Сабақ жоспары: Д.Исабеков «Әпке» драмасы. Бауыр ұғымы. 8 СЫНЫП

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Сабақ жоспары: Д.Исабеков «Әпке» драмасы. Бауыр ұғымы. 8 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
Д.Исабеков «Әпке» драмасы. Бауыр ұғымы.
Материалдың қысқаша нұсқасы











Бөлім:

Махаббат пен абырой

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:

19.02.2024ж

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Д.Исабеков «Әпке» драмасы. Бауыр ұғымы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

Сабақтың мақсаты

Сабақ барысы

- Шығармадағы кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме береді;

- Шығармадағы құндылықтарды заманауи тұрғыдан салыстырып, жаңашылдығына өзіндік көзқарасымен баға береді;

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Танысу тренингі.

  • Есімің кім?

  • Үйде кімсің (аға, іні, әпке, көке, қарындас)


Кейіпкерлер бейнесін анықтап алу. Топқа бөлу.

  • Оқушылар біздер қандай шығарма өтіп жатырмыз?

  • Бұл шығарманың басқа шығармалардан айырмашылығы неде?

  • Шығарма мазмұнын меңгерген болсақ онда қандай кейіпкерлер бар екенін талқылайық.


Ой шақыру сұрақтары.

  • Неге шығарма «Әпке» деп аталған?


«Біліп жүр» айдары

Бейнебаян көрсету. (Д.Исабековтың өзінің естелігі)


Тақырыпты болжау. Аңыз оқу. Дәулеттің аңызды оқуы.

  • Ал, оқушылар аңызды түсінсек сонда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?

  • Бауыр, Әпке т.б.

Сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлаймын, сабақ мақсатын оқушылармен талқылаймын.

Оқушылармен амандасу;

Оқушылар шеңберге тұрады, өздерінің аттарын айтып, үйде аға немесе әпке, қарындас па соны айтады.


Оқушылар берілген сөздердер бойынша қай кейіпкердің сөзі екенін анықтайды. Топқа бөлініп отырады.


(оқушыларға қағаздан жасалған бауырсақтар таратылады, оның астында кейіпкерлердің сөздері жазылады. Оқушылар оқып, кімнің сөзі екенін анықтайды. Бауырсақтың кімнен екенін қарап, топқа бөлінеді.)


Оқушылар өз ойларымен жауап береді.


Оқушылар неге шығарманың «Әпке» аталуының себебін біліп алады.



Оқушылар аңызды түсініп, тақырыпты болжай алады.





Оқушылар оқу мақсатына сай өздеріне сабаққа мақсатын қояды.





Платформа арқылы бағалау


Белсенді жауап берген оқушыларды бағалап отырамын.








Мұғалімнің қолпаштауы








Өте жақсы, жарайсыздар!

Слайд





Кейіпкер сөздері


















Бейнебаян



аңыз

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс. Үш топқа шығарманың үзіндісі беріледі, топтар үзіндімен танысып, оны көрініс етіп қоюы қажет және келесі топ сол көріністегі іс-әрекеттеріне сәйкес кейіпкерлерге жанама мінездеме береді, .


1-топ – Қамажай тобы

2-топ – Омар тобы

3-топ – Назила тобы

  • Оқушылар, біздер жанама мінездеуді қалай бердік?

  • Сонда жанама мінездеу дегеніміз не болды?

  • Жанама мінездеу мақсатына қол жеткіздік пе?

  • Ия олай болса оқушылар жұмысымызды ары қарай жалғастырайық.

  • Тура мінездеу дегеніміз не еді оқушылар, есімізге түсірейікші.


Тура мінездеу кейіпкердің мінез-құлқын, түр-түсін, жүріс-тұрысын төтеден, бірден суреттеу, тікелей баяндау.


Жеке жұмыс. Егер жазушы болсаңыз...

Өз тобыңыздың кейіпкеріне бір сөйлеммен тура мінездеме беріңіз.


  • Жарайсыздар оқушылар, драмадағы кейіпкерлер бойынан қандай құндылықтарды байқадық? (Қамқор болу, Қонақжайлылық, Бір-біріне жаны ашу, Көмектесу)

  • Құндылықтарды қалай бөлетін едік, шығармада бәрі де көрініс таба ма?


Жұптық жұмыс. Топтарындағы жұптары бойынша беріледі.

1-жұп. Неге Қамажай өз бақытынан бас тартты? Қазір осылай жасай алатын әпкелер бар ма?

2-жұп. Неге бауырлары әпкесінің қуанышына келе алмады? Қандай құндылықтарды байқадыңыздар?

3-жұп. Бауырларының келмегені неге әпкесін ренжіте алмады? Сіздер не істер едіңіздер?

4-жұп. Отбасы бақытты болуы үшін қандай құндылықтар болуы шарт деп ойлайсыздар?


  • Керемет оқушылар, тапсырмаларды әп-сәтте орындап, өздеріңіздің білімділіктеріңізді дәлелдедіңіздер.


Еркін микрофон.

  • Сонымен сабағымызды қорытындылай келе «Бауыр» деген қандай болу керек екен?

  • Әпке, аға болу қиын ба?

  • Өздеріңіз қойған сабақ мақсаттарыңызға жеттік пе?

Топтық тапсырма. Үш топқа үш түрлі эпизод беріледі, сол бойынша топтар көрініс көрсетеді, екінші топ кейіпкерлердің іс-әрекеті бойынша ауызша жанама мінездеу береді.


Дескриптор:

  • Шығарма эпизодымен танысады;

  • Көрініс етіп қояды;

  • Көрініс қоюда актерлік шеберліктерін танытады;

  • Бір топ сол көрініс бойынша кейіпкерлерге ауызша жанама мінездеме береді;

  • Бір топ жұмыс жасаған екі топты бағалайды;

  • Топтар бірлесе жұмыс жасайды;








Жеке жұмыс. Тура мінездеме беру.

Дескриптор:

  • Тобының атауы болған кейіпкерге 1 сөйлемммен тура мінездеу береді; 1 балл









Жұптық тапсырма. Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Дескриптор:

  • Берілген сұрақ төңірегінде жұбымен ақылдасады;

  • Заманауи тұрғыдан салыстырады;1 балл

  • Жаңашылдығына өзіндік баға береді. 1 балл






Оқушылар еркін микрафон сұрақтарына өз еріктерімен жауап береді. «Бауыр» қандай болу керектігін айтып, сабақ мақсаттарына жеткенін, жетпегенін талқылайды;



Топаралық бағалау


Бағалау парағы















Қол шапалақтау



Мұғалімнің бағалауы плотформа арқылы
















Мұғалімнің бағалауы плотформа арқылы









«Тілектер легі» (оқушыларға бүгінгі жасаған жұмыстарына орай тілектер жазылған төсбелгісін тағу)


Мұғалімнің қолпаштау

Кесте



Көрініс




Шығарма үзінділері



Бағалау парағы














classdojo.

Соңы

Кері байланыс. Құндылықтар ошағы.

Үйге тапсырма.

Сабақты аяқтау: «Бауыр керек» әні


Бүгінгі сабақтан алған, үйренген құндылықтарын платформаға жазады.






Әпкеге қандай сұрақтарың бар? Көркемдеп хат жазыңдар.

Оқушылардың сабақ бойынша жинаған балдары қойылады.

classdojo.



Топтың аты

Бағалау критерий

Балы

Топтың балы

Топ оқушыларының аты

Балы

Қамажай

Берілген эпизодты түсініп, көрініс қоя алды.

1 балл






Көрініс қоюда актерлік шеберліктерін танытты.

1 балл






Топта бірлесе жұмыс жасады

1 балл






Топтың аты

Бағалау критерий

Балы

Топ оқушыларының аты

Балы

Қамажай

Кейіпкерлерге берілген жанама мінездеулердің иесін дұрыс тапты.

1







Топта бірлесе, ақылдасып жұмыс жасады

1






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.01.2025
210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі