Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Еңлік-Кебек" дастаны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
Мектеп: № 120 гимназия |
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 09. 02. |
Мұғалімнің аты-жөні: Нархозиева Ж.Х |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастаны |
||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгеру; |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгере отырып, композициялық құрылымына талдау; |
||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының композициясын тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау, шығарманың идеялық мазмұнын ашу; |
||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пән лексикасы және терминология: дастан , композиция, жанр,сюжет, кейіпкер, «кейс – стади», жағдаяттар т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойлауымша; өз пікіріме дәлел келтірер болсам; оның мынадай себептері бар; ойымды қорытындылай келе т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
тарих, этнография, қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Төменгі сыныптардағы өткен Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығын тереңдету. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлан ған сабақ кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 7 мин.
«Мұтылған» сөзі – ұмытылған сөзінен шыққан |
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша махаббат тақырыбындағы өлең шумақтарын оқиды. Қызығушылықты ояту « Бұрыштар» тәсілі. Т «Мұтылғанның өмірі» - Ш. Құдайбердіұлының поэмасының аты ақтаға тірек сөз жазылады. Сол тірек сөзге байланысты үш жауап сынып қабырғасының үш бұрышына ілінеді. Оқушылар берілген тірек сөзге байланысты жауаптың бірін таңдайды және себебін түсіндіреді.Ж Мұтылғанның өмірі еке жұмыс.
Бұл Шәкәрім ақынның өзіне қойған аты «Қара жер мені жұтсын деп, Өлген соң елім мұтсын деп Атымды қойған «Мұтылған»»
Топқа бөлу. Оқушылар «Бұрыштар» тәсілі бойынша қалай бөлінді, сол бөлінгендері бойынша топ құрайды. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын бірлесіп анықтайды.
Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығымен танысамыз. Сабақтың тақырыбы: Ш. Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек» Оқушыны бағалау. Сабақ барысында оқушылар өзін-өзі дескрипторларға сай бағалайды. Әрбір дескриптор қадамын орындаған сайын дөңгелектің бір бөлігін орындап отырады. Сабақ соңында дөңгелек толық боялып шықса, оқушының мақсатқа жеткені.
Топты бағалау.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 6 мин.
5 минут
10 минут
5 минут
|
Мағынаны тану «Түйінді ой » стратегиясы Оқушыларға Ш. Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беретін бейнекөрсетілім көрсетіледі, жаңа ақпарат ала отырып оқушылар ақынның өмірінен маңызды деп таныған қасиетін анықтап, қорғайды.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» Р. Рымбаеваның орындауында «Кебек» әні тыңдалады. Шығарма мазмұнымен жұмыс. ЖЖ. ТЖ. Әр топқа поэма үзінділері таратылады. Алдымен топтағы оқушылар жұптасып отырып, мазмұнмен танысады, талдайды, сосын топта талдап, меңгереді. «Елшілер» әдісі. Поэманың басқа да бөліктерімен танысу үшін басқа топтарға елшілер жіберіледі. Олар өз тобындағы үзінді мазмұнын келесі топқа айтып, сол топтың үзіндісін өзі тыңдап тобына қайтады. Осылай барлық топ поэма мазмұнымен толық танысады. САРАЛАУ. Оқушыларды қабылдауына қарай саралау үшін қайта топқа бөлу. Қолында «қызыл» стикері бар оқушылар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |