|
Сабақтың тақырыбы: Мен шыныққан баламын |
Мұғалімнің аты-жөні: Клеустер А.П. Күні: 06.02.2023ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Бір,екі үш Сынып іші тып тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз Сәтті өтсін сабағымыз Ашық болсын қабағымыз
Топтарға бөлу. «спорт түрлері арқылы топқа бөлу» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
арнайық Ойын бар жерде бәсекелестік бар демек, бүгін топтар арасында үлкен бәйге болады деген сөз Қысқы ойынның бірі шаңғы ойыны , ол үшін әр топ оқушыларына жұмбақ жасыру арқылы мәреге қай топ бірінші жететіндігін анықтаймыз. Қыста ғана болады Ұстасаң қолың тоңады (қар) Тісі жоқ тістеп алады, Қолы жоқ сурет салады (аяз) Шелек қалпақ басында Сәбіз екен танауы Қыста қардан туатын Тауып көрші сен оны (аққала) Ағайынды бес саусақ Жамылатын тоны бар Бесеуінде бес қуыс Сырттан кірер жолы бар (қолғап) Қайқы тұмсық қос табан Қос таяқпен ұштаған Итерсең алға зулайды Шойын жолдан аумайды (шаңғы) Жаздай тынығады Қыста зымырайды (шана) Сергіту сәті. Би билейік 2 ойын «Менің аққалам » аққала жасау .
Я, балалар сулы қар жауған күні,бүгін сулы қар жауды деп есептеп аққала жасауға кірісейік . Әр топ қағаздан аққала жасайды, сынып ортасында қорғайды Топтарға тапсырма: 1- тапсырмасы қыс айларын ата (желтоқсан,қаңтар,ақпан) 2- Тапсырма қандай қысқы ойындарды білесің? Смайлик, жұлдызшамен бағалау
Дәптермен жұмыс жүргізейік Жұмыс дәптерімізде 1 тапсырманы орыңдайық. 2 тапсырманы орындайық. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Алма ағашы» Жасыл алма- бәрі түсінікті, қызықты болды Сары алма – сұрақтарым бар, жақсы болды Қызыл алма – ештеңе түсінбедім, сабақ қызық болған жоқ |
Бағалау парақшасы
Рефлексия
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары Мен шыныққан баламын 2 сынып
сабақ жоспары Мен шыныққан баламын 2 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Мен шыныққан баламын |
Мұғалімнің аты-жөні: Клеустер А.П. Күні: 06.02.2023ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Бір,екі үш Сынып іші тып тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз Сәтті өтсін сабағымыз Ашық болсын қабағымыз
Топтарға бөлу. «спорт түрлері арқылы топқа бөлу» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
арнайық Ойын бар жерде бәсекелестік бар демек, бүгін топтар арасында үлкен бәйге болады деген сөз Қысқы ойынның бірі шаңғы ойыны , ол үшін әр топ оқушыларына жұмбақ жасыру арқылы мәреге қай топ бірінші жететіндігін анықтаймыз. Қыста ғана болады Ұстасаң қолың тоңады (қар) Тісі жоқ тістеп алады, Қолы жоқ сурет салады (аяз) Шелек қалпақ басында Сәбіз екен танауы Қыста қардан туатын Тауып көрші сен оны (аққала) Ағайынды бес саусақ Жамылатын тоны бар Бесеуінде бес қуыс Сырттан кірер жолы бар (қолғап) Қайқы тұмсық қос табан Қос таяқпен ұштаған Итерсең алға зулайды Шойын жолдан аумайды (шаңғы) Жаздай тынығады Қыста зымырайды (шана) Сергіту сәті. Би билейік 2 ойын «Менің аққалам » аққала жасау .
Я, балалар сулы қар жауған күні,бүгін сулы қар жауды деп есептеп аққала жасауға кірісейік . Әр топ қағаздан аққала жасайды, сынып ортасында қорғайды Топтарға тапсырма: 1- тапсырмасы қыс айларын ата (желтоқсан,қаңтар,ақпан) 2- Тапсырма қандай қысқы ойындарды білесің? Смайлик, жұлдызшамен бағалау
Дәптермен жұмыс жүргізейік Жұмыс дәптерімізде 1 тапсырманы орыңдайық. 2 тапсырманы орындайық. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Алма ағашы» Жасыл алма- бәрі түсінікті, қызықты болды Сары алма – сұрақтарым бар, жақсы болды Қызыл алма – ештеңе түсінбедім, сабақ қызық болған жоқ |
Бағалау парақшасы
Рефлексия
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













