Материалдар / Сабақ жоспары Әсемдікке талпыныс6сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Әсемдікке талпыныс6сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімдеріне керек,оқушының әсемдік туралы түсінігін қалыптастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
1475
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Өзін – өзі тану Мектебі: _______________ Күні: _______________ №: 7Мұғалімі: _________________________Сыныбы: 6Оқушылардың саны:Тақырыбы: Әсемдікке талпыныс.Құндылығы: Ақиқат.Қасиеттері: Барлығынан жақсылық көру, қарапайымдылық, ойдың, сөздің және істің бірлігі.
Мақсаты: Ақиқат құндылығы арқылы оқушыларды әсемдікке ұмтылдыру.Міндеттері:
  • Білімділік: Оқушыларды барлық нәрседен тек жақсылықты көре білуге үйрету.
  • Дамытушылық: Оқушылардағы қарапайымдылық қасиеттерін дамыту.
  • Тәрбиелік: Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігіне тәрбиелеу.
  • Ресурстар:(материалдар, дереккөздер)3. bilim-all.kz

    Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • 5 Т – ережесі:
  • Тәртіп.
  • Талап.
  • Тыныштық.
  • Тазалық.
  • Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
  • Тыныштық сәті. «Нұрға бөлену»Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ой мен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға ба ғыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсы лықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңыз ға тек ізгі, сәулелі ой келеді.Нұр бірте - бірте қарқындап және шұғылана бастайды, сіздің денеңіз ден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқанда рыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағытта ңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз. Олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан - жануарларға, өсім діктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір - түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішім де... Мен Нұрмын»Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!2. Үй тапсырмасын тексеру.1. №5 – сабақ. Оқулықтағы 6 – тапсырманы орындау2. Келесі сабақ. №6, «Ұлыма хат» мәтінін оқып келу.Сұрақтар:
  • Өзіндік көзқарасы бар тән қасиеттерқандай деп ойлайсыңдар?
  • Сен өзіңді өзіндік көзқарасы бар деп санайсың ба?
  • Адамның өзінің ішкі жан дүниесінің сарқылмас, мөлдір бұлақтарына нені жатқызасыңдар?
  • Ішкі сұлулық пен сыртқы сұлулықты қалай түсінесіңдер? Оларды жетілдіруге бола ма? Қалай?
  • Дұрыс әрекет құндылығы адамның қандай қасиеттері арқылы көрініс табады?
  • Жан сұлулығы дегенді қалай түсінесің? Жаны сұлу адамды сипаттап бер.


  • 3. Сабақтың дәйексөзі.(Ұл балалар бір рет оқиды, қыз балалар бір рет оқиды, барлығы бірге қайталайды)Сұлулық адамның жүзінде емес,жүрегінде болады. Халық даналығы.Сұрақтар:
  • Адамды сұлу ететін не нәрсе?
  • Әсем,сұлу нәрсе көргенде қандай сезімде боласыздар?
  • Жан сұлулығын қалай түсінесіздер?
  • Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?


  • Оқиға айту (Мұғалім сыйы)
  • Ішкі сұлулық пен сыртқы сұлулық.Баяғы өткен заманда бір патша базардан екі құл сатып алыпты. Құлдарының бірі сиықсыз, тістері шірік әрі аузы сасық екен, ал екіншсі болса келбетті, маржандай тістері бар әрі аузынан хош иіс шыққан жағымды адам екен. Патша келбетті құлын сыйға бөлеп, моншаға жібереді. Аузы сасыған екінші құлды қасына шақырып: - Сені ұнатып-ақ едім, бірақ ана моншаға кеткен досың сен туралы көп жаман нәрселер айтты. Сен де қаласаң маған оның жаман тұстарын айтып бер,- дейді. Құл болса жолдасына шаң жуытпай, ол туралы еш жаман сөз айтпады. Патша қалай тырысса да мақтаудан басқа ештеңе айттыра алмапты.Екінші құлы моншадан қайтып келгенде, патша оны да сынамақ болып қасына шақыртты. Біраз мақтау сөз айтқан соң: -Ана досың айтып берген жаман мінездерің болмаса жап жақсы жігітсің,- депті. Сөйтсе әлгі ашуланып, жолдасы туралы қайдағы жоқты айтып, жамандай бастайды.Патша біраз тыңдаған соң: -Доғар сөзді, кімнің кім екенін енді білдім. Сен жамандаған жолдасыңның аузы сасыса, сенің ішің сасыған, шірік екенсің. Бар, сол жамандаған досыңның қол астында жұмыс істейтін боласың, – депті.Сұрақтар:
  • Неліктен екінші құл өзінің жолдасын жамандамай, тек мақтауын асырды?
  • Адамның сырт келбетіне қарап, ол туралы қорытынды шығаруға бола ма? Неліктен?
  • Адам қандай құндылықтары мен қасиеттері арқылы шынайы сұлулыққа ие болады?
  • Өздерің адамдардың бойындағы қандай сұлулығын бағалайсыңдар? Түсіндіріп беріңдер.


  • 5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді.Тапсырма: Үш қатарға аяқталмаған өлеңді толықтырып, жалғастырамыз және айтқызамыз.1 – топ: «Әсемдік»Күн сәулесі ...........................әдемі,...............................керілгені әдемі.............................. асыр салып жүргенде,Көк ................................. әдемі.2 - топ: «Сұлулық»Жас шыбықтың ....................... әдемі,................................... гүл ашқаны әдемі...................................... кездесіп,Амандықты ........................................3 – топ: «Әдемілік»........................... сайрағаны әдемі,........................... ойнағаны әдемі.Ақ боз атын ерттеп ................................................ өріске ...................... әдемі

    6. Топпен ән айту.Әдемі Сөзі: А.ШяхметовтікіӘні: Ғ. НаурызбаевтікіКүн сәулесі төгілген әдемі,Кемпірқосақ керілгені әдемі.Көк шалғында асыр салып жүргенде,Көк көбелек көрінеді әдемі.

    Жас шыбықтың бүр ашқаны әдемі,Алма ағаштың гүл ашқаны әдеміҚариялар жол үстінде кездесіп,Амандықты сұрасқаны әдемі.

    Бұлбұл құстың сайрағаны әдемі,Қозы-лақтың ойнағаны әдемі.Ақ боз атын ерттеп мініп атамның,Қойды өріске айдағаны әдемі.


    7. Үй тапсырмасы.1. №7 – сабақ. Әдемілік, сұлулық туралы мақал – мәтелдер жазып келу.2. Келесі сабақ. №8, «Ақыл мен сезім» мәтінін оқып келу.

  • Сабақтың қорытынды сәті.
  • Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады.Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!