Басталуы
10
мин
|
1) Оқушылармен
амандасу. Жағымды психологиялық ахуал
орнату
2) Өзін-өзі бағалау
парағын оқушыларға толтыру ережесін
түсіндіру
3)
«Химиялық
диктант» әдісі
1.
Моносахаридтер..................... қарапайым қантты заттар.
2. Қантты заттарды, ең алғаш рет.............. 1861ж. кальций
гидрооксиді қатысында.................... гидролиздеп алды.
3. Ашытқы ферменті әсерінен ашып,............. этанол түзіледі.
4. …................ – жеміс қанты деп атайды.
5. Көмірсулардың жалпы формуласы………………………
6. Дисахаридтер..............., моносахаридтердің.... молекуласына
ыдырайды...........- сүт қантты.
7. Глюкоза ……….. - крахмалды өндірісте …………ерітіндісінде қайнатып
алу.
8. Сахарозаны балқытып қатырса............ мөлдір масса
түзіледі.
9. Глюкоза артық мөлшерде............. айналып,........... қор
болып жиналады.
10. Глюкоза адам организмінде …………… процесіне
қатысады
|
Амандасады, жаттығу
жасайды
Өзін-өзі бағалау парағын
толтыру ретімен танысады
Химиялық диктантта түсіп
қалған сөздерді табады. Дұрыс жауап жіберілген соң өзін-өзі
тексереді
|
Химиялық
диктант
|
Анаграмма
|
Кластер
|
Венн
диаграммасы
|
Деңгейлік
тапсырма
|
Жалпы
балы
|
Бағасы
|
|
|
|
|
|
|
|
-
«Химиялық диктант» –
әр дұрыс жауап – 1 ұпай, барлығы дұрыс болса
10 ұпай
-
«Анаграмма» - дұрыс
жауап 1 ұпай
-
«Кластер» -
дескриптор бойынша әр әрекет 1 ұпай – барлығы дұрыс болса 4
ұпай
-
«Венн диаграммасы» -
әр дұрыс жауап 1 ұпай, барлығы – 9
ұпай
-
Деңгейлік тапсырма –
дескриптор бойынша әр әрекет 1 ұпай, барлығы – 5
ұпай
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
қойылады
|
WhatsApp
Өзін-өзі бағалау парағын
дәптерлеріне жазады,
презентация
|
Ортасы
1
мин
16
мин
4
мин
7
мин
|
1) «Анаграмма» әдісі
Жаңа сабақтың
тақырыбын ашу үшін сөздегі әріптердің орнын ауыстырамын: «Крхмлаа.
Цлллзеюоа» - «Крахмал.
Целлюлоза»
2) «Кластер» әдісі
Zoom платформасында
оқушыларға оқулықта берілген мәтінді 3
топқа бөліп беріп, бір-біріне түсіндіруге тапсырма
беремін
1 топ: Крахмалдың
сипаттамасы
2 топ: Целлюлозаның
сипаттамасы
3 топ: Крахмал мен
целлюлозаның биологиялық
маңызы
Әр топ жұмысын
қорғап болған соң, басқа топтарға сұрақ
қояды
3)
«Венн
диаграммасы» әдісі
Крахмал
Целлюлоза
Крахмал мен
целлюлозаның құрылысы мен қасиеттерін салыстыруға тапсырма
беріледі
4) «Деңгейлік
тапсырмалар»
Алғашқы есептің
шығарылу жолы бейнероликпен
көрсетіледі
1. Крахмалдың
құрамындағы әр элементтің массалық үлесін
табыңдар.
2. Егер құрамында
көміртек 39,9 %, сутек 6,73 %, ал оттек 53,3 % болып және
молекулалық массасы көмірқышқыл газының салыстырмалы
молекулалық массасынан тығыздығы 4,091 есе ауыр болса, бұл
заттың молекулалық формуласы
3. Органикалық зат
құрамында көміртегінің массалық үлесі 54,84%, сутегі 9%,
оттегі 36,36%, сутегі бойынша салыстырмалы тығыздығы 44ке
тең. Заттың молекулалық формуласын
анықтаңыз.
|
Сабақтың тақырыбын
табады
Берілген тапсырманы мұқият
тыңдайды, Zoom платформасында секциялық залдарға кіріп, топпен
жұмыс жасайды
Крахмал мен целлюлозаның
қасиеттерін, құрылысын
салыстырады
Есептің берілгенін дұрыс
жазады, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, есептерді
шығарады
|
Дұрыс әрі жылдам тапқан
оқушыға, топқа 1 ұпай
беріледі
Дескриптор
|
Білім
алушылар:
|
Кластерді
құрастыруға белсене қатысады, өз ойын ашық
айтады
|
Кластерді
эстетикалық талаптарға сай
орындайды
|
Кластерді
қорғайды
|
Басқа топтарға сұрақ
қояды
|
Әр дұрыс жауап 1
ұпай
Дескриптор
|
Білім
алушылар:
|
Есептің берілгенін
дұрыс жазады
|
Қажетті формуланы
дұрыс жазады
|
Реакция теңдеулерін
дұрыс жазады
|
Сан мәндерін дұрыс
есептейді
|
Жауабын дұрыс
жазады
|
|
Оқулық, презентация, Zoom
платформасында топтық жұмыс
WhatsApp
Алғашқы есептің шығарылу жолы
бейнероликпен көрсетіледіWhatsApp желісі, жұмыс
дәптері
|
Аяқталуы
2 мин
|
1) Кері
байланыс: «Аяқталмаған
сөйлемдер»
Оқушылар бүгінгі
сабақтан не түсінгендерін
жазады
Мен бүгін
білдім....
Мен бүгін
түсіндім...
Мен келесі сабақта
білгім келеді..............
2) Сабақты қорытындылау.
Өзін-өзі бағалау парағын
жинақтау
|
Әр оқушы жинаған ұпай санын
есептейді
|
«Аяқталмаған
сөйлемдер»
Мен бүгін
білдім....
Мен бүгін
түсіндім...
Мен келесі сабақта
білгім келеді..............
|
|