Сабақ жоспары: Экология пәні. "Экология белгілері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Экология пәні. "Экология белгілері"

Материал туралы қысқаша түсінік
экология белгілері туралы түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу  іс –әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы.

МАД


Тәрбиеші:

Уақыты:

Кабинет:

Тақырыбы


Жансыз және жанды табиғат

Сабақтың мақсаты


Тақырыпты  зейін  қойып  түсініп , мазмұнын  түсіне  білуге  үйрету, мазмұны  бойынша  қойылған  сұрақтарға  жауап  беруге  ынталарын  арттыру.

Көрнекіліктер


Үлестірмелі суреттер, плакат т.б

Іс-әрекет  кезендері


Тәрбиеші  әрекеті

Балалардың   іс — әрекеті



 Психологиялық ахуалды қалыптастыру







Педагогтің әңгімесі: — Біздер балалар қызықты да, қыр-сыры мол ғажайып әлемде өмір-сүріп жатырмыз. Айналаға қарасаң, бізді көптеген заттардың қоршап жатқанын білеміз, олар: неше түлі әдемі ғимараттар, жолдар, көпірлер, ұшақ, жиһаздар және т.б. Бірақ айналамыздағы заттрдың көпшілігі адамның көмегінсіз өздері пайда болған. Олар жер мен су, ғаштар мен жануарлар, күн мен аспан жатады, оларды бір сөзбен табиғат деп таймыз.

Табиғаттың бір бөлігіне азық та, су да, киім де қажет емес, олар – тау-тас, ауа, ғаламшар, яғни жансыз табиғат. Ал енді, бір бөлігі тыныс алады, өседі, қоректеніп көбейеді, яғни бұлар жанды табиғат қатарына жатады. Жанды табиғатқа адам, өсімдік, жануар жатады.

Жылдың әр мезгілінде байланысты табиғат көріністерінің суреттерін көрсету арқылы балаларға жансыз және жанды табиғат арасындағы байланыс түсіндіріледі.

Е. Өтетілеуұлының «Бар ма, жоқ па?» деген өлеңін оқып беру. Табиғаттың құбылыстарды күнтізбе арқылы белгілеу: жаңбырдың, қардың жауып тұрғанын, желдің соғып тұрғанын табиғат күнтізбесіндегі шартты белгілермен көрсетіп, түсіндіру.

Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды.

Ұйымдастыру  іздестіру

 Жаңа сабақ









Балалар  барлық  қимылдарды  тәрбиешіге  қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сергіту сәті


Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Оқушылар ойын ойнайды

 Рефлексивті — түзетушілік


Сабақты пысықтауға арналған сұрақтар:

1.      Жансыз табиғатқа нелер жатады?

2.      Жанды табиғатқа нелер жатады?

3.      Олардың айырмашылығы неде?

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.


Күтілетін   нәтиже:

Білу


Тапсырма  мазмұнын  толық  есте  сақтады.

Өзіне үйренгені


Жаңа білімді түсінеді

Үйрену


 Сұрақтарға толық жауап беруге  үйрену.
















































Оқу  іс әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы.

 МАД

Тәрбиеші:

Уақыты:

Кабинет:

Тақырыбы

Экологиялық белгілер

Сабақтың мақсаты

Тақырыпты  зейін  қойып  түсініп , мазмұнын  түсіне  білуге  үйрету, мазмұны  бойынша  қойылған  сұрақтарға  жауап  беруге  ынталарын  арттыру.

Көрнекіліктер

Үлестірмелі суреттер, плакат т.б

Іс-әрекет  кезендері

Тәрбиеші  әрекеті

Балалардың   іс — әрекеті

  Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Гүл жайнаған даланың,

Жапырағы солыпты.

Таңырқадым, қарадым,

Танымастай болыпты.

Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды.

Ұйымдастыру  іздестіру

 Жаңа сабақ








« Қолтырауынның баласы нені дұрыс нені дұрыс емес жасады?» сурет бойынша әңгіме құрастыру.

«Егерде…..»
Егерде су ластанса………….
Егер де ауа ластанса…….
Егер де күн болмаса не болар еді……………
Егерде орман өртенсе…………………………..
Егерде құстар болмаса…………………….

Балалар  барлық  қимылдарды  тәрбиешіге  қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сергіту сәті

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Оқушылар ойын ойнайды

 Рефлексивті — түзетушілік

«Экологиялық белгілер» Тиым сөздер
Құстың ұясын бұзуға болмайды.
Орманда от жағуға болмайды.
Суды ластауға болмайды.
Құстың ұясын бұзуға болмайды.
Д/О: «Жануарларды қорғау»: Қисынын тап (Суреттерді құрастыру)

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.

Күтілетін   нәтиже:

Білу

Тапсырма  мазмұнын  толық  есте  сақтады.

Өзіне үйренгені

Жаңа білімді түсінеді

Үйрену

 Сұрақтарға толық жауап беруге  үйрену.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
625
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі