Материалдар / Сабақ жоспары "Адамдық диқаншысы" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Адамдық диқаншысы" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 5-сынып оқушыларына арналған. А.Байтұрсынұлының "Адамдық диқаншысы" өлеңі туралы түсінік алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2024
746
69 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі

2- сабақ

Бөлім:2


Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні



Күні:



Сынып: 5


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Ахмет Байтұрсынұлы

«Адамдық диқаншысы» өлеңі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

Сабақтың мақсаты


-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы/ 5 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Ойтүрткі

Ахмет Байтұрсынұлы туралы бейнесабақты ұсынамын.

Оқушылар назары жаңа сабаққа жинақталады.


А.Байтұрсынұлы туралы бейнесабақты көреді.

ҚБ 1-10


1-слайд Оқулық, 84-бетhttps://daryn.online/lesson/5025-akhmet-baytursynuly

Сабақтың ортасы /35 мин
















































Мағынаны тану

Оқушыларға А.Байтұрсынұлының «Адамдық диқаншысы» өлеңін тыңдатамын.


Оқулықпен жұмыс

Өлеңді мәнерлеп оқытамын, мазмұнымен толық танысуға бағыттаймын.



Тапсырма. «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар.




Әдеби -теориялық ұғымдар

Теориялық анықтама бойынша түсінік беремін.



Фабула шығармадағы тұтас оқиғалар мазмұнын қысқаша баяндау.


«Үштік» әдісі

1-тапсырма.

1.Өлеңге қатысты нақты 3 сұрақ құрастыр.

2.Адамгершілік дегеніміз не?

3. «Адамдық диқаншысы» өлеңінің фабуласын 3-4 сөйлеммен жазыңыз.



Өзіңді тексер !

Мен қырға шықтым.

Мен адамдық тұқымын шаштым.

Мен адамдықты ектім.

Мен көңілін көгертуге шықтым.


Автор – ізденімпаз

еңбекқор

білім беруші

озық ойлы



«Адамдық диқаншысы» өлеңінің аудио нұсқасын тыңдайды.








Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды.

Өлең мазмұнын түсінеді.













Оқушылар өлең мәтінін қолдана отырып

тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Тақырыбы:

Идеясы:



  • Мысал

Мысал дегеніміз шағын көлемді, оқиғалы, адамға сабақ боларлық тәрбиелік тағылымдық мәні бар шығарма. Көбінесе аң, хайуанаттар, жәндіктер туралы айтылады

  • Аллегория

Аллегория дегеніміз мысал әңгімеде адамдардың орнына жануарлар мен жәндіктерді алып көрсетеді.





Дескриптор:

1.3 сұрақ құрастырады;

2.Сұраққа жауап береді;

3.Өлең шумақтарын 3-4 сөйлеммен жазады.





2-тапсырма

Шығармадан автордың «МЕН» бейнесін көрсететін тармақтарды табыңыз

МЕН қырға шықтым

МЕН .......................

МЕН .......................

МЕН .......................

МЕН .......................




Әліппе, Әдебиеттанушы оқулықтары туралы айтады.


ҚБ 1-10













ҚБ 1-10













ҚБ 1-10
















2-слайд





https://youtu.be/tilZQb3EhHA





3-слайд













Кесте

4-слайд







5-слайд





6-слайд















7-слайд







8-слайд









9-слайд










10-слайд





Сабақтың соңы /5 мин




Үйге тапсырма:

9-тапсырма, 93-бет
«Мен адамдық диқаншысымын» деген тақырып аясында эссе жазады.



11-слайд






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!