Материалдар / Сабақ жоспары Ақылды үй

Сабақ жоспары Ақылды үй

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақылды үй сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
286
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Іле ауданы, №20 орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Жобаны алға жылжыту (сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Заттар интернеті

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда


Күні

21.02.2023ж

Сынып: 11В,Г

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Жобаны алға жылжыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.5.2.4. ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастыру

Сабақтың мақсаты

  • ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастыру

Бағалау критерийлері

  • ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастырады; · ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығару бағдарламаларын әзірлейді;

Ойлау дағдылары

  • Түсіну


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу, түгендеу.





Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

«Мен ғажаппын» тренингін ұйымдастыру.


Оқушыларды топқа бөлу

The hat платформасы арқылы «Random» әдісі

  • «Алгоритм» тобы

  • «Процессор» тобы

  • «IP» тобы





Видео көру

Үй тапсырмасы бойынша (Кластер әдісі)

«МАКЕТ» ТОБЫ


Ақылды үйдің қандай ерекшеліктері бар? Несімен ақылды үй деп аталады?

Дескриптор:


  • Ақылды үйдің ерекшеліктерін айтады

  • Қолданылатын датчиктер жайында айтып өтеді


Сабақ тақырыбы мен мақсаты түсіндіріледі.


Мұғаліммен сәлемдеседі, бүгінгі сабаққа қатыспаған оқушылардың аты-жөнін айтады



Оқушылар бүгінгі сабаққа бір біріне сәттілік тілейді.



Оқушылар топқа бөлінген соң тізім бойынша орындарына отырады.






Кластер қорғайды














Оқушылар сабақ тақырыбын дәптерге жазады, мақсатымен танысады.
























Қалыптастырушы бағалау

Түстер арқылы бағалау

(Жасыл,күлгін, қызғылт күлгін)

Бағалау парағы

3 ұпай







kundelik.kz








(слайд)


The hat платформасы



(слайд)




https://www.youtube.com/watch?v=zipyOMZoPKk



(слайд)









Сабақ презентациясы

( слайдтар)


Сабақтың ортасы


Топтық жұмыс


Төмендегі сұрақтарға жауап беріп, топта талқылаңдар:


1. Ақылды үйдің жүйесі қалай құрылған?

2.Ақылды үйдің түрлері?

3. Ақылды үйдің артықшылықтарымен кемшіліктері?


Дескриптор:


  • Ақылды үйдің жүйесінің құрылымын айтып, құрал жабдықты басқару орталықтан жүзеге асады (1ұпай)

  • Түрлері мен қолданылатын датчиктерді айтып, сипаттама береді . (1ұпай)

  • Артықшылықтарымен менкемшіліктерін сөз етіп, пайдалану тәсілін айтады. (1ұпай)



Оқушылар үш слайдтан тұратын презентация жасайды. Толықтыратын ақпаратты браузерді пайдаланып іздейді.









Оқушылар берілген тақырыпқа сай постер жасап ортада қорғайды.

Құрастырылған постерді қорғайды



















3 ұпай











(слайд)


Ноутбук, PowerPoint
















Интерактивті тақта

Плакаттар

( слайд)


Ноутбук,

интернет

Сабақтың аяғы


Сабақты бекіту.

«Ыстық орындық » әдісі






Рефлекция

Shape1


Ыстық орындыққа отырған оқушылар сұрақтарға жауап береді.






















Оқушылар тақтада көрсетілген алма ағаш әдісімен сабақтан алған әсерлері бойынша рефлексия жасайды.

1 оқушы 5 сұрақтан артыққа жауап бере алмайды.


Әр сұраққа – 1 бал (1 ұяшық)







Барлығы 10 бал

Әр оқушының жинаған ұяшықтарын есептеп

kundelik.kz-ке қою

Powerpoint бағдарламасы

( слайд)
















Рефлексия үшін арнайы жасалған презентация слайды


Үйге тапсырма: «Менің арманымдағы Ақылды үй жобасы» тақырыбына эссе жазу





kundelik.kz




Тексерілді: ________________

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!