Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабақ жоспары "Ақ лағым бар" 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: |
Ақ лағым бар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.5.1. тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. |
2.2.3.1. тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. |
|
2.5.1.2. сөйлеу барысында көптік/ септік/ тәуелдік/ жіктік жалғауларын қолдану. |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: сөйлеу барысында көптік/ септік/ тәуелдік/ жіктік жалғауларын қолданады. |
Көбі: тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсінеді және сипаттайды. |
|
Кейбірі: белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді. |
|
Күтілетін нәтиже |
Қазақ тілінде үй жануарлары туралы айтады, ақ лағын сипаттайды. |
Жаңа сөздер |
Қора, лақ |
Сабақта қолданылатын материалдар |
Интерактивті тақта, слайдтар, үй жануарларының суреттері, үнтаспа, парақшалар, смайликтер. |
Оқыту әдістері |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, Т- кестесі, диалог, «Бағдаршам» тәсілі, жағдаяттық тапсырма, сергіту жаттығуы. |
Дереккөздері |
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік |
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен
оқушының іс –әрекеті:
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. |
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады. |
||||
Өткен сабақты тексеру |
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды. |
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
||||
І. Қызығушылықты ояту |
Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында интерактивті тақтадан «Жануарлар әлемінде» бейнебаянын көрсетеді,- Балалар, біз нені тамашаладық? Лақ туралы не білесіңдер?. |
Оқушылар бейнебаяннан не көргенін айтады, сұрақтарға жауап береді. |
||||
ІІ. Мағынаны тану |
І.Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. |
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды. |
||||
Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталайды. |
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
|||||
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді. |
Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды. |
|||||
3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А)Айтылым . Оқулықтағы 1,3-тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, сөйлемдерді толықтырып айтады. |
|||||
Ә)Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. |
Жазылым. Көп нүңтенің орнына тиісті қосымшаны қойып жазады. |
|||||
4. «Жаттайық» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды, мәнерлеп оқуға машықтандырады. |
Айтылым өлеңдң тыңдайды, мәнерлеп оқиды, жаттайды. |
|||||
|
5. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады. |
Сергіту жаттығуын жасайды. |
||||
ІІІ. Ойтолғаныс |
Т- кестесін құрғызады.
|
Тапсырманың шартын орындайды. |
||||
IV. Бекіту. |
А) оқулықтағы 5,6- тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Жағдаяттық тапсырманы орындайды, диалог құрайды. |
||||
Ә) «Есте сақта!»айдарымен берілген өлеңдерді оқиды, талдатады. |
Өлеңдерді оқиды, талдайды, жаңа сөздерді қайталайды. |
|||||
V.Бағалау. |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды. |
«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады. |
||||
VI. Үйге тапсырма.
|
Оқулықтағы 4- тапсырманы орындау. |
|
||||
VII. Рефлексия. |
Мұғалім оқушыларға желімқағаздар (стикерлер) таратып береді. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін желімқағаздарға жазып, тақтаға іледі. |
10-сабақ
Тақырыбы: |
Менің мысығым ақ |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.5.1. тыңдау –көру материалындағы оқиғалаоды түсіну және сипаттау. |
2.2.3.1 тілдің нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. |
|
2.5.1.2сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолдану. |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолданады. |
Көбі: тыңдау –көру материалындағы оқиғалаоды түсіну және сипаттайды. |
|
Кейбірі: белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді. |
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыпқа қатысты тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, мысығы жайлы ақпарат бере алады, сипаттайды. |
Жаңа сөздер |
Қалай? Мұрт, тырнақ, тырнайды. |
Сабақта қолданылатын материалдар |
Интерактивті тақта, слайдтар, үй жануарларының суреттері, үнтаспа, парақшалар, смайликтер |
Оқыту әдістері |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Аквариум» тәсілі, кластер, «Бағдаршам» тәсілі, смайликтер, сергіту жаттығуы. |
Дереккөздері |
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс
–әрекеті:
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. |
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады. |
Өткен сабақты тексеру |
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды. |
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
І. Қызығушылықты ояту |
Оқушылардың жаңа сабаққа
қызығушылығын арттыру мақсатында интерактивті тақтадан мысықтың
суретін көрсетеді. Мұғалім: |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ІІ. Мағынаны тану |
І.Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. |
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды. |
Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталайды. |
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
|
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді. |
Тыңдалым, мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды. |
|
3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1,3 -тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, өз сөзімен баяндап айтады.. |
|
Ә)Оқылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. |
Оқылым. Сөйлемдерді толықтырып оқиды. |
|
4. Сергіту сәті. Қимылмен
көрсете отырып, сергіту жаттығуын жасатады. |
Мұғалімнің қимылын қайталап, сергіту жаттығуын жасайды. |
|
ІІІ. Ойтолғаныс |
«Менің мысығым» тақырыбында кластер құрғызады. |
Кластер құрады. |
IV. Бекіту. |
А) Жазу дәптерімен жұмыс |
Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды. |
Ә) «Есте сақта!»айдарымен берілген өлеңдерді оқиды, талдатады. |
Өлеңдерді оқиды, талдайды. Жаңа сөздерді қайталайды. |
|
V.Бағалау. |
Формативті бағалау. |
«Бағдаршам» тәсілі бойынша бағаланады. |
VI. Үйге тапсырма. |
Оқулықтағы 4 тапсырманы орындау. |
|
VII. Рефлексия. |
Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді. |
11- сабақ
Тақырыбы: |
Ақылды күшік |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.5.1. тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау. |
2.2.3.1 тілдің нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. |
|
2.5.1.2сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолдану. |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік/ жіктік/ септік жалғауларын қолданады. |
Көбі: белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді. |
|
Кейбірі: тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттайды. |
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыпқа қатысты тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, күшігі жайлы ақпарат бере алады, сипаттайды. |
Жаңа сөздер |
Қарғыбау, құлақ. |
Сабақта қолданылатын материалдар |
Интерактивті тақта, үй жануарларының суреттері, үнтаспа, парақшалар, смайликтер. |
Оқыту әдістері |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Аквариум» тәсілі, кластер, «жеке әңгіме» техникасы, смайликтер, сергіту жаттығуы. |
Дереккөздері |
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен
оқушының іс –әрекеті:
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады. Сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. |
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады. |
Өткен сабақты тексеру |
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды. |
Тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
І. Қызығушылықты ояту |
Оқушылардың жаңа сабаққа
қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан күшіктің
суретін көрсетеді. Мұғалім: |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ІІ. Мағынаны тану |
І.Сөздікпен жұмыс. А) интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. |
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. |
Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталайды. |
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
|
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді |
Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды. |
|
3. Оқулықтағытапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1,4-тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, өз күшігі жайлы айтады. |
|
Ә)Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. |
Жазылым. Сөйлемдерді толықтырып жазады.. |
|
4. Оқулықтағы «Күшігім» өлеңін оқып береді. Мәнерлеп оқуға машықтандырады. Өлеңде тақырыпқа байланысты кездескен сөздерді тапқызып, қайталатады. . |
Айтылым. Өлеңді тыңдайды, мәнерлеп оқиды, жаттайды.. |
|
|
5. Сергіту сәті. Сергіту жаттығуын жасатады. |
Сергіту жаттығуын жасайды. |
ІІІ. Ойтолғаныс |
«Менің күшігім» тақырыбында кластер құрғызады. |
Кластер құрады. |
IV. Бекіту. |
А) Жазу дәптерімен жұмыс. |
Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды орындайды. |
Ә) «Есте сақта!»айдарымен берілген өлеңдерді оқиды, талдатады. |
Өлеңдерді оқиды, талдайды. |
|
V.Бағалау. |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзң қояды. |
«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады. |
VI. Үйге тапсырма. |
Оқулықтағы 3 тапсырманы орындау. |
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |