Материалдар / Сабақ жоспары Фалес теоремасы 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Фалес теоремасы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әр кім өз үлесін қосады деген сенімдемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2020
398
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Фалес теоремасы

Мектеп: Қосағаш орта мектебі

Күні: 04. 10.18

Класс: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.7 Фалес теоремасын білу және қолдану;

8.1.1.8 пропорционал кесінділер туралы теоремаларды білу және қолдану;

8.1.1.9 циркуль мен сызғыштың көмегімен кесіндіні бірдей n бөлікке бөлу;

8.1.1.10 пропорционал кесінділерді салу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар білетін болады:

  • Фалес теоремасын;

  • пропорционал кесінділер туралы теореманы және оның қолданылуын;

  • есептер шығару кезінде теореманы қолдануды.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

біледі:

  • Фалес теоремасын;

  • пропорционал кесінділер туралы теореманы және оның қолданылуын;

қолдана аладаы:

  • дәлеледеу кезінде үшбұрыштардың теңдігін;

  • параллеограммның белгілерін;

  • есептер шығаруда теоремаларды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • дәллдеу жұмыстарын толықтай негіздей алады;

  • әрбір орындаған тапсырмасын жүйелі әрі ғылыми тілде көрсетеді.

Пәндік лексика және терминология:

  • параллель, қабырғалардың теңдігі;

  • төртбұрыш, параллелограмм;

  • қарсы, іргелес қабырғалар;

  • параллклограмм белгілері.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды оқуға, жауапкершілікке, байқампаздыққа, өз ойларын еркін айта білуге, өзіне сенімділікке тәрбиелеу

Бастапқы білім

Үшбұрыштардың теңдігінің белгілері, параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштар, параллеограммның белгілері, қатынас және пропорция.

Сабақтың түрі

Өткен тақырыпты бекіту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

5 мин


Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Топтық жұмыс.

Бүгін, өткендегі өткен Фалес теоремасына және пропорционал кесінділер туралы теоремаға есептер шығарамыз. Ол үшін ең алдымен үйге берілген теоремаларды еске түсіріп алайық. Декек үш топтан үш оқушы бір сәтте үш тақтаға шығып, дәлелдеуі керек.

  1. Фалес теоремасы қалай тұжырымдалады? Дәлелдеуі.

  2. Пропорционал кесінділер туралы теорема (Фалестің жалпыланған теоремасы)? Дәлелдеуі.

  3. Үшбұрыш биссектрисасының қасиеті? Дәлелдеуі.

Жауаптарын слайдтан көрсетіп, бірден есеп шығаруға көшу.

Аталған сұрақтардан кейін оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап, «дамудың жақын аймағын» анықтау.

Слайд №1-3




Сабақтың ортасы

15 мин





Жұптық жұмыс. Есептер шығару.

Оқушылар жеке жұмыс жасайды, бірақ өзінің жұбынан түсінбеген сұрақтарын сұрап, ол жайлы талқылай алады. Егер тіпті түсінуге қиын болып жатса, оқушылардың бірін бірі оқыту әдісін қолдануға болады. Демек, топпен жұмыс жасап, оны өзге топқа немесе түсінбеген оқушыға түсіндіреді.

Бірігіп қорытынды жасайды.

Қосымша 1


Сабақтың ортасы

15 мин

Жекелеме жұмыс. (Формативті бағалау)

Оқушыларға тапсырманы орындауға жеткілікті уақыт беру керек. Мұғалім жұмыс нәтижесінің қорытындысына құлақ сап тыңдайды, тексереді. Оқушылар есепті шығарады.

Мұғалім тексеріп бағалайды.



Қосымша 2

Сабақ соңы

5 мин

Рефлексия

Не білемін ... Мен бүгін ... білдім.

Не істей аламын... Үйрендім…

Мен енді … істей аламын. Мен … түсіндім.

Үй тапсырмасы. Торемалар мен олардың дәлелдеуін білу.


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Тапсырмаларды орындауларын дерліктей тексеріп, әр есептің толық шыққандығын қадағалау. Оқушыдан тапстырманы топқа түсіндіруін талап ету.

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Интерактивті тақтаны қолдану

Топқа бөлген кезде оқушыларды әр деңгейлі топтарға бөлуді ұйымдастыру, яғни бір топта не жұпта бір бірінен ойлау деңгейлері әртүрлі оқушыларды отырғызған абзал.

Практикалық және топтық жұмыстары орындауына байланысты оқушылар өздерін өздері және бірін бірі бағалайды.


Құндылықтар:

Өзгенің еңббегін бағалауға, өзіне баға беруге үйреету.;

Тапсырмаларды толық әрі жүйелі орындауға дағдыландыру.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!