Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.3В Химиялық байланыс түрлері

    Мектебі: Тасқала ауд, Атамекен ЖОББ МББК


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Калмурзина А.Ш.

    Сынып:8

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Электртерістілік. Ковалентті байланыс

    Осы сабақта

    қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары

    8.1.4.1 электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіру

    Сабақ мақсаттары


    -Электртерістілік ұғымы анықтамасының көмегімен ковалентті байланысты және оның типтерін айқындайды;

    - «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы байланыстың түзілуін көрсетеді;

    - Ковалентті байланыстың түзілу схемасын бейнелеп, моделін құрастырады.


    Бағалау

    критерийлері

    -Элементтің электртерістілігі бойынша ковалентті байланысты және оның түрлерін ажыратады;

    -Ковалентті байланыстың түзілу механизмін «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы сызып көрсетеді;

    - Ковалентті байланыстың шарөзекті жинақ көмегімен моделін құрастырады, схемасын сызады.


    Тілдік мақсаттар




    Оқушылар:

    -коваленттік байланыс құру принципін ауызша түсіндіру


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Электртерістілік, ковалентті байланыс, электрон



    Ковалентті байланыс...

    Бұл дегеніміз....

    Х заты қалай құрылады?

    Х заты құрылу үшін.....


    Құндылықтарға баулу

    Этикалық жауапкершілік пен белсенділікті жеке және ұжымдық іс-әрекеттер арқылы тәрбиелеу,сыйластық, ашықтық, Ынтымақтастық

    Бір бірін сыйлау

    Пәнаралық байланыс

    Физика- атом құрылысы

    Алдыңғы білім

    8.1 А Атомдағы электрондардың қозғалысы



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин


    Мұғалім оқушылармен амандасып, жағымды орта қалыптастырады.

    «Жасырын қорапша» әдісі арқылы 3-топқа бөлінеді. Қорапшада әр қағазда атом құрамы бойынша (протон, нейтрон, электрон) есеп берілген. Оқушы қағазды таңдай отырып есептейді, әрі топқа бөлінеді.


    «Ой шақырту» әдісі

    Төмендегі суретте не бейнеленген?

    Оқушылардың жауаптары тыңдалып, жетек сұрақтары қойылады:

    -Химиялық қосылыстар түзілуі олардың атом құрылысына тәуелді ма?

    -Атомның сыртқы электрондық қабатында орналасқан электрон қалай аталады?

    -ЭТ период және топ бойынша өзгерісі қандай көрініс алады?

    -Не себепті атомдар байланыс түзеді?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?

    Оқушылардың пікірлерінен кейін сабақ тақырыбы ашылып, сабақ мақсаты айтылады.


    «Жасырын қорапшада» протон, нейтрон, электрон таңбалары бар.



    Презентация



    8 мин



















    Сабақтың ортасы





















    11 мин























    12 мин



    ( М) Ковалентті байланыс байланушы атомдар арасында ортақ электрон жұбы пайда болатын байланысты атайды.






    (Ж) «Аударыспақ» әдісі.

    Оқушылар жеке жұмыс жасай отырып, бір-бірін тексеріп отырады.Әрбір берілген дұрыс жауапқа шарик беріледі.

    Кестені пайдалана отырып, берілген қосылыстардың ковалентті полюсті немесе полюссіз екенін анықтайды.



    Қосылыс

    ЭТ шамасы

    ЭТ мәндерінің айырмасы

    Ковалентті байланыс

    Полюсті, полюссіз

    HCl




    J2




    NO





    Қосылыс

    ЭТ шамасы

    ЭТ мәндерінің айырмасы

    Ковалентті байланыс

    Полюсті, полюссіз

    Cl2




    CO2




    PH3





    Дескриптор:

    1.ЭТ шамасын табады;

    2. ЭТ мәндерінің айырмасын есептейді;

    3. Ковалентті байланыс типін анықтайды.


    ҚБ: оқушылар бір-бірін бағалайды (шарик арқылы)

    Саралау: Оқушыға жеке қолдау , диалог, мақсат




    (Жж) «Бұл жауап болса, сұрақ қандай болады?» әдісі.

    Оқушыларға «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасы негізінде әр түрлі тапсырмалар беріледі.


    1. жұп: Берілген реттілік бойынша «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасын құрады;

    Дескриптор:

    1.Көрсетілген реттілік бойынша тұз қышқылының диаграммасын салады.


    1. жұп: Дайын тұрған диаграмма негізінде оның шығару реттілігін жазады:

    Дескриптор:

    1.Берілген диаграмма арқылы бойынша элементтерді табу және оның шығару реттілігін жазу.


    1. жұп: Тізбектегі қосылыстардың ішінен ковалентті полюсті байланыстың біреуін таңдап «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасын құрады;

    Дескриптор:

    1.Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюсті байланысты табады;

    2.«Айқыштар мен нүктелер» диаграммасын құрады



    1. жұп: Тізбектегі қосылыстардың ішінен ковалентті полюсті байланыстың біреуін таңдап «Айқыштар мен нүктелер»диаграммасын құруда оның реттілігін жазады.

    1.Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюсті байланысты табады;

    2 .Айқыштар мен нүктелер»диаграммасын құруда оның реттілігін жазады.


    ҚБ: «Әріптестер» әдісі. Жұптар бір-бірін бағалайды

    Саралау: мақсат, диалог , қарым-қатынас формалары, ресурстық




    (ТЖ) «Галереяға саяхат» әдісі.

    1. Топ: Берілген тізбектің ішінен ковалентті байланысы бар қосылыстарды шарөзекті жинақ арқылы моделін құрастыр және бір қосылыстың түзілу схемасын сыз;

    2. Топ: Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюсті байланысы бар қосылыстарды шарөзекті жинақ арқылы моделін құрастыр және бір қосылыстың түзілу схемасын сыз;

    3. Топ: Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюссіз байланысы бар қосылыстарды шарөзекті жинақ арқылы моделін құрастыр және бір қосылыстың түзілу схемасын сыз;

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

    Саралау: мақсат бойынша, қарым-қатынас формалары, оқыту ортасы, қолдау




    Презентация









    үлестірме материалдар, ресурстар































    Қосымша №1

























    Қосымша №2













    Сабақтың

    соңы

    5 мин

    «Қатесін тап!» әдісі

    1.Бір элемент атомдарының басқа атомдардың электрондарын өзіне тартып алу қабілетін валенттілік деп аталады

    2.ЭТ зерттеген ғалым Полинг

    3.Байланушы элементтер арасында ортақ жұп электроны бар қосылысты иондық байланыс деп атайды.

    4. Ковалентті байланыстың 3 түрі бар

    5. 6.Оттегі,хлор,сутегі,азот молекулалары коваленттік полюссіз байланыс түзеді

    7.НСІ,СО2 ,SO2, HBr молекулалары ковалентті полюсті байланыс түзеді


    ҚБ: мұғалім ауызша қолдауы. қызыл – қате, жасыл – дұрыс карточкалар. Мұғалім бағалайды

    Саралау:қарқын, мұғалім қолдауы, диалог


    «Айналмалы» кері байланыс. Оқушылар кезекпен берілген сұрақтарға жауап береді:

    Бүгін мен білдім...

    Маған қызықты болды...

    Қиын болды...

    Мен орындаған тапсырмалар...

    Менің түсінгенім...

    Мен жасай аламын...

    Менің сезінгенім...

    Мен үйрендім...

    Менің жасағаным...

    Мені таңқалдырды...

    Мына сабақ өміріме қажетті... берді.










    Қосымша № 1


    1. жұп: Берілген диаграмма бойынша элементті тауып, оның шығару реттілігін жазыңыз:

    1.Х )1 1s1



    Y )2)8)7 1s2 2s2 2p6 3s2 3p5



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Калмурзина Алина Шоқанқызы
    24 Қазан 2020
    531
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары. 8-сынып Электртерістік. Коволентті байланыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары. 8-сынып Электртерістік. Коволентті байланыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстазадарға арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.3В Химиялық байланыс түрлері

    Мектебі: Тасқала ауд, Атамекен ЖОББ МББК


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Калмурзина А.Ш.

    Сынып:8

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Электртерістілік. Ковалентті байланыс

    Осы сабақта

    қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары

    8.1.4.1 электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіру

    Сабақ мақсаттары


    -Электртерістілік ұғымы анықтамасының көмегімен ковалентті байланысты және оның типтерін айқындайды;

    - «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы байланыстың түзілуін көрсетеді;

    - Ковалентті байланыстың түзілу схемасын бейнелеп, моделін құрастырады.


    Бағалау

    критерийлері

    -Элементтің электртерістілігі бойынша ковалентті байланысты және оның түрлерін ажыратады;

    -Ковалентті байланыстың түзілу механизмін «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы сызып көрсетеді;

    - Ковалентті байланыстың шарөзекті жинақ көмегімен моделін құрастырады, схемасын сызады.


    Тілдік мақсаттар




    Оқушылар:

    -коваленттік байланыс құру принципін ауызша түсіндіру


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Электртерістілік, ковалентті байланыс, электрон



    Ковалентті байланыс...

    Бұл дегеніміз....

    Х заты қалай құрылады?

    Х заты құрылу үшін.....


    Құндылықтарға баулу

    Этикалық жауапкершілік пен белсенділікті жеке және ұжымдық іс-әрекеттер арқылы тәрбиелеу,сыйластық, ашықтық, Ынтымақтастық

    Бір бірін сыйлау

    Пәнаралық байланыс

    Физика- атом құрылысы

    Алдыңғы білім

    8.1 А Атомдағы электрондардың қозғалысы



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин


    Мұғалім оқушылармен амандасып, жағымды орта қалыптастырады.

    «Жасырын қорапша» әдісі арқылы 3-топқа бөлінеді. Қорапшада әр қағазда атом құрамы бойынша (протон, нейтрон, электрон) есеп берілген. Оқушы қағазды таңдай отырып есептейді, әрі топқа бөлінеді.


    «Ой шақырту» әдісі

    Төмендегі суретте не бейнеленген?

    Оқушылардың жауаптары тыңдалып, жетек сұрақтары қойылады:

    -Химиялық қосылыстар түзілуі олардың атом құрылысына тәуелді ма?

    -Атомның сыртқы электрондық қабатында орналасқан электрон қалай аталады?

    -ЭТ период және топ бойынша өзгерісі қандай көрініс алады?

    -Не себепті атомдар байланыс түзеді?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?

    Оқушылардың пікірлерінен кейін сабақ тақырыбы ашылып, сабақ мақсаты айтылады.


    «Жасырын қорапшада» протон, нейтрон, электрон таңбалары бар.



    Презентация



    8 мин



















    Сабақтың ортасы





















    11 мин























    12 мин



    ( М) Ковалентті байланыс байланушы атомдар арасында ортақ электрон жұбы пайда болатын байланысты атайды.






    (Ж) «Аударыспақ» әдісі.

    Оқушылар жеке жұмыс жасай отырып, бір-бірін тексеріп отырады.Әрбір берілген дұрыс жауапқа шарик беріледі.

    Кестені пайдалана отырып, берілген қосылыстардың ковалентті полюсті немесе полюссіз екенін анықтайды.



    Қосылыс

    ЭТ шамасы

    ЭТ мәндерінің айырмасы

    Ковалентті байланыс

    Полюсті, полюссіз

    HCl




    J2




    NO





    Қосылыс

    ЭТ шамасы

    ЭТ мәндерінің айырмасы

    Ковалентті байланыс

    Полюсті, полюссіз

    Cl2




    CO2




    PH3





    Дескриптор:

    1.ЭТ шамасын табады;

    2. ЭТ мәндерінің айырмасын есептейді;

    3. Ковалентті байланыс типін анықтайды.


    ҚБ: оқушылар бір-бірін бағалайды (шарик арқылы)

    Саралау: Оқушыға жеке қолдау , диалог, мақсат




    (Жж) «Бұл жауап болса, сұрақ қандай болады?» әдісі.

    Оқушыларға «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасы негізінде әр түрлі тапсырмалар беріледі.


    1. жұп: Берілген реттілік бойынша «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасын құрады;

    Дескриптор:

    1.Көрсетілген реттілік бойынша тұз қышқылының диаграммасын салады.


    1. жұп: Дайын тұрған диаграмма негізінде оның шығару реттілігін жазады:

    Дескриптор:

    1.Берілген диаграмма арқылы бойынша элементтерді табу және оның шығару реттілігін жазу.


    1. жұп: Тізбектегі қосылыстардың ішінен ковалентті полюсті байланыстың біреуін таңдап «Айқыштар мен нүктелер» диаграммасын құрады;

    Дескриптор:

    1.Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюсті байланысты табады;

    2.«Айқыштар мен нүктелер» диаграммасын құрады



    1. жұп: Тізбектегі қосылыстардың ішінен ковалентті полюсті байланыстың біреуін таңдап «Айқыштар мен нүктелер»диаграммасын құруда оның реттілігін жазады.

    1.Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюсті байланысты табады;

    2 .Айқыштар мен нүктелер»диаграммасын құруда оның реттілігін жазады.


    ҚБ: «Әріптестер» әдісі. Жұптар бір-бірін бағалайды

    Саралау: мақсат, диалог , қарым-қатынас формалары, ресурстық




    (ТЖ) «Галереяға саяхат» әдісі.

    1. Топ: Берілген тізбектің ішінен ковалентті байланысы бар қосылыстарды шарөзекті жинақ арқылы моделін құрастыр және бір қосылыстың түзілу схемасын сыз;

    2. Топ: Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюсті байланысы бар қосылыстарды шарөзекті жинақ арқылы моделін құрастыр және бір қосылыстың түзілу схемасын сыз;

    3. Топ: Берілген тізбектің ішінен ковалентті полюссіз байланысы бар қосылыстарды шарөзекті жинақ арқылы моделін құрастыр және бір қосылыстың түзілу схемасын сыз;

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

    Саралау: мақсат бойынша, қарым-қатынас формалары, оқыту ортасы, қолдау




    Презентация









    үлестірме материалдар, ресурстар































    Қосымша №1

























    Қосымша №2













    Сабақтың

    соңы

    5 мин

    «Қатесін тап!» әдісі

    1.Бір элемент атомдарының басқа атомдардың электрондарын өзіне тартып алу қабілетін валенттілік деп аталады

    2.ЭТ зерттеген ғалым Полинг

    3.Байланушы элементтер арасында ортақ жұп электроны бар қосылысты иондық байланыс деп атайды.

    4. Ковалентті байланыстың 3 түрі бар

    5. 6.Оттегі,хлор,сутегі,азот молекулалары коваленттік полюссіз байланыс түзеді

    7.НСІ,СО2 ,SO2, HBr молекулалары ковалентті полюсті байланыс түзеді


    ҚБ: мұғалім ауызша қолдауы. қызыл – қате, жасыл – дұрыс карточкалар. Мұғалім бағалайды

    Саралау:қарқын, мұғалім қолдауы, диалог


    «Айналмалы» кері байланыс. Оқушылар кезекпен берілген сұрақтарға жауап береді:

    Бүгін мен білдім...

    Маған қызықты болды...

    Қиын болды...

    Мен орындаған тапсырмалар...

    Менің түсінгенім...

    Мен жасай аламын...

    Менің сезінгенім...

    Мен үйрендім...

    Менің жасағаным...

    Мені таңқалдырды...

    Мына сабақ өміріме қажетті... берді.










    Қосымша № 1


    1. жұп: Берілген диаграмма бойынша элементті тауып, оның шығару реттілігін жазыңыз:

    1.Х )1 1s1



    Y )2)8)7 1s2 2s2 2p6 3s2 3p5



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 8 сынып
    24.10.2020
    531
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Калмурзина Алина Шоқанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации