Сабақ жоспары, М. Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы,1-курс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары, М. Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы,1-курс

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж оқтушыларының қазақ тілінен сабақ жоспарын жазу үлгісін жіберіп отырмын,әріптестермен тәжірибе алмасу үшін.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫНЫҢ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

РУДНЫЙ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ



Сабақ жоспары

Сабақ № 49

1.Пән атауы: Қазақ тілі және әдебиеті

2. Дайындаған : Нартаева Сара Табановна

3. Өткізілу күні:.23.04. 2021 жыл

Сабақтың тақырыбы:М. Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы, 1-кітап. Қайтқанда., 2-кітап. Тайғақта.

4.Сабақтың мақсаты: 1 Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,баспасөз парағы) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау.

5. Жалпы мәлімет:

5.1 Курс, топ: І- курс ; Д-20 ГЭМ

5.2. Сабақтың түрі: жаңа

5.3.1.)Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,баспасөз парағы) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасайды;

2)Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға береді және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру

қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады (дискуссивті эссе, аргументативті эссе);

3)Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фрагменттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастырады.

6. Сабақты жабдықтау

- ОӘҚ: Оқулық: https://okulyk.kz/wp-content/books/607/607.pdf ; https://www.okulyk.kz/aza-tili/791/

7. Пән аралық байланыс: орыс тілі,

8. САБАҚ БАРЫСЫ


Кезеңдері

Оқытушының қызметі

Білім алушылардың қызметі

Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2.Сабаққа қатыспағандарды белгілеу.

3.Психологиялық жағдаят.

1. Мұғалім мен бір-бірімен амандасады.

2. Кезекші сабаққа қатыспағандары туралы хабарлайды.

3.Психологиялық жағдаят:

Жаңа материалды оқу Тапсырманы орындау

1-Тапсырма

Мәтіналды жұмыс






https://www.okulyk.kz/aza-tili/791/ Қазақ ілі мен әдебиеті­ 2-бөлім

Ф. Ш.Оразбаева. Ж.Т. Дәулетбекова.Р.С..Рахметова.А.Қ.Рауандинова Б.К.Жукеева

52 бет 1- тапсырма

Жаңа сөздерді орыс тіліне аударыңыздар


Жаңа сөздер: жанап өте алмау, дабырлап сөйлеу, сытылып шығу, ас батпау

Дескриптор:

- оқушылар жаңа сөздерді орыс тіліне аударады.



2-Тапсырма





https://www.okulyk.kz/aza-tili/791/ Қазақ ілі мен әдебиеті­ 2-бөлім

Ф. Ш.Оразбаева. Ж.Т. Дәулетбекова.Р.С..Рахметова.А.Қ.Рауандинова Б.К.Жукеева

53 бет 1-тапсырма. Айтылым,жазылым.

Мәтінді оқып, мәтіннен қарамен жазылған сөздердің синонимін тауып, сөйлем құрыңыздар.

Дескриптор:

-Берілген мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздердің синонимін табады және сөйлем құрайды.


3- тапсрыма

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.

127 бет, 1-тапсырма

Жазылым,тыңдалым

Абай Құнанбайұлының өлеңдерін теріп жазу және тыңдау

Дескриптор:

Оқушылар Абай Құнанбайұлының өлеңдерін теріп жазады және тыңдайды


4- тапсырма

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.

127 бет, 2-тапсырма.

33- аудио. Тыңдалым. Жазылым . 3- тапсырма Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңіздер

Дескриптор:

-Оқушылар мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді .

5-тапсырма

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова. 130 беттегі

Абай Құнанбаевтың өлең жолдарын оқыңыздар және кестені толтырыңыздар

Дескриптор:

-Оқушылар Абай Құнанбаевтың өлең жолдарын оқып, кестені толтырады.

Сабақ бойынша рефлексия


1.Қорытынды сұрақтар қойылады :

1. Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?
2. Нелер естеріңде қалатын болды?

1.Оқушылар берілген тақырыпты қорыта келесі сұрақтарға жауап береді.

2.Өз ойларымен бөліседі

Қорытынды шығарады




Үй тапсырмасы (білім алушының өзіндік жұмысы)

А.Құнанбаевтың «Ғылым таппай» өлеңін жаттау

Оқушылар үй тапсырмасын қабылдайды

Бағалау

Оқытушы сабақ барысында жасалған жұмыстарын нақты атап өтіп, оқушылардың әр жұмысын ортақ баллдық бағамен бағалайды.

Оқушылар берілген баллдық бағаларын естіп, қабылдайды












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.04.2021
1329
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі