Сабақ жоспары "Жергілікті жерді бағдарлау." 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Жергілікті жерді бағдарлау." 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жергілікті жерді бағдарлау әдістері туралы түсіндіру. Жергілікті жерде бағдарлау әдістерін және табиғи бағдарларды айқындай біледі. -Біз қоршаған ортаны зерттеуді жалғастырамыз. Ең зерделі және білімді адамға табиғат өз құпияларын ашумен қатар орманда адасып қалған кезде қай жаққа жүру керектігін де айтып береді. Блиц-сауал. -Бағдарлау дегеніміз не? Көкжиек, көкжиек сызығы дегеніміз не? -Көкжиек тұстарын ата. -Құбылнама дегеніміз не? Оқушылар үшін мынадай тапсырма: Парақтарды алыңдар. 3 санынан бастапбатысқа қарай 2 қадам, одан кейін оңтүстікке 3 қадам, одан соң шығысқа 2 қадам, солтүстікке 2 қадам және шығысқа қарай 2 қадам жүріңдер. Қандай санға келдіңдер? Оқулықтағы мәтінді оқып, сыныптасыңмен талқыла. Табиғи бағдарлар туралы қандай жаңа ақпарат алдыңдар? Оқулықта қандай жаңа материал берілген? Қандай мысал келтіре аласыңдар?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні/айы

Пәні дүниетану

Сабақ №1 (1)

Сабақтың тақырыбы

Жергілікті жерді бағдарлау.


Жалпы мақсаты

Жергілікті жерді бағдарлау әдістері туралы түсіндіру.

Күтілетін нәтижелер

Жергілікті жерде бағдарлау әдістерін және табиғи бағдарларды айқындай біледі.

Ресурстар

Оқулық, жұмыс дәптері, құбылнамалар, «Жергілікті жерді бағдарлау әдістері» көрнекі материалы.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі



1.Сабақтың мақсатын түсіндір

3. Бағалау критерийлерін жасау

Сабақтың мақсатын хабарлау.

1) Амандасу 2) Топқа бөлу

ІІ. Тірек білім, білік және дағдыларын белсендіру.


1.Сабаққа назар аудару

2.Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады.

Негізгі бөлім













І. «Миға шабуыл»

«Дүниетану дегенді қалай түсінесің?» кластер түрінде жазу.

Сабақтың мақсаты мен міндеттерін белгілеу.

-Біз қоршаған ортаны зерттеуді жалғастырамыз. Ең зерделі және білімді адамға табиғат өз құпияларын ашумен қатар орманда адасып қалған кезде қай жаққа жүру керектігін де айтып береді.

ІІ. Жаңа материалмен жұмыс.

Блиц-сауал.

-Бағдарлау дегеніміз не?

Көкжиек, көкжиек сызығы дегеніміз не?

-Көкжиек тұстарын ата.

-Құбылнама дегеніміз не?

Оқушылар үшін мынадай тапсырма: Парақтарды алыңдар. 3 санынан бастапбатысқа қарай 2 қадам, одан кейін оңтүстікке 3 қадам, одан соң шығысқа 2 қадам, солтүстікке 2 қадам және шығысқа қарай 2 қадам жүріңдер. Қандай санға келдіңдер?

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25


-Сендер көкжиек тұстарын жақсы біледі екенсіңдер. Бағдарлауды не үшін үйрену керек?

-Көкжиек тұстарын Күн арқылы қалай айқындауға болатынын еске түсір.

-Құбылнама қандай бөлшектерден тұрады?

-Құбылнаманы қалай пайдалануға болады?

1)Құбылнаманы тегіс жазықтыққа орналастыр.

2)Құбылнама тілін сақтандырғыштан босат.

3)Құбылнаманың тұрқын тілінің көк жақ ұшы С – солтүстік әрпіне сәйкес келетіндей етіп бұр. Практикалық жұмыстар жүргізу.

ІІІ. Оқулық бойынша жұмыс.

1.Оқулықтағы мәтінді оқып, сыныптасыңмен талқыла. Табиғи бағдарлар туралы қандай жаңа ақпарат алдыңдар? Оқулықта қандай жаңа материал берілген? Қандай мысал келтіре аласыңдар?

Сергіту сәті.

ІҮ.Оқушылардың білімін тексеру.

а) «Дұрыс-дұрыс емес» ойыны

1)Ең сенімді бағдарлау тәсілі – құбылнама бойынша.

2) Бұлтты күні орманда көкжиек тұстарын жергілікті белгілер арқыл табуға болады.

3)Құмырсқаның илеуі бойынша көкжиек тұстарын әрқашан табуға болады.

4) Әдетте құмырсқаның илеуі ағаштың оңтүстік жағында орналасады.

5) Ағаштың оңтүстік жағындағы бұтақтары солтүстік жағынан сирегірек болады.

6) Орманға оңтүстікке қарай жүріп барған болсаң, кері қарай оралғанда батыс жаққа жүру керек.

ә) Дәптердегі 1, 2,-ші тапсырманы орындау.

Ү. Рефлексия.

*өзің білетін/үйренген 3 дерек;

*көкейіңде туындаған 2 сұрақ;

*1 жұмыс түрін ата



Сұрақтарға жауап береді.





Жұпта талқылап ойларымен бөліседі.




жеке жұмыс


























жеке жұмыс

Бағалау



- өзара бағалау

- спикер бағалау қағазын толтыруды аяқтайды;

- мұғалімнің бағалауы.

Үйге тапсырма

4-8-беттердегі мәтінді түсініп оқу. Дәптердегі сөзжұмбақты шешу.

Үйде оқу

Қосымша оқу, іздену.

Рефлексия

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)











Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

































1

2

3

4

5


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


16

17

18

19

20

21

22

23

24

25


21

22

23

24

25




1

2

3

4

5


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


16

17

18

19

20

21

22

23

24

25


21

22

23

24

25



1

2

3

4

5


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


16

17

18

19

20

21

22

23

24

25


21

22

23

24

25




1

2

3

4

5


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


16

17

18

19

20

21

22

23

24

25


21

22

23

24

25




1

2

3

4

5


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


16

17

18

19

20

21

22

23

24

25


21

22

23

24

25




1

2

3

4

5


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


16

17

18

19

20

21

22

23

24

25


21

22

23

24

25



*өзің білетін/үйренген 3 дерек;





*көкейіңде туындаған 2 сұрақ;





*1 жұмыс түрін ата





*өзің білетін/үйренген 3 дерек;





*көкейіңде туындаған 2 сұрақ;





*1 жұмыс түрін ата





*өзің білетін/үйренген 3 дерек;





*көкейіңде туындаған 2 сұрақ;





*1 жұмыс түрін ата





*өзің білетін/үйренген 3 дерек;





*көкейіңде туындаған 2 сұрақ;





*1 жұмыс түрін ата





*өзің білетін/үйренген 3 дерек;





*көкейіңде туындаған 2 сұрақ;





*1 жұмыс түрін ата





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
06.02.2019
1427
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі