Бекітемін:
|
Сабақтың тақырыбы: Батыр Баян |
Күні:15.01 |
||||
|
Сынып: 7АБ |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2); көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4). |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
әдеби шығармадағы тұлғалық болмыс |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурс |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут |
|
|||
|
Жаңа білім 15 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады 6-тапсырма. Жырдағы жер су атауларына,қазақ батырлары туалы айтылған жерлерге назар аудару. Жырдың оқиғасы қандай тарихи кезеңде қай жерде болғаныны айтып бер іңдер.Мысалы: Іле бойы, Жолдыөзек, Батырлар: Баян, Сары, ЕрКөкше, Ер Қосай
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||
|
Ортасы 15 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 7-тапсырма. Батыр Баянға мінездеме беріңдер.Оның бойынан қандай жақсы қасиетті байқадыңдар.Баянның тұлғалық болмысына талдау жасаңдар Талдау Батыр Баян Жырдан мінез ерекшелігін білдіретін жолдарды тауып жазыңдар. Баянның портретін беретін жолдарды теріп жазыңдар |
Оқулық,қабырғаға ілінген |
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдіс Баян мен Ноянға деген көзқарасыңыз қандай |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: "Батыр Баян" поэмасы
Сабақ жоспары: "Батыр Баян" поэмасы
Бекітемін:
|
Сабақтың тақырыбы: Батыр Баян |
Күні:15.01 |
||||
|
Сынып: 7АБ |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2); көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4). |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
әдеби шығармадағы тұлғалық болмыс |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурс |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут |
|
|||
|
Жаңа білім 15 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады 6-тапсырма. Жырдағы жер су атауларына,қазақ батырлары туалы айтылған жерлерге назар аудару. Жырдың оқиғасы қандай тарихи кезеңде қай жерде болғаныны айтып бер іңдер.Мысалы: Іле бойы, Жолдыөзек, Батырлар: Баян, Сары, ЕрКөкше, Ер Қосай
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||
|
Ортасы 15 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 7-тапсырма. Батыр Баянға мінездеме беріңдер.Оның бойынан қандай жақсы қасиетті байқадыңдар.Баянның тұлғалық болмысына талдау жасаңдар Талдау Батыр Баян Жырдан мінез ерекшелігін білдіретін жолдарды тауып жазыңдар. Баянның портретін беретін жолдарды теріп жазыңдар |
Оқулық,қабырғаға ілінген |
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдіс Баян мен Ноянға деген көзқарасыңыз қандай |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













