Сабақ жоспары Жемістерде дәрумендер көп екенін білемін. Аурудың себебі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Жемістерде дәрумендер көп екенін білемін. Аурудың себебі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жемістерде дәрумендер көп екенін білемін. Аурудың себебі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:--------------------------

Әдебиеттік оқу

Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін. Аурудың себебі.

Мектеп:И. Журба

Күні:29.01.2019

Мұғалімнің есімі:Акимханова Р


СЫНЫП: 2 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы


Топқа бөлу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.

Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.

(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

Ортасы

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен жұмыс.

Дәруменге бай жемістермен көгөніс түрлерін жазу.

Қолдану Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Аурудың себебі.

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

Дескриптор:

Мәтінді оқиды.

Сұраққа жауап береді

Дәптерге пайдалы жемістермен, көгөністерді жазады

Алма

Тісің тиер-тиместен,

Тырс етерде жарылар.

Шықпас мәңгі бір естен,

Хош иісті дәмі бар.

Қарақат

Теремін жазда қарақат,

Қарақат теру – рақат.

Себетім қолда тоқыма,

Мен – бір құс дәндер шоқыған.

Өрік

Әкеледі бағымызға көрікті,

Көктем шыға гүлденеді өріктің.

Аппақ гүлдер жауып өткен ақ қардай,

Сәл маужырап күн көзіне еріп тұр.

Өс, өс, қиярым!

Су әкелдім тағыда,

Іше қойшы , қиярым.

Жаз айында томпиып,

Пісе қойшы қиярым.

Тегін кетпей еңбегім,

Піскеніңде қиярым,

Дәмді салат жасауға

Себетіме жиямын.


Дескриптор:

Өлеңдерді мәнерлеп оқиды.

Мәлімет айтады

Өлеңдерді жатқа айтады

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

Сергіту сәті


Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»


Видео

жазбадағы би

Аяқталуы

Синтез

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттарышынайы ма?

Бүгін оқушыларне білді?

Сыныптағы ахуалқандай болды?

Мен жоспарлағансаралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?

«Бағдаршам» әдісі


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
877
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі