Материалдар / Сабақ жоспары М.Жұмабаев "Мен кім?" 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары М.Жұмабаев "Мен кім?" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жоспарлауда оқытудың 7 модулі қамтылған, оқушының атқаратын іс-әрекеттері жан-жақты баяндалып жазылған.Әр оқушы жұмыс істейді, өз нәтижелерін көреді, өзара бағалау және өзін –өзі бағалау жүзеге асырылады, қосымша мәлімет пен бақылауды өз беттерімен жүзеге асырып, көшбасшылық қабілеттері дамиды. Жас мамандарға көмек болар деп үміттенемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
601
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы

6 сынып  « .....»............................. 20 ....ж

Сабақтың тақырыбы

М.Жұмабаев. «Мен кім?», «Қазақ тілі» өлеңдері

Мақсаты

Оқушылардың ақын өмірі мен шығармашылығы, ағартушылық қызметі жөнінде білімдерін тереңдету өлеңдерінің  мазмұнын,тақырыбын, идеясын меңгерту

Күтілетін нәтиже

Тіл мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қорын молаяды, шығармашылық қабілеті артады, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады.

Ана тілін қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа, білімділікке тәрбиеленеді

Керекті жабдықтар

Үлестірме парақтар; Бағалау парағы

Сабақ барысы

Сабақ кезендері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Жұпқа бөлу /Бойлары бойынша тұрады,1-2 -ге дейін санайды/,

Жұмыс ережесі:

Уақытты тиімді пайдалану,

Тыныштық сақтау ,

Сөзді бөлмеу,кезектесіп сөйлеу , т.б топ басшысы сайланады;

 Үй жұмысын тексеру   /Жаттап келген өлеңдерін оқыту/

Оқушылар амандасады, жұпқа бөлінеді. Үй тапсырмаларын  орындайды, сұрақтарға жауап береді

Тұсаукесер

Қызығушылықты ояту

«Көңілді күн» ойыны арқылы

  Сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады;

Бағалау парағына аты-жөндерін толтырады

Негізгі бөлім

  1. Мәтінді «Пазл» әдісі арқылы талдау

Ақын туралы мәлімет алу

Мәтін кішірек бөлімдерге бөлініп, жұптарға таратылады. Әр жұп өзіне берілген бөліммен жұмыс жасап, түсінгендерін ортаға салады.

2.      І жұпқа: жазушының өмірі мен шығармашылығы жөнінде 4 сұрақтан тұратын сұхбаттасудың үлгісін көрсету (мәнді,ұтымды сұрақтар мен толық, дұрыс жауаптар бағаланады)

3.  ІІ жұпта: ақын өлеңдерінің негізгі тақырыптары туралы сызба дайындап, түсіндіріп беру (постерда қорғау)

Ақынның лирикалық қаһарманы кім? –сұраққа жаппай ойларын айтқызу

1. Әр оқушы өзіне берілген тапсырма бойынша жауап береді;

Топ басшысы сәйкес бағаларын бағалау парағына түсіреді;

2. жұпта  оқушылар жұмыс жасайды;

Нәтижесін  басқа жұп түйіндеп айтады

жұпта көшбасшыны, белсенді оқушыны, ұсынысты дайындап барлық оқушылар алдында айта отырып формативті бағаларын береді;

Қорытынды

Кері байланыс   «Мен кім?» тақырыбында бүгінгі сабақта алған білімдерін қорыту мақсатында ойтолғау жазу./ өздерінің болашақтарына болжам жасайды/


   Сабақты пысықтау үшін, жұптар бірін-бірі бағалайды.Үш түрлі смайликтер арқылы әр топтан ең жақсы қатысқан оқушыларды топ ішінде ақылдаса отырып, марапаттайды.

Бағалау:топ басшыларынан бағалау парақтары бойынша қорытынды бағаларын түсіру

Үй тапсырмасы: таңдаулары бойынша бір өлең жаттау

Топ басшысы топ мүшелерімен ақылдасып өзара бір-бірін бағалайды;

топ басшысы бағалау парағына қорытынды бағасын қойып, таныстырып өтеді



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!