|
Сабақ: Жақсыдан үйрен, жаманан жирен. |
Мектеп: «№23 ЖОББМ» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 14.10.20ж |
Машықкердің аты-жөні: Айтжанова Махаббат Дауреновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «Б» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: Біз – әрқашан біргеміз! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
3.1.2.1 Сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасын ұсыну. 3.1.2.2 Түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіреді. Көптеген оқушылар: Түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын түсіндіреді. Кейбір оқушылар: Өзін-өзі басқарудың үлгісін ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Сыныпта өзін-өзі ұстау ережелері құрастырылады; Ұжыммен жұмыс жасап, дұрыс шешім қабылдайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаты |
Пәнге тән лексика мен терминология: Өзін-өзі басқару, ұжымдық шешім, Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - «Өзін-өзі басқару» сөзіне түсінік бер. - Сыныптың өзін-өзі басқарудың негізгі ережелерін құрастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ұжымда түсіністік пен қолдаудың, бірлесе әрекеттегі сыйластықтың маңыздылығын түсінеді. Ынтымақтастық– шешім қабылдауда бірлесе жұмыс жасай білуден көрінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мектеп қауымдастығы, мектепте өзін-өзі ұстау ережелері туралы негізгі білімдері бар. 2- сыныпта «Менің отбасым және достарым» тарауында «жауапкершілік» , «құқық», «міндет» деген ұғымдар туралы түсінік алған. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 7 минут 5 минут |
Психологиялық ахуал. -Сәлеметсіңдерме, балалар? -Көңіл-күйлерің қалай? Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Осы қасиеттері бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін: 1-топ: «Мейірімді балалар» тобы 2-топ: «Бауырмал балалар» тобы 3-топ: « Ақылды балалар» тобы «Миға шабуыл» әдісі. 1.Ұжым деген не? 2.Сыныпты ұжым деп атауға бола ма? Отбасыңды ше? «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. Оқушылармен алдымызға қойған мақсатымызбен танысуды ұсыну: -Сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасын ұсыну; -Түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын түсіндіру; Құмырсқалар туралы бейнежазба (ұжымда) Шарты: Оқушыларға құмырсқалар туралы бейнежазбаны көру ұсынылады. Көрер алдында оқушыларға бейнежазбаны көру барысында байқаған құндылықтар немесе сұрақтар немесе ойлар жазатын стикерлер таратылады.
« Шарты: -Бейнежазбаны көріп болғаннан кейін, алдымен жұбымен, кейін ұжымда өз жазбаларымен бөліседі. -Бейнежазбаның негізгі ойын сынып оқушылары мен мұғалім пікір білдіру арқылы талқылайды. -Оқушылар өз стикерлерін «кері байланыс ағашына» жабыстырады. Талқылауға арналған сұрақтар: -Ұжым деген не? -Біздің сыныпты ұжым деп айтуға бола ма? -Ұжымда өз-өзімізді қалай ұстаймыз? -Бір-бірімізге қамқорлық көрсету дұрыс па?
Оқушылар, осы сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі тақырыпты түсінген боларсыңдар. Бүгінгі біз қарастыратын тақырып: «Біз – әрқашан біргеміз!» |
Слайд 2
Слайд 3 Слайд 4 Слайд 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 6 минут 7 минут 4 минут |
«Шыбықтар» практикалық көрсетілім (топта) Шарты: Мұғалім 4-топқа бір қорап шырпыдан (сіріңке) таратады. Шырпыны қолдануда қауіпсіздік ережесімен таныстырады. Мынадай жағдаят беріледі: -Қораптан барлық шырпының шиін алып шығып, барлығын бірге ұстап сындырып көр; - Шырпының бір бас шиін алып сындырып көр; Жағдаятқа байланысты сұрақтар қойылады. Сұрақтарға жауап беру арқылы бірлесе әрекет етудің жемісі қандай болатынын түсінеді. Талқылауға арналған сұрақтар: - Неге шырпының бірнеше шиін қосып сындырғаннан, бір бас шиін сындыру оңай? - «Бірге болу» деген нені білдіреді? -Сендер сыныпта бірлесіп әрекет жасайсыңдар ма? -Бірлесіп жасаған әрекеттің нәтижесі қандай болады? Дескриптор: -Шырпыны қауіпсіздік ережесін сақтай отырып пайдаланады; -Берілген жағдаят бойынша нұсқаулықты орындайды; -Жағдаяттан шыққан қорытынды бойынша сынып ішінде пікір алмасады; ҚБ: Отшашу әдісімен бағалау Мәселелік жағдайды шешу (топта) Шарты: 4-топқа арналған мәселелік жағдайлар таратылады. Оқушылар топта мәселені шешіп, ортақ бір шешімге келулері тиіс. Әрбір топтың шешімі талқылауға түседі. ҚБ: Шапалақ әдісі арқылы бағалау. «Елсіз арал» ойыны Шарты: -«Елсіз арал» ойыны арқылы әр топқа «аралда» өзін – өзі ұстау ережесін құрастыру ұсынылады. Ұсынылған ережелер арқылы мұғалім оқушылармен бірлесе сыныптың ережесін құрастырады. Оқушылар артығын алып, толықтырулар енгізіп, ұжымды түрде ортақ бір шешім қабылдайды. Дескриптор: - «Өзін-өзі басқару», «ұжымдық шешім», «ымыраға келу», «өзара құрмет» ұғымдары талданады. -Оқушылар күнделікті өмір дағдыларынан мысалдар келтіріп, дәлелдейді. Сәйкестендіру Шарты: Балалар, енді барлығымыз мына өлең шумақтарына назар аударайық.Әр топқа өлең жолдары жазылған қима қағаздар таратылып беріледі.Бос орындарға керекті сөздерді қояйық. Бұл өлең жолдарын сыныптың ән-ұраны ретінде әрдайым есімізден шығармайық. Дос болайық ________, Жарасып тұр әніміз. _________ сақтаймыз, Атсын күліп ________! (тыныштықты, бәріміз, таңымыз) ҚБ: «Бас бармақ әдісі» арқылы бағалау. |
Слайд 6 Маркерлер, А3 плакаты Таратпа материалдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Балалар, сабақты қорытындылау үшін «Дұрыс, Бұрыс» ойынын ойнайық. 1.Бір-бірінің ойымен санаспау ұжымға тән іс-әрекет; Б
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ: Жақсыдан үйрен, жаманан жирен. Мектеп: «№23 ЖОББМ» КММ Күні: 14.10.20ж Машықкердің
аты-жөні: Айтжанова Махаббат
Дауреновна Сынып: 3
«Б»
Қатысқандар:
Қатыспағандар: Тақырыбы: Біз – әрқашан
біргеміз! Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаты
3.1.2.1 Сыныптың
өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасын
ұсыну. 3.1.2.2 Түрлі көзқарастар
жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын
түсіндіру. Сабақ
мақсаты
Барлық
оқушылар: Сыныптың өзін-өзі
басқару ережелерін
түсіндіреді.
Көптеген
оқушылар: Түрлі көзқарастар
жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын
түсіндіреді. Кейбір
оқушылар: Өзін-өзі басқарудың үлгісін
ұсынады. Бағалау критерийлері
Сыныпта өзін-өзі
ұстау ережелері
құрастырылады; Ұжыммен жұмыс жасап, дұрыс
шешім қабылдайды; Тілдік
мақсаты
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Өзін-өзі
басқару, ұжымдық
шешім,
Диалог пен жазу
үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
- «Өзін-өзі басқару»
сөзіне түсінік бер. -
Сыныптың өзін-өзі басқарудың
негізгі ережелерін
құрастыру. Құндылықтар
Ұжымда түсіністік
пен қолдаудың, бірлесе әрекеттегі сыйластықтың маңыздылығын
түсінеді. Ынтымақтастық– шешім
қабылдауда бірлесе жұмыс жасай білуден
көрінеді. Алдыңғы
оқу Мектеп қауымдастығы, мектепте
өзін-өзі ұстау ережелері туралы негізгі білімдері бар. 2- сыныпта
«Менің отбасым және достарым» тарауында «жауапкершілік» , «құқық»,
«міндет» деген ұғымдар туралы түсінік
алған. Жоспар Жоспарланған жаттығу
түрлері Ресурстар Басы
7 минут 5
минут
Психологиялық
ахуал.
-Сәлеметсіңдерме,
балалар?
-Көңіл-күйлерің
қалай?
Жай әуенмен екі
шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне
қарап, баланың қасиетін
айтады.
Осы қасиеттері
бойынша оқушыларды 3 топқа
бөлемін:
1-топ: «Мейірімді балалар»
тобы
2-топ: «Бауырмал балалар»
тобы
3-топ: « Ақылды балалар»
тобы
«Миға шабуыл»
әдісі.
1.Ұжым деген
не?
2.Сыныпты ұжым деп
атауға бола ма?
Отбасыңды
ше?
«Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалау.
Оқушылармен
алдымызға қойған мақсатымызбен танысуды
ұсыну:
-Сыныптың өзін-өзі
басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасын
ұсыну;
-Түрлі көзқарастар
жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын
түсіндіру;
Құмырсқалар
туралы бейнежазба
(ұжымда)
Шарты: Оқушыларға құмырсқалар туралы
бейнежазбаны көру ұсынылады. Көрер алдында оқушыларға бейнежазбаны
көру барысында байқаған құндылықтар немесе сұрақтар немесе ойлар
жазатын стикерлер
таратылады.
«
Шарты:
-Бейнежазбаны көріп
болғаннан кейін, алдымен жұбымен, кейін ұжымда өз жазбаларымен
бөліседі.
-Бейнежазбаның
негізгі ойын сынып оқушылары мен мұғалім пікір білдіру арқылы
талқылайды.
-Оқушылар өз
стикерлерін «кері байланыс ағашына»
жабыстырады.
Талқылауға
арналған сұрақтар:
-Ұжым деген
не?
-Біздің сыныпты ұжым
деп айтуға бола ма?
-Ұжымда өз-өзімізді
қалай ұстаймыз?
-Бір-бірімізге
қамқорлық көрсету дұрыс па?
Оқушылар, осы
сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі тақырыпты түсінген
боларсыңдар. Бүгінгі біз қарастыратын тақырып:
«Біз – әрқашан
біргеміз!»
Слайд
2
Слайд
3
Слайд
4 Слайд
1 Ортасы
6
минут
7
минут
4
минут
«Шыбықтар»
практикалық көрсетілім
(топта)
Шарты:
Мұғалім 4-топқа бір
қорап шырпыдан (сіріңке) таратады. Шырпыны қолдануда қауіпсіздік
ережесімен таныстырады. Мынадай жағдаят
беріледі:
-Қораптан барлық
шырпының шиін алып шығып, барлығын бірге ұстап сындырып
көр;
- Шырпының бір бас
шиін алып сындырып көр;
Жағдаятқа байланысты
сұрақтар қойылады. Сұрақтарға жауап беру арқылы бірлесе әрекет
етудің жемісі қандай болатынын
түсінеді.
Талқылауға
арналған сұрақтар:
- Неге шырпының
бірнеше шиін қосып сындырғаннан, бір бас шиін сындыру
оңай?
- «Бірге болу» деген
нені білдіреді?
-Сендер сыныпта
бірлесіп әрекет жасайсыңдар
ма?
-Бірлесіп жасаған
әрекеттің нәтижесі қандай
болады?
Дескриптор:
-Шырпыны қауіпсіздік
ережесін сақтай отырып
пайдаланады;
-Берілген жағдаят
бойынша нұсқаулықты
орындайды;
-Жағдаяттан шыққан
қорытынды бойынша сынып ішінде пікір
алмасады;
ҚБ: Отшашу
әдісімен бағалау
Мәселелік
жағдайды шешу (топта)
Шарты:
4-топқа арналған
мәселелік жағдайлар
таратылады.
Оқушылар топта
мәселені шешіп, ортақ бір шешімге келулері
тиіс.
Әрбір топтың шешімі
талқылауға түседі.
ҚБ: Шапалақ әдісі
арқылы бағалау.
«Елсіз арал»
ойыны
Шарты:
-«Елсіз арал» ойыны
арқылы әр топқа «аралда» өзін – өзі ұстау ережесін құрастыру
ұсынылады. Ұсынылған ережелер арқылы мұғалім оқушылармен бірлесе
сыныптың ережесін құрастырады. Оқушылар артығын алып, толықтырулар
енгізіп, ұжымды түрде ортақ бір шешім
қабылдайды.
Дескриптор:
- «Өзін-өзі
басқару», «ұжымдық шешім», «ымыраға келу», «өзара құрмет» ұғымдары
талданады.
-Оқушылар күнделікті
өмір дағдыларынан мысалдар келтіріп,
дәлелдейді.
Сәйкестендіру
Шарты:
Балалар, енді
барлығымыз мына өлең шумақтарына назар аударайық.Әр топқа өлең
жолдары жазылған қима қағаздар таратылып беріледі.Бос орындарға
керекті сөздерді қояйық. Бұл өлең жолдарын сыныптың ән-ұраны
ретінде әрдайым есімізден
шығармайық.
Дос болайық
________,
Жарасып тұр
әніміз.
_________
сақтаймыз,
Атсын күліп
________!
(тыныштықты, бәріміз,
таңымыз) ҚБ: «Бас бармақ әдісі»
арқылы бағалау.
Слайд
6
Маркерлер, А3
плакаты
Таратпа
материалдар Соңы 5
минут
Балалар, сабақты
қорытындылау үшін «Дұрыс, Бұрыс»
ойынын ойнайық.
1.Бір-бірінің ойымен
санаспау ұжымға тән іс-әрекет; Б
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Менің
пікірім» стратегиясы














