Сабақ Жоспары 9-сыныпқа

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақ Жоспары 9-сыныпқа

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттен ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы




Түсінік хат


Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа, «ҚР бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік типтік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 4 қыркүйектегі №441 бұйрығы, «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада № 15982 тіркелген) бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын басшылыққа ала отырып құрылды.

      2. Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасының басты бағыты – білім алушылардың ақыл-ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік-эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзыреттіліктерінің жетілдірілуіне іргетас қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу. Білім алушыларды ұлттық мәдениет пен әдеби мұраларды түсінуге, қазіргі заманғы әдебиетті бағалай білуге үйретеді. Бағдарламада әдеби-теориялық ұғымдар, талдауға, бағалау мен салыстыруға негізделген адамзаттың мәңгілік сұрақтары, қазіргі заманғы дилеммалар, мәселелер қарастырылған.

      3. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларға жанрларды меңгерту.

      4. Теориялық материалдар оқушының қазақ әдебиеті туралы ұғымдарын кеңейтуге, әдебиет туралы дүниетанымын қалыптастыруға және адамзатқа ортақ ойларды, дилеммаларды, мінездерді зерттеуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, әдеби тіл және әдеби формалар арқылы өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін өмірге бейім ұрпақ тәрбиелейді.

      5. Қазақ әдебиеті пәнін оқу арқылы білім алушылар:

      1) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;

      2) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, жеңістерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;

      3) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;

      4) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.

      6. "Қазақ әдебиеті" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 9-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат.

      7. "Қазақ әдебиеті" пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.

      8. "Түсіну және жауап беру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

      1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;

      2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;

      3) көркем шығармадағы образ;

      4) шығарма үзінділерімен жұмыс.

      9. "Анализ және интерпретация" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

      1) әдеби шығарманың композициясы;

      2) автор бейнесі;

      3) көркем шығарманың тілі;

      4) шығармашылық жұмыс.

      10. "Бағалау және салыстыру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

      1) тарихи және көркемдік құндылығы;

      2) заманауилығы мен жаңашылдығы;

      3) әдеби эссе;

      4) әдеби сын.

      19. 9-сыныпқа арналған "Қазақ әдебиеті" пәнінің базалық білім мазмұны:

      1) түсіну және жауап беру:

      әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау, әдеби шығармадағы психологизм, көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесі, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

      2) анализ және интерпретация:

      эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдар, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлі, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлері, автор стилі, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу;

      3) бағалау және салыстыру:

      шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстыру, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау, шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдау, шағын сын мақала жазу.

      20. Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:

      1) Ж. Баласағұн "Құтты білік";

      2) Шешендік өнер: Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері, Әнет баба "Не арсыз Не ғайып Не даусыз";

      3) Төле би "Ердің бақыты –әйел", Әйтеке би "Қасқакөл дауы", Қазыбек би "Кім жақын Не қымбат Не қиын";

      4) Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым";

      5) Бұқар жырау "Тілек", "Әй, Абылай, Абылай", "Асқар таудың өлгені";

      6) "Біржан-Сара" айтысы;

      7) Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай";

      8) Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны", "Мен, мен, мен едім" , "Бағаналы терек";

      9) Ш. Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі";

      10) І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы;

      11) Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаят;

      12) Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы;

      13) Т. Айбергенов "Сағыныш", Ф. Оңғарсынова "Өлең, мен сені аялап өтем";

      14) Н. Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы;

      15) К. Гамсун "Аштық" романы.


Қазақ әдебиеті 9-сынып Алматы «Атамұра» 2019ж. Ақтанова А.С. , Жүндібаева А.Қ. , Жұмекенова Л.К.
Қазақ әдебиеті хрестоматия 9-сынып

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Алматы «Атамұра» 2019ж. Ақтанова А.С. , Жүндібаева А.Қ.
















Қазақ әдебиеті

9-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 108 сағат.

Қазақ әдебиеті 9-сынып Алматы «Атамұра» 2019ж. Ақтанова А.С. , Жүндібаева А.Қ. , Жұмекенова Л.К.


р/с

Тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Күні


Үйге тапсырма






І тоқсан (25сағат)










«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі












1

Ислам дәуірі әдебиеті

Ж.Баласағұн «Құтты білік»

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.


1


Алматы «Атамұра» баспасы 2019ж. Оқулықтан түсінік айту.6-11-бет





2

Ж. Баласағұн "Құтты білік" сюжеттік-композициялық жүйесі

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


6,8-тапсырма 19-бет

Хрестоматиядан 4-11-бет





3

«Құтты біліктің» зерттелуі, аударылуы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


Оқулықтан түсінік айту.09-11-бет





4

«Құтты біліктің» тарихи мәні

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

1


Оқулықтан түсінік айту.15-17-бет





5

Ж. Баласағұн "Құтты білік" – шығарма мазмұны, кейіпкерлері

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

1


11-тапсырма 19-бет





6

«Құтты біліктің» көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру

9.3.3.1. шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

1


Оқулықтан түсінік айту.11-15-бет





7

Шешендік өнер: Майқы бидің шешендік сөздері

9.1.2.1. әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.2.4.1. автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу;


1


Оқулықтан түсінік айту.20-22-бет

5-тапсырма 25-бет

7-тапсырма 26-бет





8

Шешендік өнер: Мөңке бидің шешендік сөздері

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


Мөңке бидің нақыл сөздерін жаттау. Хрестоматиядан 15-18-бет





9

Әнет баба "Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?"

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


Оқулықтан 7,11-тапсырма 32-бет

Мөңке бидің,Әнет бабаның нақыл сөздерін жаттау. Хрестоматиядан 25-36-бет





10

Төле би "Ердің бақыты –әйел"

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


Оқулықтан түсінік айту.3,8-тапсырма 43,44-бет Төле бидің нақыл сөздерін жаттау. Хрестоматиядан 41-46-бет





11

Қазыбек би "Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?" «Атадан қалған асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау № 1

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


11-тапсырма 44-бет

Қазыбек бидің нақыл сөздерін жаттау. Хрестоматиядан 46-54-бет





12

Әйтеке би "Қасқакөл дауы"

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


Оқулықтан түсінік айту.45-48-бет Әйтеке бидің нақыл сөздерін жаттау. 7-тапсырма 51-бет.Хрестоматиядан 55-58-бет





13

Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым"


9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;


1


11-тапсырма 51-бет

Сырым Датұлының нақыл сөздерін жаттау. Хрестоматиядан 58-61-бет





14

Бұқар жырау "Тілек"


9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


Оқулықтан түсінік айту.52-53-бет 4,8-тапсырма 55-56-бет

«Тілек» өлеңін жаттау






15

"Әй, Абылай, Абылай","Асқар таудың өлгені"

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


Хрестоматиядан 62-64-бет

7-тапсырма 61-бет





16

Бұқау жырау шығармалары көркемдік ерекшеліктері

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау


1


11-тапсырма 61-бет





17

Айтыс өнері және оның түрлері. . "Біржан-Сара" айтысы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1







18

"Біржан-Сара" айтысының сюжеттік – композициялық жүйесі

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.


1


Оқулықтан түсінік айту.62-64-бет

2-тапсырма 72-бет







19

"Біржан-Сара" айтысындағы идея мен тарихи құндылық

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

9.3.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

1


3-тапсырма 73-бет

Хрестоматиядан 62-63-бет






20

"Біржан-Сара" айтысындағы әлеуметтік мәселе

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


8-тапсырма 61-бет Хрестоматиядан 64-бет






21

"Біржан-Сара" айтысындағы психологизм

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

9.3.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

1


Оқулықтан 12-тапсырма 75-бет





22

"Біржан-Сара" айтысындағы психологизм түрлері «Атадан қалған асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау№2

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


Оқулықтан 11-тапсырма 75-бет





23

"Біржан-Сара" айтысының көркемдігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


9-тапсырма 73-бет





24

ТЖБ

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

1


14-тапсырма 75-бет





25

Айтыстың қазақ қоғамындағы мәні

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


Өтілген тақырыптарды қайталау










II тоқсан (20 сағат)






1

Нысанбай жырау дәуіріндегі тарихи оқиғалар

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1


Оқулықтан түсінік айту.77-78-бет





2

"Кенесары – Наурызбай" дастанның композициялық жүйесі

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;


1


Дастанның мазмұнын айту 79-92-бет

Хрестоматиядан 88-104-бет





3

"Кенесары – Наурызбай" дастанындағы сюжет пен идея

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыдан салыстырып, жаңашылдығына баға беру

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


3-тапсырма 94-бет





4


"Кенесары – Наурызбай» дастанындағы авторлық ұстаным

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


8-тапсырма 95-бет





5

Кенесары бейнесінің көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;


1


6-тапсырма 96-бет





6

"Кенесары – Наурызбай» дастанындағы Кенесары бейнесінің көркемдік ерекшелігі

9.1.2. 1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.

 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;


1


10-тапсырма 96-бет





7

"Кенесары – Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;


1


13-тапсырма 96-бет





8

"Кенесары – Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер бейнесі

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1


14-тапсырма 96-бет

071119656542





9

Дастан сюжеті бойынша эссе

ББЖБ №3

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыдан салыстырып, жаңашылдығына баға беру

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

1


12-тапсырма 96-бет





10

Махамбет Өтемісұлы шығармашылығындағы ұлт-азаттық идеясы

9.2.2.1 – автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1


Оқулықтан түсінік айту.97-99-бет

Хрестоматиядан 104-105-бет






11

«Махамбеттің Баймағамбеттің айтқаны»

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


2-тапсырма 106-бет. Өлеңді жаттау





12

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің стилі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


4-тапсырма 107-бет







13

Махамбет Өтемісұлы . «Бағаналы терек» өлеңі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

1


14-тапсырма 108-бет Өлеңді жаттау

5-тапсырма 107-бет







14

" Мен, мен, мен едім" өлеңінің негізгі идеясы

9.2.2.1 – автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.


1


Өлеңді жаттау

10-тапсырма 108-бет






15

" Мен, мен, мен едім" өлеңінің көркемдік ерекшелігі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


Өлеңді жаттау

5-тапсырма 107-бет






16

«Махамбет – өршіл ақын»

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

1


14-тапсырма 108-бет






17

Шоқан – әдебиеттанушы, ғалым, зерттеуші.

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану


1


Оқулықтан түсінік айту.109-114-бет






18

Ыстықкөл күнделігі” атты зерттеу еңбегі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


Оқулықтан түсінік айту.115--120-бет







19

Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл сапарының күнделігі" жазбасы


9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1



Оқулықтан түсінік айту.124-129-бет

Хрестоматиядан 106-111-бет






20

Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл сапарының күнделігі" жазбасындағы композициялық үйлесімділік. «Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №4

Т/Ж 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

Б/С 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

1


Оқулықтан түсінік айту.130-135-бет

Хрестоматиядан 112-116-бет

4-тапсырма 136-бет





21

Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл сапарының күнделігі" жазбалары


9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

1



Хрестоматиядан 117-126-бет

7-тапсырма 136-бет





22

ТЖБ

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

1



Хрестоматиядан 117-126-бет

7-тапсырма 136-бет





23


Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл сапарының күнделігіндегі" тарихи-әлеуметтік жағдай және әдебиет

Б/С 9.3.4. 1 - әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілері мен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу.

1



Хрестоматиядан 127-135-бет

10-тапсырма 136-бет





24

Нәтиже сабақ.

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1



Хрестоматиядан 136-140-бет





ІІІ тоқсан 30 сағат





«Адам жанының құпиясы» бөлімі «Д»





1

І. Жансүгіровтің өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


І.Жансүгіров туралы мәліметтер





2

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы


9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану


1


«Құлагер» поэмасының мазмұнын оқу, түсінік айту 140-154-бет

Хрестоматиядан толық нұсқасын оқу





3

«Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі

9.2.3.1.Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

9.2.3.1.Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі роліне талдау жасау.

1


4-тапсырма 154-бет

Хрестоматиядан толық нұсқасын оқу





4


«Құлагер» поэмасының көркемдік ерекшелігі. Ақынның тіл шеберлігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1



144-147-беттердегі үзіндіні жаттау





5

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасындағы психологизм

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;


1


2,9-тапсырма 154-бет





6

«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.3.2.1 Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып,жаңашылдығына баға беру

1


8,10-тапсырма155- 156-бет





7

Шығарманың идеялық-композициялық ерекшелігі

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


13-тапсырма 156-бет





8

Б. Майлин өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 – көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


Хрестоматиядан толық нұсқасын оқу

1-тапсырма 169-бет





9

«Шұғаның белгісі» хикаясының композициясы мен сюжеті

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


6-тапсырма 170-бет Оқулықтан 158-168-беттерді оқу, түсінік айту 3-тапсырма 169-бет





10

"Шұғаның белгісі" хикаятының тақырыбы мен идеясы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


6-тапсырма 170-бет





11

"Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

9.1.2. 1 - әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


5,9-тапсырма 170-бет





12

Шұға бейнесіндегі трагедиялық жағдай - қазақ қыздарының тағдыры

БЖБ №5

9.1.4.1 – автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


10-тапсырма 171-бет





13

Хикаятқа байланысты шығармашылық жұмыстар

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 9.1.4.1 – автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


14-тапсырма 171-бет





14

Шұға мен Әбдірахман армандары

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


12,15-тапсырма 171-бет





15

Ғ. Мүсірепов өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


«Ұлпан» романының хрестоматиядан толық нұсқасын оқу. 1-тапсырма 191-бет






16

Ғ. Мүсірепов «Ұлпан» романы

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


3-тапсырма 191-бет

Оқулықтан 174-190-бет түсінік айту





17

«Ұлпан» романының композициясы мен сюжеті

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


5-тапсырма 191-бет





18

Роман сюжетіндегі тарихилық пен көркемдік

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1


9-тапсырма 193-бет





19

Роман кейіпкерлері мен автор

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


13-тапсырма 194-бет





20

"Ұлпан" романындағы Ұлпан бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


14-тапсырма 194-бет





21

Ұлпан мен Есеней бейнелерінің көркемдік және тарихилық сипаты

9.Т/Ж2.Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

9.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудағы тура және жанама мінездеулерді жіктеу

1


11-тапсырма 194-бет





22

Романның көркемдік ерекшелігі. Жазушы шеберлігі. Стилі

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1


16-тапсырма 195-бет





23

Шығарма тақырыбына байланысты эссе. БЖБ №6

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


15-тапсырма 195-бет





24

Т. Айбергенов "Сағыныш"

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


197-беттегі термин сөздерді жаттау

3-тапсырма 200-бет





25

Төлегеннің сағынышы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

А/И 9.2.2. 1 - автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


6,7-тапсырма 200-бет

«Сағыныш» өлеңінен үзінді жаттау





26

Кеудемді кернеп тұр бір сағыныш...

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


10,12-тапсырма 201-бет





27

Ф. Оңғарсынова өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


Ф.Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығын оқу.

2-тапсырма 204-бет





28

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


9-тапсырма 205-бет





29

Ф. Оңғарсынованың ««Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңіндегі идея. Лирикалық кейіпкер

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу


1


10-тапсырма 205-бет





30

«Ақын және өлең»

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


10,12-тапсырма 201-бет










4- ТОҚСАН 29сағат «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» бөлімі





1

Н. Айтұлының өмірі мен шығармашылығы .



9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


Н. Айтұлының өмірі мен шығармашылығы туралы қосымша мәліметтер





2

"Бәйтерек" поэмасы.

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1


Поэмадан үзінділер жаттау

209-212-бет





3

"Бәйтерек" поэмасының композициялық құрылымы.

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


1,2-тапсырма 213-бет





4

Поэманың идеясы мен тақырыбы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1


4-тапсырма 210-бет





5

«Бәйтерек» поэмасындағы автор мен кейіпкерлер байланысы

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


5-тапсырма 214-бет





6

Поэмадағы тарихи тұлғалар және халық тағдыры

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


9-тапсырма 215-бет





7

Бәйтерек монументі

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


12-тапсырма 215-бет





8


Азаттық аңсаған халық үні және лирикалық қаһарман

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;


1


10-тапсырма 215-бет





9

Поэманың көркемдігі мен автор стилі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


8-тапсырма214-бет





10

Туады әр халықтың өз көсемі БЖБ №7

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


13-тапсырма 215-бет





11

Тәуелсіздік жетістіктері

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


«Тәуелсіздік жетістіктері» эссе жазу





12

Бәйтерек символының мифтік сипаты

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

1







13

Қ.Мұхамбетқалиев өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1


Қ.Мұхамбетқалиевтің өмірі мен шығармашылығы туралы қосымша мәліметтер





14

«Тар кезең» романы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу








15

«Тар кезең» романындағы композицизиялық сипат пен сюжеттік желі

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;


1


Хрестоматиядан толық нұсқасын оқу

Оқулықтан 218-239-бет





16

«Тар кезең» романындағы психологизм және автор идеясы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1


3-тапсырма 241-бет





17

«Тар кезең» романының тілдік және стильдік ерекшелігі

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;








18

Сырым би – Сырым батыр

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1


6-тапсырма 241-бет





19

«Тар кезең» романындағы Сырым батыр бейнесі

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;








20

«Тар кезең» романындағы пейзаж бен адам

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1


7-тапсырма 242-бет





21

Кейіпкер және автор қарым-қатынасы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1


8-тапсырма 243- бет





22

Айқас БЖБ №8

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1


9-тапсырма 243-бет





23

Ішкі монолог пен диалогтің кейіпкер психологиясын берудегі рөлі

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


10-тапсырма 243-бет





24

Романдағы психологиялық портрет

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1


12-тапсырма 243-бет





25

Романға байланысты шығармашылық жұмыстар

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


244-247-беттердегі глоссарийлерді жаттау





26

Романның тарихи құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


Мақала жазу





27

Тоқсандық жиынтық бағалау

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау


1


11-тапсырма 243-бет





28

Тар кезең – эпикалық құнды туынды

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

1


Қайталау.





29

Нәтиже сабақ. Жылдық қайталау.

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1


Өтілген тақырыптарды қайталау






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.00.2025
33
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі