Материалдар / Сабақ жоспары. Пирография өнерімен танысу. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. Пирография өнерімен танысу. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
1081
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Пирография өнерімен танысу. Мектеп:
Күні:Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,тарих.
    ЖоспарланғанУақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 5 минут

    Топқа бөлу2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Қызыл гүлім-ай» би1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»

    Ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдеріҚолдану 8 минут «Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.



    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісіОқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.
    Сергіту сәті 2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу«Қыдырып қайтайық!» биі

    Аяқталуы 20 минутСинтезЕкі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:





    Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
    Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!