Сабақ жоспары, Else циклін басқару 8- сынып информатика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары, Else циклін басқару 8- сынып информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
Else циклін басқару 382 бұйрық бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде алгоритмді программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 8ж,д

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Else циклін басқару. Практикалық жұмыс.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану(continue, break, else)


Сабақтың мақсаты:

Цикл басқару нұсқаулығын (continue, break, else) біледі,

Программада қолдана алады

Бағалау критерийлері

Циклдік басқарудың бағдарламасын жазу

Ойлау деңгейінің дағдылары

Қолдану


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



5 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру

3. «Мен ғажаппын» тренингін ұйымдастыру


Өткен сабақты еске түсіру.

continue, break, else циклдерінің қызметі ?

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


Kundelik.kz

Сабақтың ортасы





13 мин





















































































12мин











































10 мин

1-практикалық тапсырма. Ұзындығы N(1≤N≤20) бүтін сандар тізбегі берілген. Осы тізбек тек оң сандардан тұрса, онда тізбектің қосындысын, әйтпесе «Tizbekte teris san bar» жауабы экранға шығатын программа құрастыр. Түсініктеме. Тапсырманың программасын құру үшін, for циклін еlse блогымен бірге қолданайық. Тізбек мүшелерін енгізуді цикл денесіне орналастырамыз. Тапсырманың программа коды 1-суретте берілген. Программа коды орындалғанда 2-суреттегі нәтижені аламыз.



2-практикалық тапсырма. Санның цифрларының құрамында 5-тен кіші цифр болмаса, онда мұндай санды «мықты сан» деп атайды. Х натурал саны берілген. Осы сан «мықты сан» болса, онда «Ia», әйтпесе «Joq» жауаптарын экранға шығаратын программа құрастыр. :

Тапсырманың программасын құру үшін, while циклін еlse блогымен бірге қолданамыз. Санның цифрларын қалдықты анықтау амалымен бөліп алып, 5-пен салыстырып шықсақ жеткілікті. Тапсырманың программа коды





1 топ 1-есеп. N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында «7» цифры болса, цикл жұмысын тоқтатып, «Error», әйтпесе санның цифрларының қосындысын экранға шығаратын программа құр.

1 топ 1-есеп

Дискриптор: N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында «7» цифры болса, цикл жұмысын тоқтатып, «Error», әйтпесе санның цифрларының қосындысын экранға шығаратын программа құру







2 топ 2-есеп. Латын әріптерінен құралған L жол берілген. Осы жолда ´k´ әрпі кездесе ме? Анықта. Егер іздеген әріп кездессе, онда «bar», ал кездеспесе, «joq» жауабын экранға шығаратын программа құр.

Дискриптор: Ұзындығы N(1≤N≤20) бүтін сандар мен бір ғана бөлшек саннан тұратын тізбек берілген. Бөлшек сан кей жағдайда тізбекте кездеспеуі де мүмкін. Осы тізбекте бөлшек болса, онда санның орнын, әйтпесе «joq» жауабын экранға шығаратын программа құрады









Сараланған тапсырма

3-есеп. Ұзындығы N(1≤N≤20) бүтін сандар мен бір ғана бөлшек саннан тұратын тізбек берілген. Бөлшек сан кей жағдайда тізбекте кездеспеуі де мүмкін. Осы тізбекте бөлшек болса, онда санның орнын, әйтпесе «joq» жауабын экранға шығаратын программа құр. Программада деректер тігінен енгізіледі.



2-тапсырма.«Кім жылдам!» әдісі Электронды оқулықпен жұмыс

https://www.armanpv.com/cd -дегі тапсырманы орындау


Мұғалімді тыңдайды









Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.

1,2 практикалық тапсырманы орындайды

















































































1,2 есептерді жылдам орындап қойған бала 3 есепті орындайды. Ескертпе(барлық бала орындауға міндетті емес.)


















ҚБ: /2балл/





























2балл




















































ҚБ: / 6балл/












/




































ҚБ:/1 балл/


Ноутбук

тақта





































































































































https://www.armanpv.com/cd





















Электронды оқулық

Сабақтың соңы




5 мин

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы»

DrawObject1 DrawObject2

Өзін-өзі бағалау.



Рефлекция

Оқушылар стикерлерге сабақта не үйренді , нені түсібеді жазады.


Интербелсенді тақта



Үй тапсырмасы: 102 бет





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.02.2023
4643
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі