Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    Мектеп: № 120 гимназия

    Күні: 09. 02.

    Мұғалімнің аты-жөні: Нархозиева Ж.Х

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастаны

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгеру;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгере отырып, композициялық құрылымына талдау;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының композициясын тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау, шығарманың идеялық мазмұнын ашу;

    Бағалау критерийі

    • Шығарма композициясын құрады;

    • композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды.

    Тілдік мақсаттар


    Пән лексикасы және терминология: дастан , композиция, жанр,сюжет, кейіпкер, «кейс – стади», жағдаяттар т.б.

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    Менің ойлауымша; өз пікіріме дәлел келтірер болсам; оның мынадай себептері бар; ойымды қорытындылай келе т.б.

    Құндылықтар

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    тарих, этнография, қазақ тілі

    Алдыңғы білім


    Төменгі сыныптардағы өткен Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығын тереңдету.

    Жоспар

    Жоспарлан ған сабақ кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин.










    «Мұтылған» сөзі – ұмытылған сөзінен шыққан


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша махаббат тақырыбындағы өлең шумақтарын оқиды.

    Қызығушылықты ояту

    «Shape1 Бұрыштар» тәсілі. Т

    «Мұтылғанның өмірі» - Ш. Құдайбердіұлының поэмасының аты

    ақтаға тірек сөз жазылады. Сол тірек сөзге байланысты үш жауап сынып қабырғасының үш бұрышына ілінеді. Оқушылар берілген тірек сөзге байланысты жауаптың бірін таңдайды және себебін түсіндіреді.

    ЖShape2

    Мұтылғанның өмірі

    еке жұмыс.



    Бұл Шәкәрім ақынның өзіне қойған аты

    «Қара жер мені жұтсын деп,

    Өлген соң елім мұтсын деп Атымды қойған «Мұтылған»»







    Топқа бөлу. Оқушылар «Бұрыштар» тәсілі бойынша қалай бөлінді, сол бөлінгендері бойынша топ құрайды.

    Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын бірлесіп анықтайды.

    • Олай болса, балалар, біз бүгін

    Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығымен танысамыз.

    Сабақтың тақырыбы: Ш. Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек»

    Оқушыны бағалау. Сабақ барысында оқушылар өзін-өзі дескрипторларға сай бағалайды. Әрбір дескриптор қадамын орындаған сайын дөңгелектің бір бөлігін орындап отырады. Сабақ соңында дөңгелек толық боялып шықса, оқушының мақсатқа жеткені.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Shape5

    *шығарма композициясын құрады;

    *композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды.

    -ақынның өміріне байланысты мәлімет алдым;

    -шығарма мазмұнын меңгердім;

    -құрылымына байланысты талдау жүргіздім;

    -өз қорытынды пікірімді білдірдім.

    Топты бағалау.

    Топты бағалау

    Екі жұлдыз

    Бір тілек

    І топ



    ІІ топ



    ІІІ топ



























































    Сабақтың ортасы

    6 мин.











    5 минут









    10 минут









































































































    5 минут





    Мағынаны тану

    «Түйінді ой » стратегиясы

    Оқушыларға Ш. Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беретін бейнекөрсетілім көрсетіледі, жаңа ақпарат ала отырып оқушылар ақынның өмірінен маңызды деп таныған қасиетін анықтап, қорғайды.

    Дескриптор

    • Автор туралы ақпаратты тыңдай отырып, түйінді ой айтады.

    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Р. Рымбаеваның орындауында «Кебек» әні тыңдалады.

    Шығарма мазмұнымен жұмыс.

    ЖЖ. ТЖ. Әр топқа поэма үзінділері таратылады. Алдымен топтағы оқушылар жұптасып отырып, мазмұнмен танысады, талдайды, сосын топта талдап, меңгереді.

    «Елшілер» әдісі. Поэманың басқа да бөліктерімен танысу үшін басқа топтарға елшілер жіберіледі. Олар өз тобындағы үзінді мазмұнын келесі топқа айтып, сол топтың үзіндісін өзі тыңдап тобына қайтады. Осылай барлық топ поэма мазмұнымен толық танысады.

    САРАЛАУ. Оқушыларды қабылдауына қарай саралау үшін қайта топқа бөлу. Қолында «қызыл» стикері бар оқушылар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нархозиева Жанар Хусановна
    25 Мамыр 2023
    467
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Еңлік-Кебек" дастаны

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Еңлік-Кебек" дастаны

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    Мектеп: № 120 гимназия

    Күні: 09. 02.

    Мұғалімнің аты-жөні: Нархозиева Ж.Х

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастаны

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгеру;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгере отырып, композициялық құрылымына талдау;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының композициясын тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау, шығарманың идеялық мазмұнын ашу;

    Бағалау критерийі

    • Шығарма композициясын құрады;

    • композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды.

    Тілдік мақсаттар


    Пән лексикасы және терминология: дастан , композиция, жанр,сюжет, кейіпкер, «кейс – стади», жағдаяттар т.б.

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    Менің ойлауымша; өз пікіріме дәлел келтірер болсам; оның мынадай себептері бар; ойымды қорытындылай келе т.б.

    Құндылықтар

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    тарих, этнография, қазақ тілі

    Алдыңғы білім


    Төменгі сыныптардағы өткен Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығын тереңдету.

    Жоспар

    Жоспарлан ған сабақ кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин.










    «Мұтылған» сөзі – ұмытылған сөзінен шыққан


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша махаббат тақырыбындағы өлең шумақтарын оқиды.

    Қызығушылықты ояту

    «Shape1 Бұрыштар» тәсілі. Т

    «Мұтылғанның өмірі» - Ш. Құдайбердіұлының поэмасының аты

    ақтаға тірек сөз жазылады. Сол тірек сөзге байланысты үш жауап сынып қабырғасының үш бұрышына ілінеді. Оқушылар берілген тірек сөзге байланысты жауаптың бірін таңдайды және себебін түсіндіреді.

    ЖShape2

    Мұтылғанның өмірі

    еке жұмыс.



    Бұл Шәкәрім ақынның өзіне қойған аты

    «Қара жер мені жұтсын деп,

    Өлген соң елім мұтсын деп Атымды қойған «Мұтылған»»







    Топқа бөлу. Оқушылар «Бұрыштар» тәсілі бойынша қалай бөлінді, сол бөлінгендері бойынша топ құрайды.

    Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын бірлесіп анықтайды.

    • Олай болса, балалар, біз бүгін

    Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығымен танысамыз.

    Сабақтың тақырыбы: Ш. Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек»

    Оқушыны бағалау. Сабақ барысында оқушылар өзін-өзі дескрипторларға сай бағалайды. Әрбір дескриптор қадамын орындаған сайын дөңгелектің бір бөлігін орындап отырады. Сабақ соңында дөңгелек толық боялып шықса, оқушының мақсатқа жеткені.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Shape5

    *шығарма композициясын құрады;

    *композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды.

    -ақынның өміріне байланысты мәлімет алдым;

    -шығарма мазмұнын меңгердім;

    -құрылымына байланысты талдау жүргіздім;

    -өз қорытынды пікірімді білдірдім.

    Топты бағалау.

    Топты бағалау

    Екі жұлдыз

    Бір тілек

    І топ



    ІІ топ



    ІІІ топ



























































    Сабақтың ортасы

    6 мин.











    5 минут









    10 минут









































































































    5 минут





    Мағынаны тану

    «Түйінді ой » стратегиясы

    Оқушыларға Ш. Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беретін бейнекөрсетілім көрсетіледі, жаңа ақпарат ала отырып оқушылар ақынның өмірінен маңызды деп таныған қасиетін анықтап, қорғайды.

    Дескриптор

    • Автор туралы ақпаратты тыңдай отырып, түйінді ой айтады.

    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Р. Рымбаеваның орындауында «Кебек» әні тыңдалады.

    Шығарма мазмұнымен жұмыс.

    ЖЖ. ТЖ. Әр топқа поэма үзінділері таратылады. Алдымен топтағы оқушылар жұптасып отырып, мазмұнмен танысады, талдайды, сосын топта талдап, меңгереді.

    «Елшілер» әдісі. Поэманың басқа да бөліктерімен танысу үшін басқа топтарға елшілер жіберіледі. Олар өз тобындағы үзінді мазмұнын келесі топқа айтып, сол топтың үзіндісін өзі тыңдап тобына қайтады. Осылай барлық топ поэма мазмұнымен толық танысады.

    САРАЛАУ. Оқушыларды қабылдауына қарай саралау үшін қайта топқа бөлу. Қолында «қызыл» стикері бар оқушылар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 9 сынып
    25.05.2023
    467
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нархозиева Жанар Хусановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации