Сабақтың
басталуы
5
минут
Сабақтың
ортасы
10
минут
20
минут
5
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу, қатысуын
түгендеу.
Психологиялық
ахуал
«Тазару»
жаттығуы
Сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсатымен таныстыру
Ойтүрткі
Абай өз шығармаларында қандай
құндылықтарды сөз етеді? Бұл құндылықтардың адамзат үшін маңызы
қандай? Нақты дәлел
келтіріңдер.
1-тапсырма
Абайдың қара сөздеріндегі
құндылықтарды бейнелейтін мақал-мәтелдерді тауып
жазыңдар.
Үлгі:
1.Білімдіге дүние
жарық. Білімсіздің күні
кәріп.
2.Күйісің жаман
болса, Тән
азады; Көңілің жаман
болса, Жан
азады.
2-тоқсан бойынша жиынтық
бағалауға арналған
тапсырмалар
Бөлім «Абайды
оқы, таңырқа!»
Оқылатын
шығарма: Абайдың жетінші, отыз бірінші
қара сөздері.
Оқу
мақсаты:
6.3.1.1 - шығармадағы
кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беру
6.3.3.1 - шығармадағы
кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап,
әдеби эссе жазу
Бағалау
критерийі: Білім
алушы
-шығармадағы кейіпкерлерді
өзара салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға
береді.
-отбасылық құндылықты көрсетіп,
әдеби эссе жазады.
Ойлау
дағдыларының
деңгейі Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау
уақыты 20
минут
Тапсырма
Жетінші сөздегі кейіпкерлердің
типтік образын анықтап, кестені
толтыр.
Мәтіндегі
1-бала
|
Мәтіндегі
2-бала
|
Типтік
бейнесі
|
|
|
-
Автор адамзат
баласының жас кезі мен ұлғайған шағындағы бойда болатын
өзгерістерін салыстыру арқылы нені баса назарда ұстаған? Берілген
үзіндінің тарихи және көркемдік, отбасылық құндылығына баға беріп,
құрылымын сақтап, әдеби эссе
жазыңыз.
«...Жан бізді жас күнімізде билеп
жүр екен. Ержеткен
соң, күш енген
соң, оған
билетпедік. Жанды тәнге бас ұрғыздық,
ешнәрсеге көңілменен қарамадық, көзбен де жақсы қарамадық, көңіл
айтып тұрса, сенбедік. Көзбен көрген нәрсенің де сыртын көргенге-ақ
тойдық. Сырын қалай болады деп көңілге салмадық, оны білмеген
кісінің несі кетіпті дейміз. Біреу кеткенін айтса да, ұқпаймыз .
Біреу ақыл айтса: «Ой, тәңірі-ай, кімнен кім артық дейсің!» -
дейміз, артығын білмейміз, айтып тұрса
ұқпаймыз...»
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Шығармадағы
кейіпкерлерді өзара
салыстырып, тарихи
және көркемдік құндылығына баға
береді.
|
1
|
кейіпкер
лерді
салысты
рады
|
1
|
берілген үзіндінің
тарихи құндылығына баға
береді.
|
1
|
берілген үзіндінің
көркемдік құндылығына баға
береді.
|
1
|
Отбасылық құндылықты
көрсетіп, әдеби эссе жазады
|
2
|
отбасылық құнды
лық
ты
көрсетеді
|
1
|
эссенің құрылымын
сақтайды:
кіріспе
негізгі
бөлім
қорытынды
|
1
1
1
|
орфографиялық норманы
сақтайды,
пунктуациялық
норманы сақтайды
|
1
1
|
Барлығы
|
9
|
«Абай–терең
теңіз,алып мұхит. Абайды таныған сайын, оның түбіне
маржандарын алу үшін сүңги беруің керек, сүңги
беруің керек. Ал мен оның
бетін
ғана
қалқыдым»,-деген . М.Әуезовтің пікіріне ой
түйінің?
«Шығу парағын»
пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап
бер.
1. Бүгін не
үйрендім?
2. Сабақ бойынша
нені түсінбедім?
3. Келесі сабақта
қандай мәселеге көңіл аудару
керек?
|
Психологиялық
ахуал
«Тазару»
жаттығуы Терең дем алып, демді барынша қайта
шығарыңыз. Денеңізді босатыңыз. Өзіңізге былай деңіз: Мен өмір
сүруіме кедергі келтіретін барлық өкпе, реніштен тазарғым келеді.
Мен барлық қысымнан осылайша босаймын. Барлық ескі реніш,
өкпелерден құтылғым келеді. Мен жанға рахат жайбырақаттылықты
сезінемін. Мен өз қалпымдамын. Өз өмірімнің ағынымен барамын Бірақ
өкпені ұмыттым,
кештім.
Мұғалімнің көмегімен
Абайдың қара сөздеріндегі құндылықтарды бейнелейтін
мақал-мәтелдерді тауып
жазады.
2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды
орындайды.
Шығу парағын
толтырып, сұрақтарға жауап
береді.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен
көзқарастары ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандырады
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
Жетон арқылы
бағалау

|
Оқулық
6-сынып
Алматы
«Атамұра» баспасы
2018жыл
Бөлім бойынша
жиынтық бағалауға арналған
тапсырма
лар
жинағы
6-сынып
|