Материалдар / Сабақ жоспары: Жетінші сөзі БЖБ №2, 6 сынып

Сабақ жоспары: Жетінші сөзі БЖБ №2, 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Жетінші сөзі БЖБ №2, 6 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті

Бөлім:

2 - бөлім Абайды оқы, таңырқа

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Ильясова Х.Н.

Күні:

03.12.2024

Сынып: 6 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жетінші сөз. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақтың мақсаты

Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жаза алады.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

-жеке мүдделерді, қажеттіліктерді ескере отырып, білім мен өмірлік жоспарлардың жеке траекториясын саналы түрде таңдауға және құруға дайын болу.

Құндылық:жасампаздық және жаңашылдық

-тапсырмаларға шығармашылықпен қарай білу, өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут























Сабақтың ортасы

10 минут















20 минут

















































































































5 минут







Сабақтың соңы

5 минут








Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Тазару» жаттығуы

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру

Ойтүрткі

Абай өз шығармаларында қандай құндылықтарды сөз етеді? Бұл құндылықтардың адамзат үшін маңызы қандай? Нақты дәлел келтіріңдер.

1-тапсырма

Абайдың қара сөздеріндегі құндылықтарды бейнелейтін мақал-мәтелдерді тауып жазыңдар.

Үлгі: 1.Білімдіге дүние жарық.
Білімсіздің күні кәріп.

2.Күйісің жаман болса,
Тән азады;
Көңілің жаман болса,
Жан азады.

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Бөлім «Абайды оқы, таңырқа!»

Оқылатын шығарма: Абайдың жетінші, отыз бірінші қара сөздері.

Оқу мақсаты:

6.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

6.3.3.1 - шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Бағалау критерийі: Білім алушы

-шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

-отбасылық құндылықты көрсетіп, әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

Жетінші сөздегі кейіпкерлердің типтік образын анықтап, кестені толтыр.



Мәтіндегі 1-бала

Мәтіндегі 2-бала

Типтік бейнесі









  1. Автор адамзат баласының жас кезі мен ұлғайған шағындағы бойда болатын өзгерістерін салыстыру арқылы нені баса назарда ұстаған? Берілген үзіндінің тарихи және көркемдік, отбасылық құндылығына баға беріп, құрылымын сақтап, әдеби эссе жазыңыз.

«...Жан бізді жас күнімізде билеп жүр екен. Ержеткен соң, күш енген соң, оған билетпедік. Жанды тәнге бас ұрғыздық, ешнәрсеге көңілменен қарамадық, көзбен де жақсы қарамадық, көңіл айтып тұрса, сенбедік. Көзбен көрген нәрсенің де сыртын көргенге-ақ тойдық. Сырын қалай болады деп көңілге салмадық, оны білмеген кісінің несі кетіпті дейміз. Біреу кеткенін айтса да, ұқпаймыз . Біреу ақыл айтса: «Ой, тәңірі-ай, кімнен кім артық дейсің!» - дейміз, артығын білмейміз, айтып тұрса ұқпаймыз...»

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

1

кейіпкер

лерді салысты

рады

1

берілген үзіндінің тарихи құндылығына баға береді.

1

берілген үзіндінің көркемдік құндылығына баға береді.

1

Отбасылық құндылықты көрсетіп, әдеби эссе жазады

2

отбасылық құнды

лық

ты көрсетеді


1

эссенің құрылымын сақтайды:

кіріспе

негізгі бөлім

қорытынды










1

1

1

орфографиялық норманы сақтайды,

пунктуациялық норманы сақтайды

1









1



Барлығы




9





«Абай­–­те­рең ­те­ңіз,­алып­ мұ­хит.­ Абай­ды­ та­ны­ған­ са­йын,­ оның­ тү­бі­не ­мар­жан­дарын­ алу ­үшін­ сү­ң­ги ­бе­руің­ ке­рек,­ сү­ң­ги­ бе­руің­ ке­рек.­ Ал­ мен­ оның­ бе­тін­

ға­на­ қал­қыдым»,-деген . М.Әуе­зовтің пікіріне ой түйінің?



«Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап бер.

1. Бүгін не үйрендім?

2. Сабақ бойынша нені түсінбедім?

3. Келесі сабақта қандай мәселеге көңіл аудару керек?

Психологиялық ахуал

«Тазару» жаттығуы
Терең дем алып, демді барынша қайта шығарыңыз. Денеңізді босатыңыз. Өзіңізге былай деңіз: Мен өмір сүруіме кедергі келтіретін барлық өкпе, реніштен тазарғым келеді. Мен барлық қысымнан осылайша босаймын. Барлық ескі реніш, өкпелерден құтылғым келеді. Мен жанға рахат жайбырақаттылықты сезінемін. Мен өз қалпымдамын. Өз өмірімнің ағынымен барамын Бірақ өкпені ұмыттым, кештім.



Мұғалімнің көмегімен Абайдың қара сөздеріндегі құндылықтарды бейнелейтін мақал-мәтелдерді тауып жазады.

















2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды орындайды.























































































































Шығу парағын толтырып, сұрақтарға жауап береді.



Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Жетон арқылы бағалау



Рисунок 2









Оқулық

6-сынып

Алматы

«Атамұра» баспасы

2018жыл

























































Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған



тапсырма

лар жинағы

6-сынып






































Жариялаған:
Ильясова Х.Н.
02 Желтоқсан 2024
161
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі