Материалдар / Сабақ жоспары: Жұлдыздарға жол салған Қазақстан 8 орыс сыныбы

Сабақ жоспары: Жұлдыздарға жол салған Қазақстан 8 орыс сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұлдыздарға жол салған Қазақстан
Авторы:
08 Ақпан 2025
136
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

11 -бөлім. Мәңгілік елдің нұрлы жолы. Н.Назарбаев «Қазақстан жолы»(үзінді)

Педагогтің аты-жөні:

Ильясова Х.Н.

Күні:

11.04.2024

Сыныбы: 8 Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жұлдыздарға жол салған Қазақстан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.2.1 публицистикалық стильдің (қысқа очерк) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты:

публицистикалық стильдің (қысқа очерк) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтайды;

тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру













Слайдтар





Суреттер топтамасы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Сөздік жұмысы


Жазылым



Апат-бедствие

Тебіреніс-волнение

Өңір- регион

Таяу-близко

Қателесу-оишбаться

Ғарыш айлағы-космодром





Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Сөздіктер








9-тапсырма.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Айтылым

1 оқушы: Дереккөздерден «Қазақстан жолы» кітабы туралы айтылған пікірлерді жинап, тұсаукесер дайындайды.

2 оқушы: «Жұлдыздарға жол салған Қазақстан» тақырыбы бойынша «ПОПС» формуласын қолданып, сыни пікірін білдіреді.

3 оқушы: «Т кестесі» арқылы дәуірдің жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама береді.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Талдау жасайды

-Сөзжұмбақ құрайды

-Сипаттайды

-Ойын айтады

«Шапалақтау» тәсілі арқылы топтар бірін- бірі бағалап, кері байланыс жасайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Интербелсенді тақта









Слайдтар


5-тапсырма.

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

7-тапсырма

Жеке жұмыс











Тапсырма

Жеке жұмыс















6- тапсырма

Сынып жұмысы


Жазылым

«Оңай және қиын сұрақтар» кестесін толтырады.Кестенің сол жағына оңай, оң жағына қиын сұрақтарды жазады. Көршісіне дайындаған сұрақтарын қояды.







Тыңдалым Айтылым

Диалогты тыңдайды. Мазмұнын монолог түрінде айтады. Сұрақтарды қолданып, сұхбат құрады. «Серпілген сауал» тәсілі арқылы тақырыпты игереді.

Жазылым

Жағдаяттық тапсырма.

Ресми хат жазады.

Айтылым

Диалог. «Ғарышкермен сұхбат» Рөлдік ойын. Тележурналист пен ғарышкер Тоқтар Әубәкіров.

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-Стилін анықтайды

-Сөзін дәлелдейді

«Бас бармақ» стратегиясы.









Дескриптор

3 балл

-Сұхбаттасады

-Сұрақ қояды

-Жауап береді

«Бағадршам» тәсілі арқылы кері байланыс.

Дескриптор

3 балл

-Сұрақ алмасады

«Бағалау терезесі» тәсілі арқылы қалыпатстырушы балл қойылады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.









Кесте







Сызбалар







Ақ плакаттар


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.




«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үйге тапсырма


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

«Сәйкестендіру тестін» құрап келеді.

8-тапсырма

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі