Сабақ жоспары "Насихат. Ш.Құдайбердіұлы" 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Насихат. Ш.Құдайбердіұлы" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығарманы талдауға үйрету. Өлеңді талдай отырып, негізгі ойды, идеяны ұғынады. Автор жайлы мәліметті оқушылардың көмегімен жеткізу. Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары. Туған халқына түзу жол көрсетуде Құдайбердіұлы Абай бағытын ұстанды. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін оқиды. Жеті жасында әкеден жетім қалған ол бұдан былайғы кезде Абайдың тікелей тәрбиесінде болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні/айы

Пәні: әдебиеттік оқу

Сабақ №1 (1 )


Сабақтың тақырыбы

Насихат. Ш.Құдайбердіұлы


Жалпы мақсаты

Әдеби шығарманы талдауға үйрету.


Күтілетін нәтижелер

Өлеңді талдай отырып, негізгі ойды, идеяны ұғынады.


Ресурстар

Ш.Құдайбердіұлы суреті, нақыл сөздер.


Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1.Сабақтың мақсатын түсіндіру

«Әдебиеттік оқу» кітабын қолға алып, оқушылардың жаңа оқулықпен дос бала білулерін, оны ренжітпей ұстауларын сұрау. Оқулықтың бірінші бетін ашып, оның ең алғашқы тарауымен таныстыру

2.Бағалау критерийлерін жасау

3.Психологиялық тренинг

Қайырлы күн,шәкірттерім!


1.Сабаққа назар аудару

2.Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады

Ынтымақтастық атмосферасы

Сәлеметсің бе, Көк Аспан
Сәлеметсің бе, Нұрлы Күн
Сәлеметсің бе, Жер Ана
Сәлеметсіз бе, мұғалім
Сәлеметсіз бе, жан досым
Міне, менің қолым бос
Жылуыңа жылу қос

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Жаңа сабақ









І. Қызығушылықты ояту

-Нені өлшеуге болады? Немен? Қандай өлшем бірліктерін пайдаланамыз?

-Біз бәріміз өзімізді әлемдегі ең ақылды деп санайық. Бірақ осы ақылды қалай өлшеуге болады? Қандай өлшем бірліктері қажет?

-Неліктен? Мүмкін мұра ретінде қалдыруға болатын шығар? Қалай?

-Ендеше осындай мұралардың бірі Ш.Құдайбердіұлының «Насихат» өлеңін оқып көрелік.

ІІ. Мағынаны тану.

1.Автор жайлы мәліметті оқушылардың көмегімен жеткізу.

Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақынжазушыфилософтарихшыкомпозитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары. Туған халқына түзу жол көрсетуде Құдайбердіұлы Абай бағытын ұстанды. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді  Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін оқиды. Жеті жасында әкеден жетім қалған ол бұдан былайғы кезде Абайдың тікелей тәрбиесінде болады. Шәкәрімнің өзі кейінірек былай деп жазады: «Әкеміздің бір шешесінен туған Ибраһим мырза, қазақ ішінде Абай деп атайды, сол кісі мұсылманша Һәм орысша ғылымға жүйрік Һәм алланың берген ақылы да бұл қазақтан бөлек дана кісі еді, ержеткен соң сол кісіден тағлым алып, әр түрлі кітаптарын оқып, насихатын тыңдап, азғана ғылымның сәулесін сездім». Кезінде арнайы оқу орындарында оқып білім алмаса да, өз бетінше ізденіп және Абай ағасының жетекшілігімен жан сарайын байытқан Құдайбердіұлы заманында қазақ арасындағы аса білімдар адамдардың бірі болды. Арабпарсытүрікорыс тілдерін жетік білді.

2.Өлеңді «Блум жүйесі» әдісі арқылы оқу.

Білім сатысы: өлеңді шумақтарға бөліп мәнерлеп оқу; әр шумақтағы негізгі ойды анықтау; дәптерге тіркеп жазып отыру.

Түсіну сатысы: Ақынның астарлап берген ойынан не ұқтыңдар? (әр шумақтағы астарлы ойды анықтау)

Қолдану сатысы: «Түсініктеме күнделігі» әдісі арқылы төмендегі кестені толтыру.

Өлеңдегі насихат

Ата-анамыздың насихаты

Мақал-мәтел




Талдау жасау сатысы:

1)Өлеңнің авторы - ............

2)Тақырыбы - ....................

3)Жанры - ..................

4)Идеясы - .................

5)Өлеңнен нақыл сөздер топтамасын құр - ............

Өмірмен байланыстыру сатысы: әр шумақты талдай отырып, өмірмен байланыстыру.

Сергіту сәті

ІІІ.Ойтолғау.

Қорытындылау сатысы: Өлеңнен қандай ой түйдің? Эссе жазу.

ІҮ. Қорыту.

- 3-4 эссені оқытып тыңдау


Оқушылардың тапсырманы орындауын тыңдап, бағалау.

Мәлімет алады

Тапсырмаларды орындайды

















































Қимыл-қозғалыс жасайды

-эссе жазадыShape2 Shape1

Қуандық Ш

Көкек құсы

Бекіту, қорыту

Бағалау:

Рефлексия:

Не туралы?
Не үйреніп, не білдік?

Үй тапсырмасы:

4-5-бет, Өлеңді мәнерлеп оқу. Ұнаған екі шумағын жаттап алу.

Үйде оқу

Білім туралы өлең, мәтіндер оқу.

Рефлексия

Ең жақсы өткен екі дүние

1.






2.

Ең сәтсіз өткен екі дүние

1.








2.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
708
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі