«Шыбықтар»
практикалық көрсетілім
(топта)
Шарты:
Мұғалім 4-топқа бір
қорап шырпыдан (сіріңке) таратады. Шырпыны қолдануда қауіпсіздік
ережесімен таныстырады. Мынадай жағдаят
беріледі:
-Қораптан барлық
шырпының шиін алып шығып, барлығын бірге ұстап сындырып
көр;
- Шырпының бір бас
шиін алып сындырып көр;
Жағдаятқа байланысты
сұрақтар қойылады. Сұрақтарға жауап беру арқылы бірлесе әрекет
етудің жемісі қандай болатынын
түсінеді.
Талқылауға
арналған сұрақтар:
- Неге шырпының
бірнеше шиін қосып сындырғаннан, бір бас шиін сындыру
оңай?
- «Бірге болу» деген
нені білдіреді?
-Сендер сыныпта
бірлесіп әрекет жасайсыңдар
ма?
-Бірлесіп жасаған
әрекеттің нәтижесі қандай
болады?
Дескриптор:
-Шырпыны қауіпсіздік
ережесін сақтай отырып
пайдаланады;
-Берілген жағдаят
бойынша нұсқаулықты
орындайды;
-Жағдаяттан шыққан
қорытынды бойынша сынып ішінде пікір
алмасады;
ҚБ: Отшашу
әдісімен бағалау
Мәселелік
жағдайды шешу (топта)
Шарты:
4-топқа арналған
мәселелік жағдайлар
таратылады.
Оқушылар топта
мәселені шешіп, ортақ бір шешімге келулері
тиіс.
Әрбір топтың шешімі
талқылауға түседі.
ҚБ: Шапалақ әдісі
арқылы бағалау.
«Елсіз арал»
ойыны
Шарты:
-«Елсіз арал» ойыны
арқылы әр топқа «аралда» өзін – өзі ұстау ережесін құрастыру
ұсынылады. Ұсынылған ережелер арқылы мұғалім оқушылармен бірлесе
сыныптың ережесін құрастырады. Оқушылар артығын алып, толықтырулар
енгізіп, ұжымды түрде ортақ бір шешім
қабылдайды.
Дескриптор:
- «Өзін-өзі
басқару», «ұжымдық шешім», «ымыраға келу», «өзара құрмет» ұғымдары
талданады.
-Оқушылар күнделікті
өмір дағдыларынан мысалдар келтіріп,
дәлелдейді.
Сәйкестендіру
Шарты:
Балалар, енді
барлығымыз мына өлең шумақтарына назар аударайық.Әр топқа өлең
жолдары жазылған қима қағаздар таратылып беріледі.Бос орындарға
керекті сөздерді қояйық. Бұл өлең жолдарын сыныптың ән-ұраны
ретінде әрдайым есімізден
шығармайық.
Дос болайық
________,
Жарасып тұр
әніміз.
_________
сақтаймыз,
Атсын күліп
________!
(тыныштықты, бәріміз,
таңымыз)
ҚБ: «Бас бармақ әдісі»
арқылы бағалау.
|