Сабақ жоспары: 7-сынып. Геометрия. "Үшбұрыштар теңдігінің белгілері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: 7-сынып. Геометрия. "Үшбұрыштар теңдігінің белгілері"

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сынып Геометрия пәнінен " Үшбұрыштар теңдігінің белгіері" тақырыбында қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

ДОІЖО:



Тақырыбы:

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

7 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.21

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін түсінеді, оларды есеп шығаруда пайдалана білуге үйренеді. .

Оқушылардың басым бөлігі:

логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетіледі. Белсенділіктерін арттырады, пәнге деген қызығушылығын дамыйды..

Кейбір оқушылар:

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК))

: І Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. «Жаттығу сұрақтары»:
1.Үшбұрыш дегеніміз не?

2.Үшбұрыштың негізгі элементтері

3.Үшбұрыштың бұрышына байланысты түрлері

4.Үшбұрыштың қабырғаларына байланысты түрлері

5.Үшбұрыш медианасы

6.үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштары



Сабақтың ортасы (6-30 минут)

(МК,Ұ) 1-

. Топтық жұмыс. 
Сыныптағы оқушылар екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды. 
І топ 
Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы қысқа болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. 
ІІ топ 
Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы ортақ болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. 
Компьютермен жұмыс. 
1.Үшбұрыштың 1-ші, 2-ші, 3-ші белгілерін сызып көрсету, белгілеу, айырмашылығын ажыртау. 

1.үшбұрыштар теңдігнің бірінші белгісі

2.үшбұрыштар теңдігнің екінші белгісі

3.Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі

4.үш белгісін сызба арқылы түсіндіру

. Есептер шығару.

1.АВС және MNG үшбұрыштары тең. Егер AB=10 см. NG=8 см. MG=15 см болса, АC, BC,MN қабырғалары неге тең ?

2. ∆АВС=∆А1В1С1. Егер АВС үшбұрышының қабырғалары 4 см,

10 см және 12 см болса,онда бойынша ∆А1В1С1 үшбұрышының периметрі неге тең ?

3. А,В,С және Д нүктелері бір түзудің бойында жатады. Егер АВЕ1 және АВЕ2 үшбұрыштары тең болса, онда СДЕ1 және СДЕ2 үшбұрыштары тең екендігін дәлелдеңдер



Оқулық

Сабақтың соңы( 31-40мин)

(Қ)

. ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып дәлелде. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 

2. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. AC‖BD болатынын дәлелдеңдер. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
3. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. ∆ACD=∆BDC болатынын дәлелдеңдер. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
4. АВС үшбұрышының AD медианасының созындысына DE=AD салынды. ∆ABD=∆ECD болатынын дәлелдеңдер. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
ІІ деңгей тапсырмалары 
∆EFL=∆PQM екені белгілі. PQ=4,5cm, QM=7cm, MP=8,5cm болса, EFL үшбұрышының периметрі қандай болады. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісіне кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеңдер 
______________________________________________________________________


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.
























Тақырыбы:

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

7 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.21

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Үшбұрыштардың теңдігі” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастырады

Оқушылардың басым бөлігі:

Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады..

Кейбір оқушылар:

Жеке, топтық жұмыс жасауға үйренеді, білгенін, түсінгенін салыстыруға, талқылауға, ой елегінен өткізуге дағдыланады, бірмүшеге байланысты есептер шығаруды меңгереді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)

  1. Екі қабырғасы тең болатын үшбұрыш

  2. Жазықтықта қиылыспайтын екі түзу

  3. Геометрия неше бөлімнен тұрады?

  4. Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігі

  5. Бір нүктеден шыққан түзу

  6. Планиметрия нені зерттейді

  7. Барлық қабырғалары тең үшбұрыш



Сабақтың ортасы (6-30 минут)

(МК,Ұ

Пікірталас сұрақтарымен жұмыс

Ассоциация құру

Shape1

Ұшбұрыш










Топтық жұмыс.

Сыныптағы оқушылар екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды.

І топ

Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы қысқа болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады.

ІІ топ

Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы ортақ болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады.

Компьютермен жұмыс.

1.Үшбұрыштың 1-ші, 2-ші, 3-ші белгілерін сызып көрсету, белгілеу, айырмашылығын ажыртау


Оқулық




Сабақтың соңы( 31-40мин)

(Қ)

Интервью әдісі

Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

Әр топтан бір-бір оқушыдан тақтада есеп шығару жолдарын көрсетеді.

І

1. ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып дәлелде.

2. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. AC‖BD болатынын дәлелдеңдер.

3. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. ∆ACD=∆BDC болатынын дәлелдеңдер.

4. АВС үшбұрышының AD медианасының созындысына DE=AD салынды. ∆ABD=∆ECD болатынын дәлелдеңдер.

ІІ

EFL=∆PQM екені белгілі. PQ=4,5cm, QM=7cm, MP=8,5cm болса, EFL үшбұрышының периметрі қандай болады.

Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісіне кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеңдер

ІІІ

Тең үшбұрыштардың сәйкес қабырғаларына жүргізілген медианаларының тең болатынын дәлелдеңдер.



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
6025
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі