Күні:
28.02.2017ж.
Сыныбы:
9-сынып
Тақырыбы: Шығыс Қазақстан.
Шаруашылық географиясы, көліктік
жағдайы
Жалпы
мақсат: Өнеркәсібі,Ауыл шаруашылығы,
өсімдік шаруашылығы туралы толық
меңгеретін
болады.
Міндеттер: (мазмұнға
байланысты)
Оқушылар Шығыс Қазақстан
туралы сипаттай алады.
(сын тұрғысынан ойлауға
байланысты)
Оқушылар Шығыс Қазақстанның
өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы , өсімдік
шаруашылығы туралы зерттеп,
сипаттама береді.
(топтағы
жұмыс)
Оқушылар топта, жұпта, жеке
тақырыпты ашады.
Қажетті
материал: оқу құралдары, кескін
карталар, атлас карталар т.б.
Сатысы
|
Іс-әрекеттер
|
Стратегия
|
Итермелеу
сатысы
|
1.Ұйымдастыру
Сергіту сәті.
Сергіту сәтін пайдалана отырып топқа
бөлінеді.
Сұрақ: Шығыс Қазақстан өнеркәсібі,
ауыл шаруашылығы , өсімдік шаруашылығы туралы не білесіз және не
білемін деп ойлайсыз?
Жеке 2
мин
Жұпта 3
мин
Топта 4
мин
Осы кестеге білгенін
толтырады
|
ББҮ(Ogle,1986)
|
Конструкциялау
сатысы
|
Оқушылар мәтінді
оқиды, танысады ары қарай кестені жалғастырады тақырыпты ашады.
Оқығанын
Жеке, Жұпта ,Топта
зерттейді, талқылайды
С
емантикалық карта (Heimlich &
Pittelman,1986)
ОҚ
ШҚ
|
Нұсқалау
сатысы
|
Осы білгендерін
жұпта топта талқылап, кестені толық
толтырады.
Білемін кестесіне не
сәйкес келді?
Білгім келеді
кестесінде қандай сұрақ
туды?
Үйрендім кестесінде
не үйренгенін ортаға салады.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
Бағалау:
Барлық бағанды
толтырғаны үшін-1балл
Шығыс Қазақстан
өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы туралы толық
мәлімет-2
балл
Ғаламторға
жүгіну- 2балл
Шығыс Қазақстан
туралы 2 көзқарас- 3
балл
Картамен
жұмыс-2
балл
Үйге
тапсырма: Шығыс Қазақстан өнеркәсібіне
диаграмма жасау
|
Күні:
28.02.2017ж.
Сыныбы:
6-сынып
Тақырыбы: Тұман және бұлт,
атмосфералық жауын- шашын
Жалпы
мақсат: Бұлттардың түрлерімен, тұман
қайдан пайда болатынымен танысады.
Міндеттер: (мазмұнға
байланысты)
Тұманның пайда болуын
зерттейді, бұлт түрімен танысады,
атмосфералық
жауын-шашынды
түсінеді
(сын тұрғысынан ойлауға
байланысты)
Тұман туралы, бұлт туралы,
атмосфералық жауын-шашын туралы зерттейді
(топтағы
жұмыс)
Оқушылар топта, жұпта, жеке
тақырыпты ашады.
Қажетті
материал: оқу құралдары, кескін
карталар, атлас карталар т.б.
Сатысы
|
Іс-әрекеттер
|
Стратегия
|
Итермелеу
сатысы
|
1.Ұйымдастыру
Сергіту сәті.
Сергіту сәтін пайдалана отырып топқа
бөлінеді.
Сұрақ: Бұлттар, тұман, жауын-шашын
туралы туралы не білесіз және не білемін деп
ойлайсыз?
Жеке 2
мин
Жұпта 3
мин
Топта 4
мин
Осы кестеге білгенін
толтырады
|
ББҮ(Ogle,1986)
|
Конструкциялау
сатысы
|
Оқушылар мәтінді
оқиды, танысады ары қарай кестені жалғастырады тақырыпты ашады.
Оқығанын
Жеке, Жұпта ,Топта
зерттейді, талқылайды
Семантикалық карта
(Heimlich & Pittelman,1986)
|
Нұсқалау
сатысы
|
Осы білгендерін
жұпта топта талқылап, кестені толық
толтырады.
Білемін кестесіне не
сәйкес келді?
Білгім келеді
кестесінде қандай сұрақ
туды?
Үйрендім кестесінде
не үйренгенін ортаға салады.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
Бағалау:
Барлық бағанды
толтырғаны үшін-1балл
Тұман туралы
зерттегені үшін -1
балл
Бұлттың түрлерін
жатқа айтқаны үшін-1
балл
Картамен жұмыс
- 2балл
Бұлт, тұман,
жауын-шашын туралы 2 көзқарас- 3
балл
Жоғары дәреже 2
сұрақ -2
балл
Үйге
тапсырма: Тұман қайдан пайда болады?
5мин. Эссе жазу. Бұлттардың түрлері, атмосфералық
жауын-шашын.
|