Тексерілді:--------------------------
|
Әдебиеттік оқу Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін. Аурудың себебі. |
Мектеп:И. Журба |
|||||
|
Күні:29.01.2019 |
Мұғалімнің есімі:Акимханова Р |
|||||
|
СЫНЫП: 2 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау; 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы |
Топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді. (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. Дәруменге бай жемістермен көгөніс түрлерін жазу. Қолдану Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Аурудың себебі. Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Дескриптор: Мәтінді оқиды. Сұраққа жауап береді Дәптерге пайдалы жемістермен, көгөністерді жазады Алма Тісің тиер-тиместен, Тырс етерде жарылар. Шықпас мәңгі бір естен, Хош иісті дәмі бар. Қарақат Теремін жазда қарақат, Қарақат теру – рақат. Себетім қолда тоқыма, Мен – бір құс дәндер шоқыған. Өрік Әкеледі бағымызға көрікті, Көктем шыға гүлденеді өріктің. Аппақ гүлдер жауып өткен ақ қардай, Сәл маужырап күн көзіне еріп тұр. Өс, өс, қиярым! Су әкелдім тағыда, Іше қойшы , қиярым. Жаз айында томпиып, Пісе қойшы қиярым. Тегін кетпей еңбегім, Піскеніңде қиярым, Дәмді салат жасауға Себетіме жиямын. Дескриптор: Өлеңдерді мәнерлеп оқиды. Мәлімет айтады Өлеңдерді жатқа айтады |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
|
Видео жазбадағы би |
||||
|
Аяқталуы |
Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Бағдаршам» әдісі |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Жемістерде дәрумендер көп екенін білемін. Аурудың себебі.
Сабақ жоспары Жемістерде дәрумендер көп екенін білемін. Аурудың себебі.
Тексерілді:--------------------------
|
Әдебиеттік оқу Жемістерде дәруменнің көп екенін білемін. Аурудың себебі. |
Мектеп:И. Журба |
|||||
|
Күні:29.01.2019 |
Мұғалімнің есімі:Акимханова Р |
|||||
|
СЫНЫП: 2 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау; 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы |
Топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді. (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. Дәруменге бай жемістермен көгөніс түрлерін жазу. Қолдану Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Аурудың себебі. Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Дескриптор: Мәтінді оқиды. Сұраққа жауап береді Дәптерге пайдалы жемістермен, көгөністерді жазады Алма Тісің тиер-тиместен, Тырс етерде жарылар. Шықпас мәңгі бір естен, Хош иісті дәмі бар. Қарақат Теремін жазда қарақат, Қарақат теру – рақат. Себетім қолда тоқыма, Мен – бір құс дәндер шоқыған. Өрік Әкеледі бағымызға көрікті, Көктем шыға гүлденеді өріктің. Аппақ гүлдер жауып өткен ақ қардай, Сәл маужырап күн көзіне еріп тұр. Өс, өс, қиярым! Су әкелдім тағыда, Іше қойшы , қиярым. Жаз айында томпиып, Пісе қойшы қиярым. Тегін кетпей еңбегім, Піскеніңде қиярым, Дәмді салат жасауға Себетіме жиямын. Дескриптор: Өлеңдерді мәнерлеп оқиды. Мәлімет айтады Өлеңдерді жатқа айтады |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
|
Видео жазбадағы би |
||||
|
Аяқталуы |
Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Бағдаршам» әдісі |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз













