Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары: 7-сынып. Геометрия. "Үшбұрыштар теңдігінің белгілері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ДОІЖО:
Тақырыбы: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері |
|||
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
7 сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану |
|||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін түсінеді, оларды есеп шығаруда пайдалана білуге үйренеді. . |
|||
Оқушылардың басым бөлігі: логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетіледі. Белсенділіктерін арттырады, пәнге деген қызығушылығын дамыйды.. |
||||
Кейбір оқушылар:
|
||||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК))
: І Ұйымдастыру
кезеңі. 2.Үшбұрыштың негізгі элементтері 3.Үшбұрыштың бұрышына байланысты түрлері 4.Үшбұрыштың қабырғаларына байланысты түрлері 5.Үшбұрыш медианасы 6.үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштары |
|
||
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ) 1-
. Топтық
жұмыс. 1.үшбұрыштар теңдігнің бірінші белгісі 2.үшбұрыштар теңдігнің екінші белгісі 3.Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі 4.үш белгісін сызба арқылы түсіндіру . Есептер шығару. 1.АВС және MNG үшбұрыштары тең. Егер AB=10 см. NG=8 см. MG=15 см болса, АC, BC,MN қабырғалары неге тең ? 2. ∆АВС=∆А1В1С1. Егер АВС үшбұрышының қабырғалары 4 см, 10 см және 12 см болса,онда бойынша ∆А1В1С1 үшбұрышының периметрі неге тең ? 3. А,В,С және Д нүктелері бір түзудің бойында жатады. Егер АВЕ1 және АВЕ2 үшбұрыштары тең болса, онда СДЕ1 және СДЕ2 үшбұрыштары тең екендігін дәлелдеңдер |
Оқулық |
||
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
(Қ) . ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС
және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар
теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып
дәлелде. |
|
||
Қосымша ақпарат |
||||
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
Тақырыбы: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері |
||||
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
7 сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану |
||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: “Үшбұрыштардың теңдігі” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастырады |
||||
Оқушылардың басым бөлігі: Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.. |
|||||
Кейбір оқушылар: Жеке, топтық жұмыс жасауға үйренеді, білгенін, түсінгенін салыстыруға, талқылауға, ой елегінен өткізуге дағдыланады, бірмүшеге байланысты есептер шығаруды меңгереді |
|||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК)
|
|
|||
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру
Ұшбұрыш
Топтық жұмыс. Сыныптағы оқушылар екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды. І топ Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы қысқа болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. ІІ топ Егер екі үшбұрыштың бір қабырғасы ортақ болып, ал өзге екі қабырғасы бір-біріне толықтауыш сәулелер болса, онда бұл бұрыштар сыбайлас бұрыштар деп аталады. Компьютермен жұмыс. 1.Үшбұрыштың 1-ші, 2-ші, 3-ші белгілерін сызып көрсету, белгілеу, айырмашылығын ажыртау |
Оқулық |
|||
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
(Қ) Интервью әдісі Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді Әр топтан бір-бір оқушыдан тақтада есеп шығару жолдарын көрсетеді. І 1. ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып дәлелде. 2. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. AC‖BD болатынын дәлелдеңдер. 3. AB және CD түзулері О нүктесінде қиылысады. ОА=ОВ, OC=OD. ∆ACD=∆BDC болатынын дәлелдеңдер. 4. АВС үшбұрышының AD медианасының созындысына DE=AD салынды. ∆ABD=∆ECD болатынын дәлелдеңдер. ІІ ∆EFL=∆PQM екені белгілі. PQ=4,5cm, QM=7cm, MP=8,5cm болса, EFL үшбұрышының периметрі қандай болады. Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісіне кері теореманы тұжырымдап, дәлелдеңдер ІІІ Тең үшбұрыштардың сәйкес қабырғаларына жүргізілген медианаларының тең болатынын дәлелдеңдер. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |