Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2.1.2 шығарманы іштей саналы
түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты
тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу 3.1.3.1 шығармадағы
кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға
сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
|
Сабақтың мақсаты
|
Барлық
оқушылар: шығарманы көз жүгіртіп,
қажетті ақпаратты тауып оқиды, кейіпкерлердің мінез-құлқы мен
іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжай
алады.
Көптеген
оқушылар: шығарманың маңызды тұстарын
анықтау үшін ашық сұрақтар қояды және жауап
береді.
Кейбір
оқушылар: ата-әже, әке-шешесінің айтатын
ақылын есіне түсіріп әңгімелейді.
|
Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
- «Аққұс туралы аңыз»
мәтінін мазмұндау, Шәмші туралы
мәліметтер жинау.
Оқу материалын
жариялау «Жұмбақ»
және «Әріптер» әдісі арқылы
жүреді:
Жұмбақ:
-Адамның
жүзін, Басы мен
көзін. Айнытпай
келбетін, Салатын кім суретін?
(суретші)
-Бүгінгі сабақ тақырыбын ашу
үшін өнер атауларын айтуларың қажет. Неше парақша тұрса, сонша өнер
атауын айтуларың қажет. Мысалы күйшілік, әншілік, деген
сияқты.
-Қане қандай өнер атауларын
білесіңдер?
-Керме жіпте қандай сөз
шықты?
-Олай болса, бүгінгі
сабақта «Сурет салу-өнер»
тақырыбындағы шығармаларды оқитын
боламыз.
Топқа бөлу «Таңдау»
әдісімен әртүрлі суреттер таңдау арқылы
жүреді.
|
Жаттығу
жасайды.
Тапсырманы
орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
Топқа
бірігеді.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Әртүрлі табиғат
суреттері
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Т) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме» әдісімен
орындалады.
А) Суретпен
жұмыс:
Суретшінің туындысын да оқуға
болады. Ол үшін суретке зер сал және сұрақтарға жауап
бер.
-Сурет қалай аталады? Авторы
кім?
-
Суретші қандай бояуды көп пайдаланған?
Неліктен?
-
Суреттегі жыл мезгілін сөзбен
сипатта.
Ә) Мәтінмен жұмыс.
«Бәрібір өкінбеймін» мәтінін,
«Сурет салу –өнер» өлеңін түсініп тізбектей дауыстап
оқыңдар.
-
Әңгіме қалай аталады? Ол кімге
қатысты айтылған? Жазушы неге өкінбейді
екен?
-Шығарманың маңызды тұстарын
анықтау үшін бір-біріңе сұрақтар қойып, жауап
беріңдер.
Сергіту сәтінде Әбілхан
Қастеев туралы видео.
(Ж, Д) 2-тапсырмада «Ашық
микрофон» әдісі, дәптермен жұмыс
жүзеге
асырылады.
А) Пікір
білдіру:
-
«Сурет салу – өнер»
тақырыбында топ алдында сөйлеуге дайындал. Жоспар
құр.
Ә)
Суретпен
жұмыс:
-Суретке зер салып қара.
Суретші баланың жіберген қателіктерін тап.
-Мәтін мен өлең
бойынша қандай сурет салатыныңды сипаттап
айт.
|
-
Мәтінді
оқиды.
-
Сұрақ қойып, жауап
береді.
.
-Тапсырманы талқылап, өз
пікірлерін білдіреді.
|
Дескриптор:
- Суретшінің туындысын
сипаттайды-1балл.
- Мәтінді
тізбектей дауыстап
оқиды-1балл.
-
Мәтін кейіпкері туралы сұраққа
жауап береді-1балл.
-
Мәтін мазмұны жайлы бір-біріне
сұрақтар қойып, жауап береді-2балл.
Дескриптор:
-
«Сурет салу – өнер»
тақырыбында пікір білдіреді-2балл.
-
Суретші баланың жіберген
қателіктерін табады-1балл.
- Мәтін мен өлең бойынша қандай
сурет салатынын сипаттап айтады-2балл.
|
Оқулық
|
Кері
байланыс
5
мин
|
Кері
байланысты «Текше нұсқаулық»
әдісі арқылы
береді.
Мұғалім оқушылар жауабын
талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.
Оқу
тапсырмасы: «Сурет салу – өнер»
тақырыбында әңгіме құрау.
|
Сабақтан түйген
ой-пікірін айтады.
|
ҚБ
қойылады.
|
|