Сабақ
тақырыбы:
|
Дәруменнің
пайдасы
|
Мектеп:
Престиж
|
Күні:
|
Сыныбы:
2абвгде
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Шынәділова
К.Ә.
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
2.2.3.1 күнделікті
өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына
сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді
қолдану;
2.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын
сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің
мағынасын түсіну.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
жасай алады: сұхбаттасына сұрақ қояды,
сөйлемдердің мағынасын
ашады.
Оқушылардың көбі
жасай алады: сұхбаттасына сұрақ қою,
диалогке қатысу барысында этикет сөздерді
қолданады.
Оқушылардың кейбірі жасай
алады: сөйлемдердің мағынасын ашып, мәтін
құрастырады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Қазақ тіліне тән дыбыстарды
дұрыс қолдана отырып сөйлеу
|
Жаңа
сөздер:
|
Қайшы, желім, түрлі түсті
қағаз, жіп,ине
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Интерактивті тақта, слайдтар,
түрлі-түсті суреттер, А4 парағы, кестелер,
маркер.
|
Оқыту
әдістері:
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап,
сипаттау, талдау, «Ыстық алақан » тренингі, «Атаулар» кластері,
парақшалар, сергіту
жаттығуы.
|
Дереккөздер:
|
Әдістемелік құрал,
дидактикалық материалдар, сөздік, білгеннің
пайдасы.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу
|
«Комплимент айту»
әдісі
Сыныптың оқу әрекетіне
мотивін тудыру.
|
Бір-бірін мадақтап
айтады
|
Өткен сабақты
тексеру
|
«Дәрігерлік
кеңестер» тақырыбы бойынша үй тапсырмасын
сұрау.
-
Жаңа
сөздер
-
Мәтінді оқу,
аудару
|
Тақырып бойынша сұрақтарға
жауап береді.
|
I.Қызығушылықты
ояту
|
Менің
есімде...
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
|
II.Мағынаны
тану
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
А)Жаңа сөздермен
таныстырып интерактивті тақтадан
оқимын.
Пайдалы-
полезный
Ағза-организм
Дәрумен-ввитамин
Табиғи-природный
Жеміс –жидек-
фрукты
Көкөніс
–овощи
Бақ-сад
Бақша-огород
Өседі-растут
|
Тыңдалым.Оқылым.Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды,
оқиды.
|
Ә) «Дұрыс айт»
айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырамын, бірнеше
рет қайталатамын.
Б) Жаңа сөздермен сөйлемдер
құрастырамыз.
|
Айтылым.Сөздерді дұрыс айтуға
жаттығады, қайталайды.
|
1-тапсырма. Тыңдайық. «Бұл не?» ойыны.
Жемістер бақта өседі. Көгөністер
бақшада өседі. Жемістердің түрлері: алма, алмұрт, шие. Ал сәбіз,
картоп, қызанақ, қызылша көгөністерге
жатады.
Дәптердегі №2
тапсырма.
2-тапсырма. Оқиық.
Сұрақтарға жауап бер.
Сұрақтар:
Адам ағзасына қандай дәрумендер
пайдалы?
Табиғи дәрумен неде
көп?
|
Мәтінді мұқият
оқиды, сұраққа жауап береді.
|
4.Сергіту
сәті.
«Тілек айт» бір –біріне тілек
айтады
|
Мұғаліммен қайталайды, сергіту
жаттығуын жасайды.
|
III.Ойтолғаныс
|
Жазылым.
4 -тапсырма.
Жазайық. Дәптердегі №1
тапсырма.
А дәрумені -де
көп.
В
дәрумені -да көп.
С
дәрумені да
көп.
|
Қажетті әріптері
жазады
|
IV.Бекіту
|
Оқулықтағы 3-тапсырманы
орындатамын.
|
Айтылым.
|
«Есте сақта» айдарында
берілген сөйлемдерді оқимын,
талдатамын.
|
Сөйлемдерді оқиды,
талдайды.
|
V.Бағалау
|
Формативті
бағалау.
|
|
VI.Үйге
тапсырма
|
Оқулық 14 бет,
1-тапсырма оқу, жаңа сөздерді
жаттау.
|
Күнделіктеріне жазып
алады
|
VII.Рефлексия
|
Кері байланыс.
«Еркін микрофон» әдісі. Cабақ соңында оқушылардың
көңіл күйлерін білу мақсатында әр оқушыға микрофон
беріледі. Сабақ бойы не үйренгендерін
айтады.
|
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін стикерлерге жазып, тақтаға
іледі.
|