Материалдар / Сабақ жоспары «Ойланып, орындайық»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары «Ойланып, орындайық»

Материал туралы қысқаша түсінік
Үй жануарлары және олардың адамға пайдасы туралы түсінік бере отырып,суретін бояу. Сөздік қорын молайту, дұрыс сөйлеуге дағдыландыру. Эстетикалық тәрбие беріп, төрт түлікке деген сүйіспеншілігін арттыру, үй жануарларына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2021
399
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Ойланып, орындайық»
Сабақтың мақсаты: Үй жануарлары және олардың адамға пайдасы туралы түсінік бере отырып,суретін бояу. Сөздік қорын молайту, дұрыс сөйлеуге дағдыландыру. Эстетикалық тәрбие беріп, төрт түлікке деген сүйіспеншілігін арттыру, үй жануарларына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайд, үнтаспа, суреттер, дидактикалық материалдар

Барысы:
* Психологиялық дайындық: 

1,2,3

Сынып іші тып-тыныш

Жалқаулықты тастаймыз

Біз сабақты бастаймыз.
* Әңгімелесу.
- Балалар, бізде қазір сурет сабағы. Үй жануарларын өттік, бүгін біз сендермен сиырдың суретін бояймыз.

-Суретті бастамас бұрын, сиыр туралы ақпарат айта кетейін



Суретке назар аударайық мына жерде сандар жазылған екен.

-Қане 1-ден 10-ға дейін санайық

-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

-Жарайсыңдар, Сандар жазылған шеңберге назар аударайық. қандай түсермен боялған екен?

-1 саны-сары, 2 саны- қызыл, 3 саны-қоңыр
* Суретпен жұмыс. Сиырдың суретін нөмір бойынша педагог үлгі суретті қалай орындау керек екендігін түсіндіреді. Балалар берілген жұмыстың орындау ретімен танысып, өздері суретті бояйды (балалардың жұмыстарын қадағалап, бақылап, қиналған балаға көмектесуі).

Суретті боямас бұрыс қауіпсіздік ережесін айтайық:

-Қарындашты ауызымызға салмайыз;

-Қарындашты көзімізге тақатпаймыз;

- Қарындашпен партаны, қолымызды боямаймыз.














* Сергіту сәті.


* Қорытындылау
.

Балалардың жұмыстарын кермеге ілу. Мадақтау.
- Бүгінгі сабақта біз не білдік? Оларды неге үй жануары деп атайды? Үй жануарларына қандай қамқорлық жасауымыз қажет?

«Банка» әдісі

1Picture 1 -ші банкада барлық жануарлардың суреттері болады Бүгінгі өткен тақырып бойынша тек үй жануарларын 2-ші банкаға салу керек.
- Қандай ақылды балаларсыңдар! Барлықтарың да сабаққа белсене қатыстыңдар, жарайсыңдар.

-Балалар біз келесі сабақта құстар туралы сабақ өтеміз, мен қазір сендерге құстың суреті бар тәтті кәмпит беремін, қандай құс екенін танып, үйде сол құс туралы ата-анамыздан сұрап келеміз.

Қане, балалар орнымыздан тұрып келген қонақтармен қоштасайық
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Бүгінгі келген қонаққа
Сау болыңыз деп, айтамыз.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!