Сыныбы
|
6 сынып «
.....»............................. 20
....ж
|
Сабақтың
тақырыбы
|
М.Жұмабаев. «Мен
кім?», «Қазақ тілі» өлеңдері
|
Мақсаты
|
Оқушылардың ақын
өмірі мен шығармашылығы, ағартушылық қызметі жөнінде білімдерін
тереңдету өлеңдерінің мазмұнын,тақырыбын, идеясын
меңгерту
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тіл
мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қорын молаяды, шығармашылық қабілеті
артады, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады.
Ана тілін
қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа,
білімділікке тәрбиеленеді
|
Керекті
жабдықтар
|
Үлестірме парақтар;
Бағалау парағы
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ
кезендері
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Кіріспе
|
Жұпқа бөлу /Бойлары бойынша
тұрады,1-2 -ге дейін санайды/,
Жұмыс
ережесі:
Уақытты тиімді
пайдалану,
Тыныштық сақтау
,
Сөзді бөлмеу,кезектесіп сөйлеу
, т.б топ басшысы сайланады;
Үй жұмысын тексеру
/Жаттап келген өлеңдерін оқыту/
|
Оқушылар амандасады,
жұпқа бөлінеді. Үй тапсырмаларын орындайды, сұрақтарға жауап
береді
|
Тұсаукесер
|
Қызығушылықты
ояту
«Көңілді күн» ойыны
арқылы
|
Сабақтың тақырыбын, мақсатын
айтады;
Бағалау парағына
аты-жөндерін толтырады
|
Негізгі
бөлім
|
-
Мәтінді «Пазл» әдісі
арқылы талдау
Ақын туралы мәлімет
алу
Мәтін кішірек бөлімдерге
бөлініп, жұптарға таратылады. Әр жұп өзіне берілген бөліммен жұмыс
жасап, түсінгендерін ортаға салады.
2. І жұпқа: жазушының
өмірі мен шығармашылығы жөнінде 4 сұрақтан тұратын сұхбаттасудың
үлгісін көрсету (мәнді,ұтымды сұрақтар мен толық, дұрыс жауаптар
бағаланады)
3. ІІ жұпта: ақын
өлеңдерінің негізгі тақырыптары туралы сызба дайындап, түсіндіріп
беру (постерда қорғау)
Ақынның лирикалық
қаһарманы кім? –сұраққа жаппай ойларын
айтқызу
|
1. Әр оқушы өзіне
берілген тапсырма бойынша жауап береді;
Топ басшысы сәйкес бағаларын
бағалау парағына түсіреді;
2. жұпта оқушылар
жұмыс жасайды;
Нәтижесін басқа жұп
түйіндеп айтады
жұпта көшбасшыны,
белсенді оқушыны, ұсынысты дайындап барлық оқушылар алдында айта
отырып формативті бағаларын береді;
|
Қорытынды
|
Кері байланыс
«Мен
кім?»
тақырыбында бүгінгі сабақта алған білімдерін қорыту мақсатында
ойтолғау жазу./ өздерінің болашақтарына болжам
жасайды/
Сабақты пысықтау үшін, жұптар
бірін-бірі бағалайды.Үш түрлі смайликтер арқылы әр топтан ең жақсы
қатысқан оқушыларды топ ішінде ақылдаса отырып,
марапаттайды.
Бағалау:топ басшыларынан
бағалау парақтары бойынша қорытынды бағаларын
түсіру
Үй тапсырмасы:
таңдаулары бойынша бір өлең жаттау
|
Топ басшысы топ мүшелерімен
ақылдасып өзара бір-бірін бағалайды;
топ басшысы бағалау
парағына қорытынды бағасын қойып, таныстырып
өтеді
|