1.Ұйымдастыру
5 минут
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
8 минут
3. Жаңа сабақты
меңгерту
6 минут
6 минут
10 минут
4.
Бекіту
5 минут
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: «Жүректен - жүрекке» Оқушылар бір-біріне үш тілде
сәлемдеседі, бір-бірінің сөзін
қайталамай
Qazmath.net қосымшасы арқылы топқа бөліп
аламыз
Өткен сабақты
пысықтау:«Квест » әдісі
Мұнда оқушылар https://joyteka.com/ru/100158454
, сайтына кіріп өткен сабаққа
байланысты тапсырмаларды табады, солардың шешімін
орындайды.
Бармақ арқылы
бағалау
«Миға шабуыл»
әдісі
classromscreen дегі суреттерді сәйкестендіріп сөйлем құрап
жазып тақырыпты толық ашып
аламыз
Видео
арқылы
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді.
Classroomscreen қосымшасындағы кездейсоқ түскен адамға
сұрақтар қойып, тақырыпты
пысықтаймыз.
Қол шапалақтау арқылы
мадақтау
Практикалық
тапсырма
Wordwall қосымшасында
кездейсоқ барабанды айналдыру арқылы беріледі, топпен жұмыс
жасайды
1-тапсырма.
- Блокнот файлынан HTML-де
көпсатылы тізім жасау, Веб-бетке
айналдыру.
Дескриптор:
Блокнот файлында код жаза
алады.(2бал)
Көп сатылы тізім жасай
алады.(6бал)
Веб бетке айналдыра
алады.(2бал)
2-тапсырма.
Блокнот файлынан HTML-де
кесте құру. Веб бетке
айналдыру.
Дескриптор:
Блокнот файлында код
жаза алады.(2бал)
Кесте құра
алады.(6бал)
Веб бетке айналдыра
алады.(2бал)
3-тапсырма.
Блокнот файлына Мәтін енгізу . Веб бетке
айналдыру.
Дескриптор:
Блокнот файлында код жаза
алады.(2бал)
HTML тілінде құжатқа мәтін
енгізеді.(6бал)
Веб бетке айналдыра
алады.(2бал)
Кері байланыс: «Бутерброд»
әдісі
Оқушылардың бір тобы тақырып
туралы жағымды пікір, екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да жағымды
пікір айтады.
Рефлексия:
Classroomscreen қосымшасындағы
түстерді таңдау арқылы, сабақтың қалай
анықтаймын
Бағалау
Үй тапсырмасы 119 бет, Пифагор
кестесі
|
1.Бір-бірімен
Сәлем!
Привет!
Hello!
деп
сәлемдесу
Топқа
бөліну
https://joyteka.com/ru/100158454
сайтындағы жасырынған
тапсырмаларды тауып,
орындайды.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
Жазылған сөздерді оқып, тақырып бойынша өз ойларын
айтады
Видеоны тамашалау
арқылы,оқушылар қойылған сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар топпен ұйымдасып,
тапсырманы топ басшысы блокнотта орындап жауап
береді.
Пікір
айтады
Интерактивті тақтадағы
түстерді басу арқылы рефлексия
жасайды
|
Күнделік.кз
https://docs.google.com/spreadsheets/
Жеке
жұмыс
Оқушылар өздерінің берген
жауаптарына қарай
өз-өзін
бағалайды
Жеке
жұмыс
Топтық
жұмыс
|
Ютуб
канал
Kundelik.kz
|