Материалдар / Сабақ жоспары: Крахмал. Целлюлоза

Сабақ жоспары: Крахмал. Целлюлоза

Материал туралы қысқаша түсінік
Крахмал. Целлюлоза тақырыбындағы 11-сынып білім алушыларына арналған химия пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2021
1618
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 11.2B Тірі ағза химиясы


Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп

Күні: 27.11.2020ж

Педагогтың аты-жөні: Рисбаева Гулдана

Сынып: 11 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Крахмал. Целлюлоза

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.5.1.18 сахароза, крахмал, целлюлозаның гидролиз өнімдерін атау;

11.5.1.19 крахмал және целлюлозаның құрылысын, қасиеттерін салыстыру

Сабақтың мақсаты

сахароза, крахмал, целлюлозаның гидролиз өнімдерін атайды

сахароза, крахмал, целлюлозаның гидролиздену реакция теңдеулерін жазады

крахмал және целлюлозаның құрылысын, қасиеттерін салыстырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

10 мин




1) Оқушылармен амандасу. Жағымды психологиялық ахуал орнату

2) Өзін-өзі бағалау парағын оқушыларға толтыру ережесін түсіндіру


3) «Химиялық диктант» әдісі

1. Моносахаридтер..................... қарапайым қантты заттар.
2. Қантты заттарды, ең алғаш рет.............. 1861ж. кальций гидрооксиді қатысында.................... гидролиздеп алды.
3. Ашытқы ферменті әсерінен ашып,............. этанол түзіледі.
4. …................ – жеміс қанты деп атайды.
5. Көмірсулардың жалпы формуласы………………………
6. Дисахаридтер..............., моносахаридтердің.... молекуласына ыдырайды...........- сүт қантты.
7. Глюкоза ……….. - крахмалды өндірісте …………ерітіндісінде қайнатып алу.
8. Сахарозаны балқытып қатырса............ мөлдір масса түзіледі.
9. Глюкоза артық мөлшерде............. айналып,........... қор болып жиналады.
10. Глюкоза адам организмінде …………… процесіне қатысады

Амандасады, жаттығу жасайды

Өзін-өзі бағалау парағын толтыру ретімен танысады



Химиялық диктантта түсіп қалған сөздерді табады. Дұрыс жауап жіберілген соң өзін-өзі тексереді












Химиялық диктант

Анаграмма

Кластер

Венн диаграммасы

Деңгейлік тапсырма

Жалпы балы

Бағасы








  1. «Химиялық диктант» – әр дұрыс жауап – 1 ұпай, барлығы дұрыс болса 10 ұпай

  2. «Анаграмма» - дұрыс жауап 1 ұпай

  3. «Кластер» - дескриптор бойынша әр әрекет 1 ұпай – барлығы дұрыс болса 4 ұпай

  4. «Венн диаграммасы» - әр дұрыс жауап 1 ұпай, барлығы – 9 ұпай

  5. Деңгейлік тапсырма – дескриптор бойынша әр әрекет 1 ұпай, барлығы – 5 ұпай

Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады



WhatsApp

Өзін-өзі бағалау парағын дәптерлеріне жазады, презентация











Ортасы

1 мин






16 мин











4 мин










7 мин











1) «Анаграмма» әдісі

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін сөздегі әріптердің орнын ауыстырамын: «Крхмлаа. Цлллзеюоа» - «Крахмал. Целлюлоза»

2) «Кластер» әдісі

Zoom платформасында оқушыларға оқулықта берілген мәтінді 3 топқа бөліп беріп, бір-біріне түсіндіруге тапсырма беремін

1 топ: Крахмалдың сипаттамасы

2 топ: Целлюлозаның сипаттамасы

3 топ: Крахмал мен целлюлозаның биологиялық маңызы

Әр топ жұмысын қорғап болған соң, басқа топтарға сұрақ қояды


3) «Венн диаграммасы» әдісі

Крахмал Целлюлоза

Крахмал мен целлюлозаның құрылысы мен қасиеттерін салыстыруға тапсырма беріледі


4) «Деңгейлік тапсырмалар»

Алғашқы есептің шығарылу жолы бейнероликпен көрсетіледі

1. Крахмалдың құрамындағы әр элементтің массалық үлесін табыңдар.

2. Егер құрамында көміртек 39,9 %, сутек 6,73 %, ал оттек 53,3 % болып және молекулалық массасы көмірқышқыл газының салыстырмалы молекулалық массасынан тығыздығы 4,091 есе ауыр болса, бұл заттың молекулалық формуласы

3. Органикалық зат құрамында көміртегінің массалық үлесі 54,84%, сутегі ­ 9%, оттегі ­ 36,36%, сутегі бойынша салыстырмалы тығыздығы 44­ке тең. Заттың молекулалық формуласын анықтаңыз.

Сабақтың тақырыбын табады



Берілген тапсырманы мұқият тыңдайды, Zoom платформасында секциялық залдарға кіріп, топпен жұмыс жасайды





Крахмал мен целлюлозаның қасиеттерін, құрылысын салыстырады





Есептің берілгенін дұрыс жазады, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, есептерді шығарады



Дұрыс әрі жылдам тапқан оқушыға, топқа 1 ұпай беріледі





Дескриптор

Білім алушылар:

Кластерді құрастыруға белсене қатысады, өз ойын ашық айтады

Кластерді эстетикалық талаптарға сай орындайды

Кластерді қорғайды

Басқа топтарға сұрақ қояды



Әр дұрыс жауап 1 ұпай









Дескриптор

Білім алушылар:

Есептің берілгенін дұрыс жазады

Қажетті формуланы дұрыс жазады

Реакция теңдеулерін дұрыс жазады

Сан мәндерін дұрыс есептейді

Жауабын дұрыс жазады







Оқулық, презентация, Zoom платформасында топтық жұмыс







WhatsApp









Алғашқы есептің шығарылу жолы бейнероликпен көрсетіледіWhatsApp желісі, жұмыс дәптері

Аяқталуы

2 мин



1) Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлемдер»

Оқушылар бүгінгі сабақтан не түсінгендерін жазады

Мен бүгін білдім....

Мен бүгін түсіндім...

Мен келесі сабақта білгім келеді..............

2) Сабақты қорытындылау. Өзін-өзі бағалау парағын жинақтау

Әр оқушы жинаған ұпай санын есептейді

«Аяқталмаған сөйлемдер»

Мен бүгін білдім....

Мен бүгін түсіндім...

Мен келесі сабақта білгім келеді..............







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ