Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Слайдтар
Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
|
Жазылым
Апат-бедствие
Тебіреніс-волнение
Өңір-
регион
Таяу-близко
Қателесу-оишбаться
Ғарыш
айлағы-космодром
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Сөздіктер
|

|
9-тапсырма.
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Айтылым
1 оқушы: Дереккөздерден
«Қазақстан жолы» кітабы туралы айтылған пікірлерді жинап,
тұсаукесер дайындайды.
2 оқушы:
«Жұлдыздарға жол салған
Қазақстан» тақырыбы бойынша «ПОПС» формуласын қолданып, сыни
пікірін білдіреді.
3 оқушы: «Т кестесі»
арқылы дәуірдің жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама
береді.

|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-Талдау
жасайды
-Сөзжұмбақ
құрайды
-Сипаттайды
-Ойын
айтады
«Шапалақтау» тәсілі
арқылы топтар бірін- бірі бағалап, кері байланыс
жасайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
|

|
5-тапсырма.
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
7-тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
6-
тапсырма
Сынып
жұмысы
|
Жазылым
«Оңай және қиын сұрақтар»
кестесін толтырады.Кестенің сол жағына оңай, оң жағына қиын
сұрақтарды жазады. Көршісіне дайындаған сұрақтарын
қояды.
Тыңдалым
Айтылым
Диалогты тыңдайды. Мазмұнын
монолог түрінде айтады. Сұрақтарды қолданып, сұхбат
құрады. «Серпілген сауал» тәсілі арқылы
тақырыпты игереді.
Жазылым
Жағдаяттық
тапсырма.
Ресми хат
жазады.

Айтылым
Диалог. «Ғарышкермен сұхбат»
Рөлдік ойын. Тележурналист пен ғарышкер Тоқтар
Әубәкіров.
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
-Стилін
анықтайды
-Сөзін
дәлелдейді
«Бас бармақ»
стратегиясы.
Дескриптор
3
балл
-Сұхбаттасады
-Сұрақ
қояды
-Жауап
береді
«Бағадршам» тәсілі арқылы кері
байланыс.
Дескриптор
3
балл
-Сұрақ
алмасады
«Бағалау терезесі» тәсілі
арқылы қалыпатстырушы балл
қойылады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Кесте
Сызбалар
Ақ
плакаттар
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
«Сәйкестендіру тестін»
құрап келеді.
8-тапсырма
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|

|