Тәрбиеші: Макажанова КенжегулСабақтың тақырыбы: Дәрігер Айболит бізде қонақта.Сабақтың мақсаты: балалардың денсаулықтарын нығайту, бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіріп, көңіл - күйлерінің көтеріңкі, қуанышты болуына жағдай жасау.Сабақтың міндеттері: Білімділік: ойын арқылы дәрігер мамандығының жұмысы мен құрал жабдықтарымен таныстыру.Түзете- дамытушылық: балалардың ойлау қабілетін мен сөйлеу тілін дамыту. Тәрбиелік: Балаларды тазалыққа баулу, салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру, инабаттылыққа тәрбиелеу. Көрнекіліктер: қуыршақ, дәрігер халаты, дәрігерлерге арналған қобдиша (рецепті жазатын құралдар, фонендоскоп (кеуде тындайтын аспап ), ауыз тамағын тексеретін таяқшалар, дене қызуын өлшегіш, май, йод,бинт, мақта, спирт, дәрі,термометр, дәрумендер),дәрігер Айболит бейнеленген суреттер.Сабақ барысыҰйымдастыру: Сәлемдесу.Сәлеметсіңдер балалар! Көңіл-күйлерің қалай? Бүгін біз сабағымызда дәрігер Айболит болып ойнаймыз, алғашқы көмек көрсетудің жолдарын үйренеміз. Тәрбиеші: Айболит деген кім балалар білесіңдерме? Балалар: Ол дәрігер.Тәрбиеші:-Дәрігер үстіне не киеді ? (халат)Оның түсі қандай? (ақ)-Жарайсыңдар дұрыс жауап бердіңдер!Енді осы тақырыпта тақпақтарымыз бар. Тақпақтарды тындайық!Досан:Іш ауырса,тіс ауырса,Анам дәрі береді.Барлық бала,барлық ана,Оны жақсы көреді.
Тәрбиеші: Жарайсың, Досан ! Енді «Дәрігер Айболит» ойынын ойнайық. Досан дәрігер болады.Науқас бізде Камила.Б. болады.Тәрбиеші сөзі:-Камила сен қайда барасың?-Мен дәрігерге барамын.-Сенің қай жерін ауырады?-Менің басым, тамағым ауырады.(Камила ауруханаға кіреді.) Камилла сөзі:-Сәлеметсіз бе?Дәрігер: – Сәлеметсіз !Камилла: Менің тамағым, басым ауырып тұр.Дәрігер:Ия, дене қызуыңыз бар екен 38. Тамағынызды көрсетіңіз аузыңызды ашыңыз. Ия тамағыңыз қып- қызыл, суық бір іштіңіз бе? Мен сізге дәрілер жазып берейін. Сол дәрілерді күніне 3 рет ішу қажет.Тәрбиеші: дәргер Камилла бүгін ойнап жүріп,қолын жарақаттап алыпты соны таңып беріңізші?Дәрігер: Қане әкел көрейік.Ол үшін бізге не қажет бинт, мақта, спирт,пластрь қажет.Баланың қолын көріп таңамыз. Сергіту сәтіОрнымыздан тұрайық,Қарлығаш боп ұшайық.Бір отырып, бір тұрып,Жақсы сергіп алайық. Қортынды: Балалар, біз бүгін қандай ойын ойнадық? Не істедік? Не үйрендік? Қайда, кімге бардық?Тәрбиеші: Дәрігермен таныстық, «Дәрігер Айболит » ойынын ойнадық,Құра- жабдықтарымен таныстық, бір-бірімізге көмектесуді үйрендік.Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, сендер бүгін жақсы қатыстыңдар, тақпақтарыңды жақсы айтып бердіндер, жақсы белсенді ойын ойнадыңдар. Сендерге көп рақмет! Келген қонақтарға да көп рақмет.Сау болыңыздар!
Тәрбиеші: Балалар денсаулық тазалық кепілі, біздің жеке бас тазалығымызға және деніміздің сау болуына, ауырмау үшін не істеуіміз керек?Балалар: Тәңертең және кешке жаттығу жасауымыз керек, жуынып жүруіміз керек, тісімізді тазалап жүру керек және тамақ ішер алдында қол жууымыз керек.Тәңертең балабақшаға келгенде жаттығулар жасаймыз.Тәрбиеші: Жәрайсыңдар балалар, сендер өздерінің денсаулықтарыңды сақтау үшін көптеген ережелерді біледі екенсіңдер.Тәрбиеші: балалар біз аурып қалсақ кім көмекке келеді?Балалар : дәрігер Тәрбиеші: Балалар бүгін біздің қуыршағымыз көңілсіз. Неге көңілсіз екен сұрайықшы. Қане қуыршақ қай жерің аурып тұр?Қуыршақ : Менің басым аурып тұр.Тәрбиеші:балалар дәрігер келгенше қуыршағымызға алғашқы көмек көрсетейік. Ал қанеки қуыршағымыздың басы аурып тұр екен, олай болса қуыршағымызды тексеріп көрейік. Денесінің қызуы бармекен тексеріп көрейікші , ол үшін бізге дене қызуын тексеретін құрал қажет, оны біз дәрігер қобдишасынан аламыз.Тамағын қарайық және тыныс алуын тексерейік. Сонымен біздің қуыршағымыздың