Материалдар / сабақ жоспары "Ақ лағым бар" 2 сынып

сабақ жоспары "Ақ лағым бар" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
4868
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Ақ лағым бар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.5.1. тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау.

2.2.3.1. тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну.

2.5.1.2. сөйлеу барысында көптік/ септік/ тәуелдік/ жіктік жалғауларын қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: сөйлеу барысында көптік/ септік/ тәуелдік/ жіктік жалғауларын қолданады.

Көбі: тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсінеді және сипаттайды.

Кейбірі: белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді.

Күтілетін нәтиже

Қазақ тілінде үй жануарлары туралы айтады, ақ лағын сипаттайды.

Жаңа сөздер

Қора, лақ

Сабақта қолданылатын материалдар

Интерактивті тақта, слайдтар, үй жануарларының суреттері, үнтаспа, парақшалар, смайликтер.

Оқыту әдістері

Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, Т- кестесі, диалог, «Бағдаршам» тәсілі, жағдаяттық тапсырма, сергіту жаттығуы.

Дереккөздері

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік

Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс –әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында интерактивті тақтадан «Жануарлар әлемінде» бейнебаянын көрсетеді,- Балалар, біз нені тамашаладық? Лақ туралы не білесіңдер?.

Оқушылар бейнебаяннан не көргенін айтады, сұрақтарға жауап береді.

ІІ. Мағынаны тану

І.Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталайды.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды.

3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А)Айтылым . Оқулықтағы 1,3-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, сөйлемдерді толықтырып айтады.

Ә)Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Көп нүңтенің орнына тиісті қосымшаны қойып жазады.

4. «Жаттайық» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды, мәнерлеп оқуға машықтандырады.

Айтылым өлеңдң тыңдайды, мәнерлеп оқиды, жаттайды.


5. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.

Сергіту жаттығуын жасайды.

ІІІ. Ойтолғаныс

Т- кестесін құрғызады.

Қошақан

Лақ

Қошақанды сипаттау

Лақты сипаттау


Тапсырманың шартын орындайды.

IV. Бекіту.

А) оқулықтағы 5,6- тапсырманы орындатады.

Айтылым. Жағдаяттық тапсырманы орындайды, диалог құрайды.

Ә) «Есте сақта!»айдарымен берілген өлеңдерді оқиды, талдатады.

Өлеңдерді оқиды, талдайды, жаңа сөздерді қайталайды.

V.Бағалау.

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.

«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.

VI. Үйге тапсырма.


Оқулықтағы 4- тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия.

Мұғалім оқушыларға желімқағаздар (стикерлер) таратып береді.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін желімқағаздарға жазып, тақтаға іледі.

























10-сабақ

Тақырыбы:

Менің мысығым ақ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.5.1. тыңдау –көру материалындағы оқиғалаоды түсіну және сипаттау.

2.2.3.1 тілдің нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну.

2.5.1.2сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолданады.

Көбі: тыңдау –көру материалындағы оқиғалаоды түсіну және сипаттайды.

Кейбірі: белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді.

Күтілетін нәтиже

Тақырыпқа қатысты тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, мысығы жайлы ақпарат бере алады, сипаттайды.

Жаңа сөздер

Қалай? Мұрт, тырнақ, тырнайды.

Сабақта қолданылатын материалдар

Интерактивті тақта, слайдтар, үй жануарларының суреттері, үнтаспа, парақшалар, смайликтер

Оқыту әдістері

Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Аквариум» тәсілі, кластер, «Бағдаршам» тәсілі, смайликтер, сергіту жаттығуы.

Дереккөздері

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс –әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында интерактивті тақтадан мысықтың суретін көрсетеді. Мұғалім:
- Балалар, сендердің үйлеріңде мысық бар? Оны қалай атайсыңдар? Мысықтың суретін көрсетеді.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

ІІ. Мағынаны тану

І.Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталайды.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Тыңдалым, мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды.

3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1,3 -тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, өз сөзімен баяндап айтады..

Ә)Оқылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.

Оқылым. Сөйлемдерді толықтырып оқиды.

4. Сергіту сәті. Қимылмен көрсете отырып, сергіту жаттығуын жасатады.
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып, керіліп
Беті-қолын жуады. Сяу, мяу

Мұғалімнің қимылын қайталап, сергіту жаттығуын жасайды.

ІІІ. Ойтолғаныс

«Менің мысығым» тақырыбында кластер құрғызады.

Кластер құрады.

IV. Бекіту.

А) Жазу дәптерімен жұмыс

Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды.

Ә) «Есте сақта!»айдарымен берілген өлеңдерді оқиды, талдатады.

Өлеңдерді оқиды, талдайды. Жаңа сөздерді қайталайды.

V.Бағалау.

Формативті бағалау.

«Бағдаршам» тәсілі бойынша бағаланады.

VI. Үйге тапсырма.


Оқулықтағы 4 тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия.

Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді.





















11- сабақ

Тақырыбы:

Ақылды күшік

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.5.1. тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау.

2.2.3.1 тілдің нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну.

2.5.1.2сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолданады.

Көбі: белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді.

Кейбірі: тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттайды.

Күтілетін нәтиже

Тақырыпқа қатысты тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, күшігі жайлы ақпарат бере алады, сипаттайды.

Жаңа сөздер

Қарғыбау, құлақ.

Сабақта қолданылатын материалдар

Интерактивті тақта, үй жануарларының суреттері, үнтаспа, парақшалар, смайликтер.

Оқыту әдістері

Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Аквариум» тәсілі, кластер, «жеке әңгіме» техникасы, смайликтер, сергіту жаттығуы.

Дереккөздері

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс –әрекеті:

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады. Сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.

Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан күшіктің суретін көрсетеді. Мұғалім:
- Балалар, сендердің үйлеріңде күшік бар ма? Оны қалай атайсыңдар? Иттің қандай түрің білесіңдер?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

ІІ. Мағынаны тану

І.Сөздікпен жұмыс. А) интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталайды.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді

Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды.

3. Оқулықтағытапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1,4-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, өз күшігі жайлы айтады.

Ә)Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.

Жазылым. Сөйлемдерді толықтырып жазады..

4. Оқулықтағы «Күшігім» өлеңін оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады. Өлеңде тақырыпқа байланысты кездескен сөздерді тапқызып, қайталатады. .

Айтылым. Өлеңді тыңдайды, мәнерлеп оқиды, жаттайды..


5. Сергіту сәті. Сергіту жаттығуын жасатады.

Сергіту жаттығуын жасайды.

ІІІ. Ойтолғаныс

«Менің күшігім» тақырыбында кластер құрғызады.

Кластер құрады.

IV. Бекіту.

А) Жазу дәптерімен жұмыс.

Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды.

Ә) «Есте сақта!»айдарымен берілген өлеңдерді оқиды, талдатады.

Өлеңдерді оқиды, талдайды.

V.Бағалау.

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзң қояды.

«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.

VI. Үйге тапсырма.


Оқулықтағы 3 тапсырманы орындау.


770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ