Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары "Діннің қоғамдағы ролі"
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушы діннің қоғамдағы ролін,дін және заманауи өмір, толеранттық, ождан бостандығы туралы түсінеді;тақырып тұжырымдамасын оқушылардың түсінуі;
-сөйлеу мәдениеті дамып, ойлау қабілеттерінің артуы;
-діннің қоғамдағы ролі жайлы көзқарас қалыптасады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қараша 2018
1478
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БҚО, Орал қаласы, №19 жалпы орта білім беретін мектебінің құқық пәні мұғалімі Уразаева Гүлім ОрынтайқызыПән: Адам. Қоғам. құқық Сынып: 9 сынып Сабақтың тақырыбы: Діннің қоғамдағы ролі.
Тапсырмалар көздері: Үй тапсырмасымен жұмыс. «Адамды білім сақтайды» тақырыбында әңгіме алаңын қалыптастыру. Оқушыларды әңгімеге тартуға арналған сұрақтар:
Сабақтың мақсаты: -тақырып тұжырымдамасын түсіну. |
Сабақтың міндеті:-сабақ сатыларына арналған сұрақтар көмегімен талқылау, ойлы тұжырым жасауға мүмкіндік беру.-оқушылардың тақырып тұжырымдамасын түсінуін бағалау,-жекеленген оқушылардың қажеттіліктерін ескерту. |
Күтілетін нәтижесі: -тақырып тұжырымдамасын оқушылардың түсінуі; -сөйлеу мәдениеті дамып, ойлау қабілеттерінің артуы;-діннің қоғамдағы ролі жайлы көзқарас қалыптасады; |
Негізгі идея:-оқушы діннің қоғамдағы ролін,дін және заманауи өмір, толеранттық, ождан бостандығы туралы түсінеді; |
Ресурстар:Интертақта, интернет мәліметтер, слайдтар, тарихи деректі видеороликтерҰйымдастыру. «Шабыт» тренингі. Топтастыру.1-топ.Руханият.2-топ.Әділет.3-топ.Ізгілік. |
- Адамға білім не үшін қажет?
- Өздігінен білім алудың әдістері қандай?
- Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?
- Адамның мәдениеттілігі неден көрінеді деп ойлайсыңдар?
- Жеке адамның мәдениеттілік өлшемдері ретінде нелерді алуға болады?
- (: شهادة) — Алланың барлығына, бірлігіне, хазірет Мұхаммедтің Алланың құлы әрі соңғы пайғамбары екендігіне сену («Әшһаду ән-ла-иллаһа иллалаһ уа ашһаду әннә Мұһаммәдән Ғабдуһу уә расулуһ»).
- (: صلاة; : نماز) - Ислам дінінің, яғни Аллаға сыйынудың негізгі діңгегі – күнде бес уақыт намаз оқу.
- (: صوم «ас-саум» өз нәпсісін тыю, жаманнан алыстау) – Рамазан айында бір ай ораза ұстау.
- (: زكاة – тазарту) – Дінге, Аллаға сыйынудың тағы бір талабы - ауқатты деп саналатын пенделердің жылына бір рет зекет беруі.
- (: حج) - Дені сау және адал жолмен тапқан қаржысы, малы жеткілікті болса, өмірінде бір рет Мекке-Мәдинаға барып қажылық ғибадат жасау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)