Қысқа мерзімді
жоспар №38
|
Пән: Қазақ тілі
Т2
Күні:
Сынып: 11
|
Бөлім:IІІ. Тіл .Өнер. Әдебиет. Ілияс
Жансүгіров
«Күй»поэмасы..
Педагогтің
аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Шешендік сөз
өнері.
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
11.4.6.1 мәтін
деңгейінде тыныс белгілерін қолдана
білу
11.5.1.2 сын есім сөздердің
синонимдік қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес
қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: мәтін деңгейінде тыныс
белгілерін қолдана біледі,
сын есім сөздердің синонимдік
қатарын стильдік ерекшеліктеріне сәйкес қолдана
алады;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Ойшыл, шешен, шешендік,
бедерле, зерле, даулы, сөз
бостандығы
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
минут
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
8-тапсырма
Жұптық
жұмыс. Мәтіннен ақын әрі шешен Абай
туралы жазылған үзіндіні тауып оқыңдар. Үзінді бойынша бірнеше
сұрақ құрастырып, басқа топтан жауап
алыңдар.
|
Оқылым.Айтылым
Оқушылар берілген мәтін бойынша бірнеше сұрақ
құрастырып, жауап
алады;
|
Дескриптор:
-сұрақ құрастырады,
жауап береді;
|
Оқулық
72-
бет
|
9-тапсырма
Мәтінді оқып,
Борт журналын толтыр
|
Оқылым.Жазылым
Оқушылар мәтінді оқиды, журналды
толтырады;
|
Дескриптор:
-Борт журналын
толтырады;
|
Оқулық
73
бет
|
10-тапсырма.
Мәтінге жоспар құр.Жоспар
бойынша мазмұнын
айт.
|
Жазылым.Айтылым
Оқушылар мәтінге жоспар
құрады, жоспар бойынша мазмұнын
айтады;
|
|
Оқулық
73
бет
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Ж еке
жұмыс:
Айтылым
Бір оқушы тақтаға шығып, орындыққа отырып өз пікірін
айтады,қалған оқушылар сұрақ қояды
.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Үй
тапсырмасы: «Қазақ халқының шешендік
өнеріндегі тұлғалар» тақырыбында шағын эссе
жазу
Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы
бойынша қорытынды балын
қояды.
|