Материалдар / Сабақ жоспары: 7-сынып. Геометрия. "Үшбұрыштар теңдігінің белгілері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: 7-сынып. Геометрия. "Үшбұрыштар теңдігінің белгілері"

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сынып Геометрия пәнінен " Үшбұрыштар теңдігінің белгіері" тақырыбында қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
5770
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ДОІЖО:



Тақырыбы:

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

7 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.21

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін түсінеді, оларды есеп шығаруда пайдалана білуге үйренеді. .

Оқушылардың басым бөлігі:

логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетіледі. Белсенділіктерін арттырады, пәнге деген қызығушылығын дамыйды..

Кейбір оқушылар:

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК))

: І Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. «Жаттығу сұрақтары»:
1.Үшбұрыш дегеніміз не?

2.Үшбұрыштың негізгі элементтері

3.Үшбұрыштың бұрышына байланысты түрлері

4.Үшбұрыштың қабырғаларына байланысты түрлері

5.Үшбұрыш медианасы

6.үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштары



Сабақтың ортасы (6-30 минут)

(МК,Ұ) 1-

. Топтық жұмыс. 
Сыныптағы оқушылар екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды. 
І топ 
Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы қысқа болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. 
ІІ топ 
Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы ортақ болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. 
Компьютермен жұмыс. 
1.Үшбұрыштың 1-ші, 2-ші, 3-ші белгілерін сызып көрсету, белгілеу, айырмашылығын ажыртау. 

1.үшбұрыштар теңдігнің бірінші белгісі

2.үшбұрыштар теңдігнің екінші белгісі

3.Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі

4.үш белгісін сызба арқылы түсіндіру

. Есептер шығару.

1.АВС және MNG үшбұрыштары тең. Егер AB=10 см. NG=8 см. MG=15 см болса, АC, BC,MN қабырғалары неге тең ?

2. ∆АВС=∆А1В1С1. Егер АВС үшбұрышының қабырғалары 4 см,

10 см және 12 см болса,онда бойынша ∆А1В1С1 үшбұрышының периметрі неге тең ?

3. А,В,С және Д нүктелері бір түзудің бойында жатады. Егер АВЕ1 және АВЕ2 үшбұрыштары тең болса, онда СДЕ1 және СДЕ2 үшбұрыштары тең екендігін дәлелдеңдер



Оқулық

Сабақтың соңы( 31-40мин)

(Қ)

. ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып дәлелде. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 

2. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. AC‖BD болатынын дәлелдеңдер. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
3. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. ∆ACD=∆BDC болатынын дәлелдеңдер. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
4. АВС үшбұрышының AD медианасының созындысына DE=AD салынды. ∆ABD=∆ECD болатынын дәлелдеңдер. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
ІІ деңгей тапсырмалары 
∆EFL=∆PQM екені белгілі. PQ=4,5cm, QM=7cm, MP=8,5cm болса, EFL үшбұрышының периметрі қандай болады. 
______________________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісіне кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеңдер 
______________________________________________________________________


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.
























Тақырыбы:

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

7 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.21

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Үшбұрыштардың теңдігі” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастырады

Оқушылардың басым бөлігі:

Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады..

Кейбір оқушылар:

Жеке, топтық жұмыс жасауға үйренеді, білгенін, түсінгенін салыстыруға, талқылауға, ой елегінен өткізуге дағдыланады, бірмүшеге байланысты есептер шығаруды меңгереді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)

  1. Екі қабырғасы тең болатын үшбұрыш

  2. Жазықтықта қиылыспайтын екі түзу

  3. Геометрия неше бөлімнен тұрады?

  4. Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігі

  5. Бір нүктеден шыққан түзу

  6. Планиметрия нені зерттейді

  7. Барлық қабырғалары тең үшбұрыш



Сабақтың ортасы (6-30 минут)

(МК,Ұ

Пікірталас сұрақтарымен жұмыс

Ассоциация құру

Shape1

Ұшбұрыш










Топтық жұмыс.

Сыныптағы оқушылар екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды.

І топ

Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы қысқа болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады.

ІІ топ

Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы ортақ болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады.

Компьютермен жұмыс.

1.Үшбұрыштың 1-ші, 2-ші, 3-ші белгілерін сызып көрсету, белгілеу, айырмашылығын ажыртау


Оқулық




Сабақтың соңы( 31-40мин)

(Қ)

Интервью әдісі

Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

Әр топтан бір-бір оқушыдан тақтада есеп шығару жолдарын көрсетеді.

І

1. ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып дәлелде.

2. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. AC‖BD болатынын дәлелдеңдер.

3. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. ∆ACD=∆BDC болатынын дәлелдеңдер.

4. АВС үшбұрышының AD медианасының созындысына DE=AD салынды. ∆ABD=∆ECD болатынын дәлелдеңдер.

ІІ

EFL=∆PQM екені белгілі. PQ=4,5cm, QM=7cm, MP=8,5cm болса, EFL үшбұрышының периметрі қандай болады.

Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісіне кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеңдер

ІІІ

Тең үшбұрыштардың сәйкес қабырғаларына жүргізілген медианаларының тең болатынын дәлелдеңдер.



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!