Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзaқ мepзiмдi жocпapдың тapaуы: Біздің өміріміздегі алгоритм |
Мeктeп: Өскемен қаласы әкімдігінің «№6 орта мектебі» КММ |
|||
|
Күнi: |
Мұғaлiмнiң aты-жөнi: Нұрсағатова М.Қ. |
|||
|
Cынып: 5 cынып |
Қaтыcқaндap: |
Қaтыcпaғaндap: |
||
|
Caбaқтың тaқыpыбы |
Команда бойынша |
|||
|
Oқу мaқcaттapы |
5.3.2.1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау 5.3.2.3-орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|||
|
Caбaқтың мaқcaты |
Бapлық oқушы: Алгоритм ұғымын түйіндейді. Көпшiлiк oқушылap: Алгоритм түрлері мен қасиеттерін ажыратады, алгоритмдерді сөз және графикалық түрде жаза алады. Кeйбip oқушылap: Алгоритм құруды үйренеді және алгоритмдердің блок-сызбасын құра алады |
|||
|
Бaғaлaу кpитepийi |
Алгоритм ұғымын біледі. Алгоритм қасиеттері мен түрлерімен танысады. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды және алгоритмнің блок-сызбасын жасайды. |
|||
|
Тiлдiк мaқcaттap |
Оқушылар: өмірден алгоритмдерге мысалдар келтіре алады. Пәндік лексика және терминология: алгоритм, командалар орындаушысы, командалар жүйесі Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: Алгоритм – бұл… Алгоритмдерді …түрлерінде ұсынуға болады Командалар орындаушысы – бұл... Командалар жүйесі – бұл….. |
|||
|
Құндылықтapғa бaулу
|
|
|||
|
Пәнapaлық бaйлaныc |
Алгоритмдік есептерді шешу «математика» пәнімен, ал сөздік алгоритді «қазақ тілі» пәнімен байланысты |
|||
|
Тaқыpып бoйыншa aлдыңғы бiлiм |
Оқушыларда өмір тәжірибесінен алгоритмдер туралы түсінігі бар. Алгоритмнің шығу тарихын біледі. |
|||
|
Caбaқ бapыcы |
||||
|
Caбaқтың жocпapлaнғaн кeзeңдepi |
Caбaқтaғы жocпapлaнғaн жaттығу түpлepi |
Pecуpcтap |
||
|
Сабақтың басы 4 мин
5 мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құру: «Тілек айту» тренингін ұйымдастыру. Сынып оқушыларын «Бірігу» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. Топ басшысын анықтау. Бағалау парағын таратып беру. 1-топ Алгоритм 2-топ Команда 3-топ Орындаушы Үй тапсырмасын тексеру. Әркім өзінің үй жұмысын тексереді, топ басшысы бағалайды. «Kahoot» бағдарламасын қолданып оқушылардың өткен тақырып бойынша тест тапсырмалары арқылы білімдерін пысықтау. |
Презентация
«Kahoot» бағдарламасы
Презентация |
||
|
Сабақтың ортасы 4 мин 6 мин
6 мин
7 мин
|
Жаңа тақырыпты білу мақсатында көпір тапсырма: Алгоритмнің қандай орындаушыларын білесіңдер? Алгоритмнің қандай қасиеттері бар? Алгоритмді жазу жолдары? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Команда бойынша» алдыңғы тақырып бойынша білімімізді толықтыру Bilimland сайтынан видео үзінді көрсету. Мұғалімнің қосымша түсіндірмесі. Жаңа сабақты түсіну мақсатында кластер жасап, оқушылар өздерінің ойларын тақырып бойынша ортаға салады. 1-топ «Алгоритм» - Алгоритм ұғымы, алгоритм түрлері 2-топ «Команда» - Сөздік алгоритм мен графикалық алгоритмді салыстырыңдар. 3-топ «Орындаушы» - Формальды және формальды емес орындаушыларды салыстырыңдар. «Бағдаршам» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау. Жеке жұмыс. 1, 2-жаттығу
Практикалық жұмыс. MS Word бағдарламасында компьютерде орындайды. (101-бет) «Техникалық диктант» ... деп алдын ала анықталған мақсатқа жету, есептің шешімін табу үшін орындаушыға (адамға, компьютерге және т.б.) берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін айтады. Қарапайым тілде әрбір адамға түсінікті етіп жазу ... болып табылады. Сергіту сәті. «Көзге арналған жаттығулар» |
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/algoritmdi-zhazu-turleri Презентация
Үлестірмелі қағаздар, оқулық
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/algoritmdi-zhazu-turleri
Компьютер Бейнеролик |
||
|
Сабақтың соңы 6 мин 2 мин |
Оқушының жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау үшін «Сөзжұмбақ» тапсырмалары арқылы сабақты тиянақтау.
Топ басшысы «Бағалау парақшасына» бағалайды. Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін саралау мақсатында кері байланыс «Табыс сатысы». Сабақты қысқаша бір шолу. Сіздер үшін қандай термин жаңалық болды? Үйге тапсырма: §16, 17 оқу, 97,101-бет 6-тапсырмаларды дәптерге орындау Бағалау. «Жарайсың», «жақсы», «талпын» т.б. смайликтерді күнделікке жапсыру арқылы бағалау. |
Презентация
Жиынтық бағалау парағы.
Смайликтер Күнделік |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Тапсырма Қосымша шарттарды қолдана отырып, бағдарламаны өзгертіп көріңіз? |
Жеке жұмыс, практикалық жұмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру, алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары 5 сынып Команда бойынша
Сабақ жоспары 5 сынып Команда бойынша
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзaқ мepзiмдi жocпapдың тapaуы: Біздің өміріміздегі алгоритм |
Мeктeп: Өскемен қаласы әкімдігінің «№6 орта мектебі» КММ |
|||
|
Күнi: |
Мұғaлiмнiң aты-жөнi: Нұрсағатова М.Қ. |
|||
|
Cынып: 5 cынып |
Қaтыcқaндap: |
Қaтыcпaғaндap: |
||
|
Caбaқтың тaқыpыбы |
Команда бойынша |
|||
|
Oқу мaқcaттapы |
5.3.2.1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау 5.3.2.3-орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
|||
|
Caбaқтың мaқcaты |
Бapлық oқушы: Алгоритм ұғымын түйіндейді. Көпшiлiк oқушылap: Алгоритм түрлері мен қасиеттерін ажыратады, алгоритмдерді сөз және графикалық түрде жаза алады. Кeйбip oқушылap: Алгоритм құруды үйренеді және алгоритмдердің блок-сызбасын құра алады |
|||
|
Бaғaлaу кpитepийi |
Алгоритм ұғымын біледі. Алгоритм қасиеттері мен түрлерімен танысады. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды және алгоритмнің блок-сызбасын жасайды. |
|||
|
Тiлдiк мaқcaттap |
Оқушылар: өмірден алгоритмдерге мысалдар келтіре алады. Пәндік лексика және терминология: алгоритм, командалар орындаушысы, командалар жүйесі Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: Алгоритм – бұл… Алгоритмдерді …түрлерінде ұсынуға болады Командалар орындаушысы – бұл... Командалар жүйесі – бұл….. |
|||
|
Құндылықтapғa бaулу
|
|
|||
|
Пәнapaлық бaйлaныc |
Алгоритмдік есептерді шешу «математика» пәнімен, ал сөздік алгоритді «қазақ тілі» пәнімен байланысты |
|||
|
Тaқыpып бoйыншa aлдыңғы бiлiм |
Оқушыларда өмір тәжірибесінен алгоритмдер туралы түсінігі бар. Алгоритмнің шығу тарихын біледі. |
|||
|
Caбaқ бapыcы |
||||
|
Caбaқтың жocпapлaнғaн кeзeңдepi |
Caбaқтaғы жocпapлaнғaн жaттығу түpлepi |
Pecуpcтap |
||
|
Сабақтың басы 4 мин
5 мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құру: «Тілек айту» тренингін ұйымдастыру. Сынып оқушыларын «Бірігу» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. Топ басшысын анықтау. Бағалау парағын таратып беру. 1-топ Алгоритм 2-топ Команда 3-топ Орындаушы Үй тапсырмасын тексеру. Әркім өзінің үй жұмысын тексереді, топ басшысы бағалайды. «Kahoot» бағдарламасын қолданып оқушылардың өткен тақырып бойынша тест тапсырмалары арқылы білімдерін пысықтау. |
Презентация
«Kahoot» бағдарламасы
Презентация |
||
|
Сабақтың ортасы 4 мин 6 мин
6 мин
7 мин
|
Жаңа тақырыпты білу мақсатында көпір тапсырма: Алгоритмнің қандай орындаушыларын білесіңдер? Алгоритмнің қандай қасиеттері бар? Алгоритмді жазу жолдары? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Команда бойынша» алдыңғы тақырып бойынша білімімізді толықтыру Bilimland сайтынан видео үзінді көрсету. Мұғалімнің қосымша түсіндірмесі. Жаңа сабақты түсіну мақсатында кластер жасап, оқушылар өздерінің ойларын тақырып бойынша ортаға салады. 1-топ «Алгоритм» - Алгоритм ұғымы, алгоритм түрлері 2-топ «Команда» - Сөздік алгоритм мен графикалық алгоритмді салыстырыңдар. 3-топ «Орындаушы» - Формальды және формальды емес орындаушыларды салыстырыңдар. «Бағдаршам» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау. Жеке жұмыс. 1, 2-жаттығу
Практикалық жұмыс. MS Word бағдарламасында компьютерде орындайды. (101-бет) «Техникалық диктант» ... деп алдын ала анықталған мақсатқа жету, есептің шешімін табу үшін орындаушыға (адамға, компьютерге және т.б.) берілген түсінікті нұсқаулардың тізбегін айтады. Қарапайым тілде әрбір адамға түсінікті етіп жазу ... болып табылады. Сергіту сәті. «Көзге арналған жаттығулар» |
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/algoritmdi-zhazu-turleri Презентация
Үлестірмелі қағаздар, оқулық
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/algoritmdi-zhazu-turleri
Компьютер Бейнеролик |
||
|
Сабақтың соңы 6 мин 2 мин |
Оқушының жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау үшін «Сөзжұмбақ» тапсырмалары арқылы сабақты тиянақтау.
Топ басшысы «Бағалау парақшасына» бағалайды. Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін саралау мақсатында кері байланыс «Табыс сатысы». Сабақты қысқаша бір шолу. Сіздер үшін қандай термин жаңалық болды? Үйге тапсырма: §16, 17 оқу, 97,101-бет 6-тапсырмаларды дәптерге орындау Бағалау. «Жарайсың», «жақсы», «талпын» т.б. смайликтерді күнделікке жапсыру арқылы бағалау. |
Презентация
Жиынтық бағалау парағы.
Смайликтер Күнделік |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Тапсырма Қосымша шарттарды қолдана отырып, бағдарламаны өзгертіп көріңіз? |
Жеке жұмыс, практикалық жұмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру, алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз
















