. Функцияның процедурадан айырмашылығы Python программалау тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін анықтайды. Фигуралар арқылы бағалау 2-тапсырма. - Оқулықта берілген практикалық тапсырманы компьютерде орындаңдар. Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып баспаға берілсін. Дескриптор: Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады. Фигуралар арқылы бағалау |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
Дескрипторлар бойынша бағалау |
Үлестірме |
|
Сабақтың соңы |
Сұрақтар: 1) «Жол» дегеніміз не? 2) Python программалау тілінде программа көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады? 3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін қандай функция қолданылады? 4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін және керісінше орындау үшін қандай функция қызметін пайдалану керек? Фигуралар арқылы бағалау 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Рефлексия |
Сұрақтарға жауап береді |
Өзін-өзі бағалау. |
Жұмыс дәптері |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10 А |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
ЖОЛДАРМЕН ЖҰМЫС жасау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Python программалау тілінде жолдық функцияларды анықтайды Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар. Word Wаll |
1.Мұғалім мен амандасады. 2.Сабақтың мақсаттары мен танысады. |
Әр жауапқа балл беру |
|
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі - Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір! - Жолды өңдейтін операторларды «процедура» және «функция» деп неге екіге бөліп қарайды? - Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар? - Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар? «Джигсо» әдісі Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Ауызша мадақтау, ынталандыру 1-тапсырма. «Құндылықтарды анықтау»
Дескриптор: 1. «Ішкі программа» деген не? 2. «Процедура» деген не? 3. «Функция» деген не? 4. Процедураның жазылу ережесі 5. Функцияның жазылу ережесі 6. Функцияның процедурадан айырмашылығы Python программалау тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін анықтайды. Фигуралар арқылы бағалау 2-тапсырма. - Оқулықта берілген практикалық тапсырманы компьютерде орындаңдар. Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып баспаға берілсін. Дескриптор: Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалай алады. Фигуралар арқылы бағалау |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
Дескрипторлар бойынша бағалау |
Үлестірме |
|
Сабақтың соңы |
Сұрақтар: 1) «Жол» дегеніміз не? 2) Python программалау тілінде программа көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады? 3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін қандай функция қолданылады? 4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін және керісінше орындау үшін қандай функция қызметін пайдалану керек? Фигуралар арқылы бағалау 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Рефлексия |
Сұрақтарға жауап береді |
Өзін-өзі бағалау. |
Жұмыс дәптері |
шағым қалдыра аласыз














