Материалдар / сабақ жоспары Әуежай
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары Әуежай

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2018
1595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән

Қазақ тілі

Мұғалім

Шамгон Гульзада Сагындыковна

Сабақ


Күні:


Сынып: 10АІ

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Әуежайда

Сабақтың тақырыбы

Әуежай

Сабақ түрі

жаңа сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

10.2.1.1 Әуежай туралы түсініктерін кеңейту.

10.2.1.1 Әуежай түрлері жайлы әңгімелеу

10.2.1.3 Әуежайлардың жабдықталулары туралы түсіндіру

Сабақ мақсаты

Оқушылардың бәрі

  • үзінді мазмұнын түсінеді

Оқушылардың көбі

  • үзінді мазмұнын тақырыптық бөліктерге бөледі;

  • мазмұнына талдау жасайды;

  • Оқушылардың кейбірі

  • сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Бағалау критерийлері

  • Шығарма мазмұнын түсінеді;

  • Мазмұндық, ақпараттық талдау жасайды, мысалдар келтіре алады;

  • Сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Дескриптор

  • Сабақтың тақырыбын анықтайды;

  • Сабақтың мақсатымен танысады;

  • Қонақ түрлерін анықтайды;

  • Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды;

  • Жұмыс нәтижесін бағалау критерийлері арқылы өзара бағалайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика және терминология:

Әуежай,Аэродром,жабдықтау,тасымалдау,радиолакаторлар

Құндылықтар

Сәт сапар!

Осыған дейін меңгерілген білім

Саяхатқа шығайық

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың

басы


1 минут

- Сәлемдесу

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады

- Әуежай туралы түсініктерін кеңейту.

-Әуежай түрлері жайлы әңгімелеу

- Әуежайлардың жабдықталулары туралы түсіндіру


Слайд



Сабақтың

ортасы



15 минут






















































10 минут

"Шапалақ" әдісі арқылы оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару

Сынып үш топқа бөлінеді


«Оқылым » дағдысы

Топқа оқулықтағы 31 беттегі Әуежай мәтінін оқуға ұсынылып, әр топқа тапсырмалар беріледі.

Әуежай -әуе көлігі құралдарымен тұрақты түрде жолаушыларды ,жүк пен пошта тасымалдауды қамтамасыз етуге арналған кәсіпорын.Бұл грек .aer-ауа,французша port және латынша portus,яғни айлақ деген екі сөзінің бірігуінен шыққан.Жабдықталу және тасымалдау дәрежесіне қарай халықаралық және жергілікті әуежайлар болып ажыратылады.Әуежай радиолокатормен ,автоматты радиотехникалық құралдармен ,жарық сигналы жүйесімен ,навигациялық құрылғылармен т.б жабдықталады.Әуежайдың негізгі бөлігі -аэродром.Онда ұшақ ұшатын және қонатын жолақты жолдар,бағдарлану жолы,ұшақ тұратын орындар бар.Қазақстанның барлық облыс орталықтары мен ірі қалаларында әуежай бар.Алматы әуежайында тәулігіне орта есеппен ,4 мың жолаушыға қызмет көрсетіледі.

Сұрақтарға жауап беру


1.Әуежай қандай орын ?

2. Әуежайлар қандай түрлерге бөлінеді?

3. Әуежайлар қалай жабдықталған?

4. Әуежай орнын қалай таңдайды?

5. Аэродромда қандай орындар болады?

6. Қызмет көрсету -техникалық аймағына нелер жатады?


2. "Жазылым" дағдысы

1-тапсырма. Берілген жай сөйлемдерден ,құрмалас сөйлем құрастыру.

1. Өз көлігіңмен жүрген жақсы.Кез келген жерге тоқтайсың. 2. Мен ұшақты ұнатпаймын.Әуеде өзімді сондай жайсыз сезінемін. 3. Пойызда ұзақ жүресің.Қатты зерігесің. 4. Ең дұрысы жаяу аралаған.Бәрін өз көзіңмен көресің


2-тапсырма Аудару, мағынасын түсіндіру, сөйлем құрау.

Жолсерік-проводник, аспансерік-стюардесса, ойынсерік-партнер, еңбекқор-трудолюбивый, жолжазба- жағажай-пляж, саяжай-дача, саябақ-парк, саяжол –аллея,жағалау-побережье, жолсерік кіпапша-путеводитель, суырыпсалма-импровизатор, суыр-вытащить выдернут,Қолтаңба-подпись,

3-тапсырма. Берілген мәтінді толықтырыңдар.Біріккен сөздердің астын сызу. Өткен аптаның сенбі ,жексенбісінде біз Астанаға _____. Онда жаңа,үлкен қонақ үйге ______.Бөлмелеріміз шағын,бірақ ____болды. Таңертең конақүйде____, ал кешке мейрамханада_____. Сенбі күні кешке жаңа опера театрына барып, "Аида"операсын ___. Жексенбіде қаланы _____,Ханшатырды ____.Достарымызға сыйлықтар _____,бірақ өте қымбат екен. Астана өте әдемі қала ,маған өте_____.Кешке қарай әуежайға ертерек келіп,ұшуға ________Керекті сөздер тамақтандық,болдық,ыңғайлы,бардық,тамашаладық,орналастық,аралап,алғымыз,келді,көрдік,ұнатады,кешігетін болдым,дайындалдық


4-тапсырма. Мына белгілер нені білдіреді? Что означают эти знаки?

Телефон пайдалануға болмайды. Шылым шегуге, алкоголді ішімдіктер пайдалануға болмайды.




Оқушылар топ ішінде дәптерлерімен алмасып, бағалау критерийлері бойынша жұмыс нәтижесін өзара тексеріп бағалайды.

Бағалау критерийлері

  • Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады;

  • антоним сөздерді қайталайды

  • Мәтіннен тірек сөздерді табады

DrawObject1



Слайд




Сабақтың

соңы


5 минут

Кері байланыс

Оқушылар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы өз ойларын жазады

Үйге тапсырма: оқушылар Әуежай туралы әңгіме дайындайды


Кері байланыс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!