|
Бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
Мектеп: № 120 гимназия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 09. 02. |
Мұғалімнің аты-жөні: Нархозиева Ж.Х |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастаны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгеру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының мазмұнын меңгере отырып, композициялық құрылымына талдау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының композициясын тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау, шығарманың идеялық мазмұнын ашу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пән лексикасы және терминология: дастан , композиция, жанр,сюжет, кейіпкер, «кейс – стади», жағдаяттар т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойлауымша; өз пікіріме дәлел келтірер болсам; оның мынадай себептері бар; ойымды қорытындылай келе т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
тарих, этнография, қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім
|
Төменгі сыныптардағы өткен Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығын тереңдету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан ған сабақ кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин.
«Мұтылған» сөзі – ұмытылған сөзінен шыққан |
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша махаббат тақырыбындағы өлең шумақтарын оқиды. Қызығушылықты ояту
« «Мұтылғанның өмірі» - Ш. Құдайбердіұлының поэмасының аты ақтаға тірек сөз жазылады. Сол тірек сөзге байланысты үш жауап сынып қабырғасының үш бұрышына ілінеді. Оқушылар берілген тірек сөзге байланысты жауаптың бірін таңдайды және себебін түсіндіреді.
Ж Мұтылғанның өмірі еке жұмыс.
Бұл Шәкәрім ақынның өзіне қойған аты «Қара жер мені жұтсын деп, Өлген соң елім мұтсын деп Атымды қойған «Мұтылған»»
Топқа бөлу. Оқушылар «Бұрыштар» тәсілі бойынша қалай бөлінді, сол бөлінгендері бойынша топ құрайды. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын бірлесіп анықтайды.
Ш. Құдайбердіұлының шығармашылығымен танысамыз. Сабақтың тақырыбы: Ш. Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек» Оқушыны бағалау. Сабақ барысында оқушылар өзін-өзі дескрипторларға сай бағалайды. Әрбір дескриптор қадамын орындаған сайын дөңгелектің бір бөлігін орындап отырады. Сабақ соңында дөңгелек толық боялып шықса, оқушының мақсатқа жеткені.
Топты бағалау.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6 мин.
5 минут
10 минут
5 минут
|
Мағынаны тану «Түйінді ой » стратегиясы Оқушыларға Ш. Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беретін бейнекөрсетілім көрсетіледі, жаңа ақпарат ала отырып оқушылар ақынның өмірінен маңызды деп таныған қасиетін анықтап, қорғайды.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» Р. Рымбаеваның орындауында «Кебек» әні тыңдалады. Шығарма мазмұнымен жұмыс. ЖЖ. ТЖ. Әр топқа поэма үзінділері таратылады. Алдымен топтағы оқушылар жұптасып отырып, мазмұнмен танысады, талдайды, сосын топта талдап, меңгереді. «Елшілер» әдісі. Поэманың басқа да бөліктерімен танысу үшін басқа топтарға елшілер жіберіледі. Олар өз тобындағы үзінді мазмұнын келесі топқа айтып, сол топтың үзіндісін өзі тыңдап тобына қайтады. Осылай барлық топ поэма мазмұнымен толық танысады. САРАЛАУ. Оқушыларды қабылдауына қарай саралау үшін қайта топқа бөлу. Қолында «қызыл» стикері бар оқушылар
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Нархозиева Жанар ХусановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сабақ жоспары "Еңлік-Кебек" дастаны
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сабақ жоспары "Еңлік-Кебек" дастаныМатериал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















