Материалдар / Сабақ жоспары "Әке - балаға сыншы" 7- сынып

Сабақ жоспары "Әке - балаға сыншы" 7- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2018
3234
47 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»ОІМ: Қайырқұл Ш.С.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектебі: Х.Есенжанов атындағы ЖОББМ
Күні: 5.04.18Мұғалімнің аты- жөні: Мусагалиева А.А.
Сынып: 7Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Әке- балаға сыншы



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7.1.1.1 Т/Ж/- әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: Махамбеттің бейнесін сомдап тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдай алады.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Махамбеттің бейнесін сомдап, басқа батырлармен салыстыра алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Махамбеттің бейнесін сомдап, басқа батырлармен салыстыра алады. Махамбетке ажал құштырған кейіпкер туралы өз пікірін айта алады.
Бағалау критерийлері Махамбеттің бейнесін сомдап тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдай алады.

Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Махамбеттің бейнесін сомдап тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдай алады.



Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: поэма, монолог, диолог


Талқылауға арналған сұрақтар: Поэмада неліктен сатқындық орын алды?
Құндылықтарға баулуАзаматтық жауапкершілікке, қазақстандық патриоттыққа баулу
Пәнаралық байланысТарих
Тақырып бойынша алдыңғы білімМ.Өтемісұлы


Сабақ барысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыШирату. Оқушыларға әр түрлі заттар (қағаз, кітап, телефон,т.б.) таңдап, сол затпен байланыстыра отырып, өткен сабақтан не білгендерін сұрау.Адамгершілік, батырлық, білім туралы мақал-мәтел сұрау арқылы топ басшыларын сайлап, топ басшыларына оқушылардың есімдері жазылған қағаздарды суырту арқылы сыныпты үш топқа бөлу.қағаз, кітап, телефон

Оқушылардың аттары жазылған қағаз
Сабақтың ортасыТалдау, жинақтауТоптарға жаңа тақырып бойынша тапсырма беру.І топ – Поэма мазмұнындағы адалдық пен сатқындықты салыстырады.ІІ топ-«Ұқсастық пен даралық» әдісін қолдана отырып, әкесі мен баласын салыстырады.ІІІ топ-Баласы мен әкесіне тән қасиеттерді топтастыру сызбасы арқылы көрсетеді.

Поэманың тақырыбы мен идеясын анықтау.



Маркер, ватман, оқулық, стикер
Сабақтың соңыЕкі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:

«ПОПС формуласы» әдісі арқылы талқылау«Менің ойымша,....»«Себебі, мен оны былай түсіндіремін....»«Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»«Осыған байланысты мен мынандай қорытынды шешімге келдім....»

Үйге тапсырма. Поэманы композициялық құрылысына қарай талдау










кесте













«ПОПС формуласы» жазылған тілме қағаздар
Кері байланыс

стикер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ