Материалдар / Сабақ жоспары, М. Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы,1-курс

Сабақ жоспары, М. Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы,1-курс

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж оқтушыларының қазақ тілінен сабақ жоспарын жазу үлгісін жіберіп отырмын,әріптестермен тәжірибе алмасу үшін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
1097
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫНЫҢ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ

РУДНЫЙ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ



Сабақ жоспары

Сабақ № 49

1.Пән атауы: Қазақ тілі және әдебиеті

2. Дайындаған : Нартаева Сара Табановна

3. Өткізілу күні:.23.04. 2021 жыл

Сабақтың тақырыбы:М. Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы, 1-кітап. Қайтқанда., 2-кітап. Тайғақта.

4.Сабақтың мақсаты: 1 Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,баспасөз парағы) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасау.

5. Жалпы мәлімет:

5.1 Курс, топ: І- курс ; Д-20 ГЭМ

5.2. Сабақтың түрі: жаңа

5.3.1.)Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндер (мақала,баспасөз парағы) бойынша салыстырмалы (құрылымы, қызметі, мақсатты аудиториясы, оқырманға әсері) талдау жасайды;

2)Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға береді және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру

қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады (дискуссивті эссе, аргументативті эссе);

3)Ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндерден басты лексикалық бірліктерді нақтылап, мәтіннің ақпараттық-маңызды фрагменттерін анықтап, (компрессия) жинақы мәтін құрастырады.

6. Сабақты жабдықтау

- ОӘҚ: Оқулық: https://okulyk.kz/wp-content/books/607/607.pdf ; https://www.okulyk.kz/aza-tili/791/

7. Пән аралық байланыс: орыс тілі,

8. САБАҚ БАРЫСЫ


Кезеңдері

Оқытушының қызметі

Білім алушылардың қызметі

Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2.Сабаққа қатыспағандарды белгілеу.

3.Психологиялық жағдаят.

1. Мұғалім мен бір-бірімен амандасады.

2. Кезекші сабаққа қатыспағандары туралы хабарлайды.

3.Психологиялық жағдаят:

Жаңа материалды оқу Тапсырманы орындау

1-Тапсырма

Мәтіналды жұмыс






https://www.okulyk.kz/aza-tili/791/ Қазақ ілі мен әдебиеті­ 2-бөлім

Ф. Ш.Оразбаева. Ж.Т. Дәулетбекова.Р.С..Рахметова.А.Қ.Рауандинова Б.К.Жукеева

52 бет 1- тапсырма

Жаңа сөздерді орыс тіліне аударыңыздар


Жаңа сөздер: жанап өте алмау, дабырлап сөйлеу, сытылып шығу, ас батпау

Дескриптор:

- оқушылар жаңа сөздерді орыс тіліне аударады.



2-Тапсырма





https://www.okulyk.kz/aza-tili/791/ Қазақ ілі мен әдебиеті­ 2-бөлім

Ф. Ш.Оразбаева. Ж.Т. Дәулетбекова.Р.С..Рахметова.А.Қ.Рауандинова Б.К.Жукеева

53 бет 1-тапсырма. Айтылым,жазылым.

Мәтінді оқып, мәтіннен қарамен жазылған сөздердің синонимін тауып, сөйлем құрыңыздар.

Дескриптор:

-Берілген мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздердің синонимін табады және сөйлем құрайды.


3- тапсрыма

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.

127 бет, 1-тапсырма

Жазылым,тыңдалым

Абай Құнанбайұлының өлеңдерін теріп жазу және тыңдау

Дескриптор:

Оқушылар Абай Құнанбайұлының өлеңдерін теріп жазады және тыңдайды


4- тапсырма

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова.

127 бет, 2-тапсырма.

33- аудио. Тыңдалым. Жазылым . 3- тапсырма Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңіздер

Дескриптор:

-Оқушылар мәтінді тыңдап, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді .

5-тапсырма

https://www.okulyk.kz/aza-tili/686/

Қазақ ілі мен әдебиеті­ Г.Косымова,М.Бисенбаева,К.Берденова. 130 беттегі

Абай Құнанбаевтың өлең жолдарын оқыңыздар және кестені толтырыңыздар

Дескриптор:

-Оқушылар Абай Құнанбаевтың өлең жолдарын оқып, кестені толтырады.

Сабақ бойынша рефлексия


1.Қорытынды сұрақтар қойылады :

1. Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?
2. Нелер естеріңде қалатын болды?

1.Оқушылар берілген тақырыпты қорыта келесі сұрақтарға жауап береді.

2.Өз ойларымен бөліседі

Қорытынды шығарады




Үй тапсырмасы (білім алушының өзіндік жұмысы)

А.Құнанбаевтың «Ғылым таппай» өлеңін жаттау

Оқушылар үй тапсырмасын қабылдайды

Бағалау

Оқытушы сабақ барысында жасалған жұмыстарын нақты атап өтіп, оқушылардың әр жұмысын ортақ баллдық бағамен бағалайды.

Оқушылар берілген баллдық бағаларын естіп, қабылдайды












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ