Материалдар / Сабақ жоспары: Ілияс Жансүгіров «Күй»поэмасы..

Сабақ жоспары: Ілияс Жансүгіров «Күй»поэмасы..

Материал туралы қысқаша түсінік
Ілияс Жансүгіров «Күй»поэмасы..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2023
725
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №38

Пән: Қазақ тілі Т2

Күні:

Сынып: 11

Бөлім:IІІ. Тіл .Өнер. Әдебиет. Ілияс Жансүгіров «Күй»поэмасы..

Педагогтің аты-жөні:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Шешендік сөз өнері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.4.6.1 мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу

11.5.1.2 сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана біледі,

сын есім сөздердің синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдана алады;

Тілдік мақсаттар

Ойшыл, шешен, шешендік, бедерле, зерле, даулы, сөз бостандығы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың ортасы

30 минут













8-тапсырма

Жұптық жұмыс. Мәтіннен ақын әрі шешен Абай туралы жазылған үзіндіні тауып оқыңдар. Үзінді бойынша бірнеше сұрақ құрастырып, басқа топтан жауап алыңдар.




Оқылым.Айтылым

Оқушылар берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақ құрастырып, жауап алады;


Дескриптор:

-сұрақ құрастырады, жауап береді;



Оқулық

72- бет







9-тапсырма

Мәтінді оқып, Борт журналын толтыр


Оқылым.Жазылым

Оқушылар мәтінді оқиды, журналды толтырады;


Дескриптор:

-Борт журналын толтырады;


Оқулық

73 бет



10-тапсырма.

Мәтінге жоспар құр.Жоспар бойынша мазмұнын айт.


Жазылым.Айтылым

Оқушылар мәтінге жоспар құрады, жоспар бойынша мазмұнын айтады;



Оқулық

73 бет




«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Ж еке жұмыс:

Айтылым

Бір оқушы тақтаға шығып, орындыққа отырып өз пікірін айтады,қалған оқушылар сұрақ қояды .



Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



Үй тапсырмасы: «Қазақ халқының шешендік өнеріндегі тұлғалар» тақырыбында шағын эссе жазу

Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ