БҚО
Тасқала ауданы
Атамекен ЖОББМББК
тарих пәні мұғалімі және оқу ісі орынбасары
Жұмағұл Бақытханым Жұмағұлқызы
Еңбек өтілі: 11жыл
Санаты:педагог - сарапшы
|
ҰМЖ бөлімі: XIII – XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан |
Мектеп: Атамекен ЖОББМББК |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Моңғол империясының құрылуы Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейіне қалай жетті? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
6.2.2.3. Көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау. 6.3.1.6. Картаны қолдану арқылы XIII – XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлығы: Моңғол империясының тарихи құрылу алғышарттарын білу; Көпшілігі: Моңғолдардың шапқыншылық кезіндегі әскери өнерінің жетістіктерін картадан көрсету; Кейбірі: Моғол имперясының мемлекеттік өсуін дәлелдейтін нақты фактілерді талдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі |
Моңғол империясының тарихын тыңдап, империяның құрылу және қалыптасу алғышарттарын түсінеді; Моңғол имперясының шапқыншылық барысында жүргізген әскери шеберліктері мен жетістіктерін картадан кескін картада түсіреді; Көшпелі моңғол тайпаларында мемлекеттің болуын растайтын кемінде 3-4 дәлелді анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Моңғол мемлекетінің құрылу және Шыңғыс ханның жаулап алу жорықтары бейнематериалын тыңдайды; (тыңдалым дағдысы) «Моңғолдардың мемлекеттілігі» туралы «Түртіп алу» әдісін қолдану, қажетті ақпараттарды жазып алу (жазылым дағдысы) Моңғол империясының құрылуы; Шапқыншылық кезіндегі Қазақстан; Моңғол империясының жорықтары; тақырыптарын оқу . (оқу дағдысы) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Азаматтыққа, патриотизмге, ұлттық сана-сезімге, қоғам мүддесіне қызмет етуге дайындыққа тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы География |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт |
Дәлелдеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Қыпшақ хандығының ыдырау себептері мен тарихнамасын зерттеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы Оқушылардың қызығушылығын ояту 2 мин
2 мин
4 мин
5 мин |
Оқушыларға Шыңғысханның негізін қалаған Моңғол империясының суреттерін көрсете отырып, оқушылардың қызығушылығын ояту. Бұл суреттер сізге қандай ой салды? Бұл суреттерді немен немесе кіммен байланыстырар едіңіз? Оқушыларға сұрақ: Орта ғасырлардағы мемлекеттерде әкімшілік басқару аймақтары қалай бөлінді? Ендеше оқушылар осы әскери бөлініске байланысты , соның ішінде Моңғол империясының үш әскери аймағына байланысты оң қанат, сол, орталық қанат болып үш топқа бөлемін. Ынталандырушы және танысып, білу үшін оқушыларға "Моңғол мемлекетінің құрылуы және Шыңғыс ханның жаулап алу жорықтары" атты бейнеролик көрсету Бейне материал бойынша сұрақтар қоямын: «Стоп кадр» әдісі -Бейнероликте не туралы айтылды? - Моңғолдар мен Шыңғыс хан туралы не білесіз? - Біз бүгін қандай тақырыпты зерттейміз деп ойлайсыз? Оқушылар бейнероликті тыңдап отырып, өздеріне қажетті мағлұматтарды, яни тұлғалардың есімін, даталар, негізгі ұғымдарды «Түртіп алу» старатегиясын пайдаланып, жазып алады. Саралау. Дереккөз. (Бейнематериалдан қажетті деректерді түсініп, жинақтайды) Презентацияның көмегімен оқушыларға жаңа тақырыпты, сабақтың мақсатын және бағалау критерилерін түсіндіремін. |
Оң қанат, сол қанат, орталық қанат деп жазылған қағаздар қиындысы Презентация
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 мин 2 мин 4 мин 2 мин 7 мин 2 мин Сабақтың соңы 2 мин |
Зерттеу және талдау Моңғолдарда мемлекеттіліктің болуы туралы мәселені зерттеуді ұйымдастыру. 1 тапсырма. ДЖИГСО әдісі арқылы 3 топ А3 форматында өз дәлелдерін анықтап, зерттеп, ортаға салады, яғни әр топ бір - біріне түсіндіреді. Оқушылардың міндеті ортағасырлық моңғол мемлекетінің қалыптасуын көрсететін дәлелдер мен фактілерді анықтау. «Моңғол империясы - мемлекет»; «Моңғол империясының экономикалық тарихы»; «Моңғол империясының мәдени тарихы» 1-топ моңғол мемлекеттілігінің саяси дәлелдерін анықтайды. 2-топ моңғолдардың мемлекеттілік деңгейінің жетістіктерін көрсететін әлеуметтік-экономикалық фактілерді көрсетеді. 3-топ моңғол тайпаларының мемлекеттілігін растайтын мәдени дәлелдерді сипаттайды. Тапсырмаға дескрипторлар: - Моңғол мемлекетінің қалыптасуындағы саяси өзгерістерді сипаттайтын 3-тен кем емес дәлелдер келтіреді; - Мемлекет ретінде моңғолдардың әлеуметтік-экономикалық дамуын растайтын кем дегенде 3 маңызды фактіні анықтайды; - Моңғол империясы мәдениетінің дамуынан 1-2 факторды сипаттайды. Талдауды ұйымдастырымыз. Саралау. Жіктеу. (Оқушылар өз ойларын айтады, мәтінді жіктеп, түсіндіріп, талдайды) ҚБ: «2 жұлдыз, 1 ұсыныс» 2 тапсырма «Картаға саяхат» І топ - Шыңғысханның жүргізген жорықтарын картадан анықтап, кескін картаға жылдарымен түсіру; ІІ топ - Шыңғысханның ұлдарына бөліп берген ұлыстардың шекарасын кескін картаға белгілеу; ІІІ топ – Шыңғыс ханның жаулап алған қалаларын кескін қартаға түсіру; Тапсырмаға дескриптор: -Шыңғыс ханның әскери өнеріндегі жорықтарын анықтайды,кескін картаға түсіреді; - Шыңғыс ханның ұрпақтарына бөлінген ұлыстардың шекарасын белгілейді; - Шыңғыс ханның жаулап алған қалаларын шартты белгімен белгілеп көрсетеді; Оқушылар орындап болған соң , үш топ кескін карталарын ауыстырып, бір – бірін бағалайды Саралау. Тапсырма (Картадан кескін картаға анықтап, түсіреді) ҚБ: «Үш Қ» Интерпретация 3 тапсырма Моңғолдарда мемлекеттіліктің болуын зерттеуден кейін оқушыларға: "моңғолдар мемлекеттілік деңгейіне қалай қол жеткізді?" тақырыбында «Интеллект картасын» құру. Тапсырмаға дескриптор:Моңғол империясының мемлекеттілігін дәлелдейтін және мемлекеттілікке қалай қол жеткізгені жөнінде «Интеллект картасына» құрастырады. Саралау. Қорытынды (Оқушылар жан - жақты талдап, қорытынды ой ға келіп, нәтиже шығарады.) ҚБ: «Жапондық бағалау әдісі Рефлексия Сабақтың қорытындысын "Бес саусақ " әдісі арқылы жеткізіңіз. Үй тапсырмасы: "Моңғолдардың мемлекеттілігі" тақырыбына қысқаша эссе (50-60 сөз)жазу жазу. |
А3 форматтары, меркерлер, қажетті суреттер мен мағлұматтар; «Моңғол империясы - мемлекет»; «Моңғол империясының экономикалық тарихы»; «Моңғол империясының мәдени тарихы» (Ғаламтор желісінен материалдар)
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жұмағұл Бахыт ЖұмағұлқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сабақ жоспары 7-сынып "Моіғол империясының құрылуы"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сабақ жоспары 7-сынып "Моіғол империясының құрылуы"Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстазадарға арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы БҚО Тасқала ауданы Атамекен ЖОББМББК тарих пәні мұғалімі және оқу ісі орынбасары Жұмағұл Бақытханым Жұмағұлқызы Еңбек өтілі: 11жыл Санаты:педагог - сарапшы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















