Материалдар / Сабақ жоспары География 6-9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары География 6-9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өнеркәсібі,Ауыл шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы туралы толық меңгеретін болады. 6-9 сынып сыни тұрғыдан өткен курс бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
545
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 28.02.2017ж.

Сыныбы: 9-сынып

Тақырыбы: Шығыс Қазақстан. Шаруашылық географиясы, көліктік жағдайы

Жалпы мақсат: Өнеркәсібі,Ауыл шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы туралы толық

меңгеретін болады.

Міндеттер: (мазмұнға байланысты)

Оқушылар Шығыс Қазақстан туралы сипаттай алады.

(сын тұрғысынан ойлауға байланысты)

Оқушылар Шығыс Қазақстанның өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы , өсімдік

шаруашылығы туралы зерттеп, сипаттама береді.

(топтағы жұмыс)

Оқушылар топта, жұпта, жеке тақырыпты ашады.

Қажетті материал: оқу құралдары, кескін карталар, атлас карталар т.б.

Сатысы

Іс-әрекеттер

Стратегия


Итермелеу сатысы



1.Ұйымдастыру

Сергіту сәті. Сергіту сәтін пайдалана отырып топқа бөлінеді.

Сұрақ: Шығыс Қазақстан өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы , өсімдік шаруашылығы туралы не білесіз және не білемін деп ойлайсыз?

Жеке 2 мин

Жұпта 3 мин

Топта 4 мин

Білемін



Осы кестеге білгенін толтырады


ББҮ(Ogle,1986)








Конструкциялау сатысы











Оқушылар мәтінді оқиды, танысады ары қарай кестені жалғастырады тақырыпты ашады. Оқығанын

Жеке, Жұпта ,Топта зерттейді, талқылайды


Білемін

Білгім келеді



СShape2 Shape1 емантикалық карта (Heimlich & Pittelman,1986)

ОҚ ШҚ




Нұсқалау

сатысы

Осы білгендерін жұпта топта талқылап, кестені толық толтырады.

Білемін кестесіне не сәйкес келді?

Білгім келеді кестесінде қандай сұрақ туды?

Үйрендім кестесінде не үйренгенін ортаға салады.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім


Бағалау:

Барлық бағанды толтырғаны үшін-1балл

Шығыс Қазақстан өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы туралы толық мәлімет-2 балл

Ғаламторға жүгіну- 2балл

Шығыс Қазақстан туралы 2 көзқарас- 3 балл

Картамен жұмыс-2 балл

Үйге тапсырма: Шығыс Қазақстан өнеркәсібіне диаграмма жасау













































Күні: 28.02.2017ж.

Сыныбы: 6-сынып

Тақырыбы: Тұман және бұлт, атмосфералық жауын- шашын

Жалпы мақсат: Бұлттардың түрлерімен, тұман қайдан пайда болатынымен танысады.

Міндеттер: (мазмұнға байланысты)

Тұманның пайда болуын зерттейді, бұлт түрімен танысады, атмосфералық

жауын-шашынды түсінеді

(сын тұрғысынан ойлауға байланысты)

Тұман туралы, бұлт туралы, атмосфералық жауын-шашын туралы зерттейді

(топтағы жұмыс)

Оқушылар топта, жұпта, жеке тақырыпты ашады.

Қажетті материал: оқу құралдары, кескін карталар, атлас карталар т.б.

Сатысы

Іс-әрекеттер

Стратегия


Итермелеу сатысы



1.Ұйымдастыру

Сергіту сәті. Сергіту сәтін пайдалана отырып топқа бөлінеді.

Сұрақ: Бұлттар, тұман, жауын-шашын туралы туралы не білесіз және не білемін деп ойлайсыз?

Жеке 2 мин

Жұпта 3 мин

Топта 4 мин

Білемін



Осы кестеге білгенін толтырады


ББҮ(Ogle,1986)








Конструкциялау сатысы











Оқушылар мәтінді оқиды, танысады ары қарай кестені жалғастырады тақырыпты ашады. Оқығанын

Жеке, Жұпта ,Топта зерттейді, талқылайды


Білемін

Білгім келеді



Семантикалық карта (Heimlich & Pittelman,1986)

Shape4 Shape5 Shape3 Shape6




Нұсқалау

сатысы

Осы білгендерін жұпта топта талқылап, кестені толық толтырады.

Білемін кестесіне не сәйкес келді?

Білгім келеді кестесінде қандай сұрақ туды?

Үйрендім кестесінде не үйренгенін ортаға салады.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім


Бағалау:

Барлық бағанды толтырғаны үшін-1балл

Тұман туралы зерттегені үшін -1 балл

Бұлттың түрлерін жатқа айтқаны үшін-1 балл

Картамен жұмыс - 2балл

Бұлт, тұман, жауын-шашын туралы 2 көзқарас- 3 балл

Жоғары дәреже 2 сұрақ -2 балл

Үйге тапсырма: Тұман қайдан пайда болады? 5мин. Эссе жазу. Бұлттардың түрлері, атмосфералық жауын-шашын.

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!