Сабақ жоспары Жаратылыстану 1-сынып Магниттілік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Жаратылыстану 1-сынып Магниттілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қажет сабақ жоспары. 1-сыныптың жаратылыстану пəнінен "Магниттілік" тақырыбындағы сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында Табиғат физикасы бөлімінен

Күні: 13.03.2018

Сынып:1 «А»

Мектеп: Т.Г.Шевченко атындағы орта мектеп

Мұғалім: Кожабаева М.К

Сабақтың тақырыбы

Магниттлік

Оқу мақсаттары:

1.5.6.1. магниттік қасиеті бар денелерді анықтау

1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды

Көбі: магниттің қасиетін зерттеп, жүргізген экспериментті түсінеді

Кейбірі: Магниттілік қасиеті бар денелерді зерттеп, нәтижесін айта алады.


Бағалау кретийлері:

Магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды

Магниттің қасиетін зертейді

Тілдік мақсаттар

Магнит 3 тілде, гайка - сомын

Құндылықтарды дарыту

Салт – дәстүрін құрметтеуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, математика

Акт қолдану дағдылары

Бейнеролик

Бастапқы білім

электр

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар


Тренинг : Сәлемдесу тренингі.

Топқа бөлу : магнит түстері арқылы топқа бөліну

Сабақтың басы

«Миға шабуыл» әдісі

Бейнеролик : магнит дегеніміз не?

  • Барлық заттар магнитке тартыла ма?

  • Қорытынды жаса

Picture 2

Магнит, металдан жасалған түрлі заттар, , құм салынған табақша, қағаз қыстырғыш


http://old-clock.kz|o-chasax\samye-izvestnue


Сабақтың ортасы



«Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі



І топ: Магниттің көмегімен құмда жоғалған заттарды табу тапсырмасы беріледі

ІІ топ: Су құйылған құмырадағы заттарды қолын суға малмай, құмыраны төңкермей алуға бола ма, соны зерттейді

ІІІ топ: Қағаздың астынан магнитті қозғалту арқылы қағаз үстімен ұсақ заттардың жылжитынын көреді.


Picture 2



КБ: Магниттілік қасиетке ие заттар болатынын біледі.


Дескриптор:

  • Оқушылар магнитке тартылатын заттар болатынын біледі.

  • Оқушылар барлық заттар магнитке тартыла бермейтінін түсінеді.

(Оқушылар магниттің күші қағаздан, пластиктен, шыныдан,шыныдан,ағаштан,судан және басқа да көптеген материалдардан өтеді деген қорытынды жасай алады.






Зерттеушілік дағдысын жетілдіру мақсатында.



«Тексер» әдісі





















«Кел ойнайық» әдісі












Зерттеу: сынып ішіндегі магнитке ие қасиеті бар заттарды анықтаймыз. Ол үшін қолымызға магнит алып, айналадағы заттарға жақындатып көреміз. Төмендегі кестеге магниттік қасиеті бар екі затты және магниттің қасиеті жоқ 2 заттың суретін салады


Магниттік қасиеті бар

Магниттік қасиеті жоқ




К.Б.Магниттілік қасиетке ие заттар болатынын біледі.


Дескриптор:


- Айналадағы заттардың ішінен магниттік қасиеттері бар заттарды топтайды.

-Сынып бөлмесінен магниттік қасиеттері бар заттарды табады.

-Күнделікті өмірде қандай заттар магнитті тарта алатынын біледі.




Ойын:оқушылар жұптасып бір-біріне арқаларын тигізіп тұрады. «Сендер тебілдіңдер ме, тартылдыңдар ма?» Оқушылар «Тартыламыз» деп жауап береді. Осыдан кейін оқушылар бір – біріне қарап тұрып , қолдарын ұстап бір – біріне қарап тұрып өздеріне тартуға тырысады. «Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?» деген сұраққа оқушылар «Тебілеміз » деп жауап береді


Қандай заттар бір – бірін тебе алады және тарта алады?



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Кейбір оқушылар магнитке неліктен тартылатыны туралы өз ойларын айтады


  • Оқушылардың көбі суреттегі магнитке тартылатын денелерді бірден табады



  • Оқушылардың бәрі тәжиребе жасау арқылы көз жеткізіп, белгі қояды






Оқушылар магниттер




дің қасиеттерін біледі.


Сиқырлы магнит. Оқушыларға зерттеу нәтиже­ леріне байланысты магниттің қасиеттерін өткізетін заттар мен материалдарды атауды ұсыныңыз. Кестеде қай материал жоқ? (Құм.) Магниттік қасиеттерге­ ие заттардың суретін салуды ұсыныңыз.




Шыны



Пластик



Ағаш



Су



Топырақ




Қағаз





Рефлексия



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
687
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі