Бөлім:
|
«Жақсыдан үйрен,
жаманнан жирен». Жақсы мен жаманды айыра
білемін.
|
Мұғалімнің
аты-жөні
|
Бекебаева
У
|
Күні:
|
21. 10.
2020
|
Сынып:
3в
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Пәні:
|
Қазақ
тілі
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Х, һ дыбыстары
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.4.1.4 х, һ
əріптері бар сөздерді ажыратып
жазу;
3.1.1.1 тыңдаған материал
бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап
беру;
3.3.5.1 жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық
қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар
: х, һ
əріптері бар сөздерді ажыратып жазу; тыңдаған
материал бойынша тірек сөздерді белгілейді, ашық жəне жабық
сұрақтарға жауап береді; жіберілген пунктуациялық, орфографиялық,
грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып, түзетеді.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Диалогке қатысады; мұғалімнің
көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай
алады.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Берілген тақырып бойынша өз
көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
х,
һ əрпі бар сөздерді сауатты жаза алады.
Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды
анықтай
алады.
Берілген тақырып бойынша өз ой ойларымен мәтін құрап жаза
алады.
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
(Ресурстар
|
1-кезең.
Ұйымдастыру-ынталандыру:
|
«Ыстық
лебіз» әр оқушы өз есімдерінің
бірінші әрпінен басталатын сөздермен тілек айтып жақсы көңіл- күй
сыйлайды.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Ашық микрофон»
әдісі
Әр топ мүшелері
қойылған сұрақтарға микрафон арқылы жауап
беру
Оқушыларды сабақ мақсатымен
таныстыру:
|
Сәлемдеседі , жылы
лебізін білдіреді.
Сұрақтарға жауап
береді
|
«Мұғалімнің ғажайып
сөздері»
|
|
2-кезең.
Теориялық-практикалық:
|
Қызығушылықты
ояту
Есім-акроним.
Əр оқушы
парталасы оған есімінің бастапқы əрпінен басталатын лайықты сын
есімдерді жазады.
Үлгі:
С – сабырлы А –
ақылды М
– мейірімді А – адал
Т– тəрбиелі
Кестедегі сөздерді оқу. Қ,
х, һ дыбыстарының айтылуын салыстыру. Х, һ əрпі бар сөздерді
көшіріп жазу.
43-жаттығу.
Жасаған ой қорытуларын оқулықта берілген жаңа
ақпартпен салыстырады. Жаңа ақпаратты түсіндіру жұмыстары
жүргізіледі.
Х, һ
əрпі бар сөздерді көшіріп жазады.
Дескриптор:
|
Баллдық
жүйе
|
-
Кестеде
берілген сөздерді оқып, қ, х,
һ дыбыстарының айтылуын өзара
салыстырады.
-
Олардың
айтылуындағы ерекшелік байқатылады.
-
Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқағанын айтып, ой
қорыту жасайды.
|
3 балл
|
Мəтінді тыңдап, негізгі ойды анықтау. Берілген сұрақтар
бойынша өз пікірін білдіру.
44-жаттығу.
Дескриптор:
|
Баллдық
жүйе
|
- Мəтінді түсініп
тыңдайды.
- Мəтіннің не туралы екенін
сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтап, мазмұнын
айтады.
-
Мəтіндегі негізгі ойды анықтайды.
-
Мəтін неліктен «Ізет» деп
аталғаны туралы өз ойларын білдіріп, дəлелдейді.
-
Оқулықта
берілген сұрақтарға жауап береді.
|
5
балл
|
Сергіту
сәті
Қырғауыл боп ұшамыз,
ұшамыз,
Түлкі болып қашамыз,
қашамыз.
Қырғауылдай тапқыр боп, тапқыр
боп.
Орнымызға қонамыз,
қонамыз
|
Кестемен жұмыс
жасайды
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
береді
|
«Мадақтау» әдісімен
бағалау. «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!,
«Керемет».
ҚБ:1-10 баллдық
жүйе
ҚБ:1-10 баллдық
жүйе
|
оқулық
|
3-кезең.
Рефлексиялық-қорытындылау:
|
Шығармашылық
үзіліс
Х, һ
əріптері бар сөздерді ажыратып жазу. Жіберілген
қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып, түзету.
45-жаттығу.
Дескриптор:
|
Баллдық
жүйе
|
|
2 балл
|
Кері
байланыс.
Рефлексия
Кемшілікті
түзеп,
Қателікті
мойындап,
Уақытпен
санасып,
Еңбекпен
жылжып,
Нәтижеге үнемі
ұмтылам.
Үй тапсырмасы
46-
жаттығу
|
Тапсырманы орындайды. Сөздерді
қатесіз көшіріп жазады
|
ҚБ:1-10 баллдық
жүйе
|
оқулық
|
Мен бүгін
...
білдім........................................
Мен ...
үйрендім..........................................
Менің
көңіл күйім қазір
қандай?.............................
Бүгінгі
мақсатымызға жеттікпе?
.............................
Жетсек,
қалай жеттік,
неістедік?.....................................
Мен бүгін
...
білдім........................................
Мен ...
үйрендім..........................................
Менің
көңіл күйім қазір
қандай?.............................
Бүгінгі
мақсатымызға жеттікпе?
.............................
Жетсек,
қалай жеттік,
неістедік?.....................................
Мен бүгін
...
білдім........................................
Мен ...
үйрендім..........................................
Менің
көңіл күйім қазір
қандай?.............................
Бүгінгі
мақсатымызға жеттікпе?
.............................
Жетсек,
қалай жеттік,
неістедік?.....................................
Мен бүгін
...
білдім........................................
Мен ...
үйрендім..........................................
Менің
көңіл күйім қазір
қандай?.............................
Бүгінгі
мақсатымызға жеттікпе?
.............................
Жетсек,
қалай жеттік,
неістедік?.....................................
Мен бүгін
...
білдім........................................
Мен ...
үйрендім..........................................
Менің
көңіл күйім қазір
қандай?.............................
Бүгінгі
мақсатымызға жеттікпе?
.............................
Жетсек,
қалай жеттік,
неістедік?.....................................
,,,,,
Лы
,,, лы