Сабақ жоспары: «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» 9 СЫНЫП

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» 9 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бөлім:

Мектеп:

Күні :

Мұғалім:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

 «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;
9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, стильдік ерекшеліктерді білу;

Көпшілігі: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді қолдана білу;

Кейбір оқушылар: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау, өз көзқарасын таныту, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу.

Бағалау критерийлері:

  • мәтіннің мазмұнын түсінеді;

  • мәтіннің мақсатын анықтай алады;

  • негізгі идеяны ашатын тірек сөздерді анықтайды;

  • стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық)

Пәнаралық байланыс:

әдебиет,тарих, география

Осыған дейін меңгерілген білім

Мәңгілік ел құндылығы.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар




Сабақтың басы




















1.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Оқушылармен бірге тұрып “Шаттық шеңберін’ құру. Сабаққа байланысты бір-біріне ақ тілектерін жеткізу.
2.Топтастыру: Суреттер арқылы 4 топқа топтасады, суреттердің мәнін аша отырып тақырыпты болжайды.

«Ой қозғау» әдісі арқылы топқа мына сұрақтар қойылады:

  • Берілген суреттерді не байланыстырады?

  • Осы суреттер қандай идея береді?


Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады.

Менің ойымша..

Себебі

Мен оған мынадай факті келтіремін..

Қорытындылай келе...


Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.

Оқушылар“Шаттық шеңберін’ құрады. Сабаққа байланысты бір-біріне ақ тілектерін айтады.

«Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.






Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады.






Сабақтың тақырыбы, мақсатын анықтайды.





ҚБ














https://www.google.com/search?q=%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+&tbm=isch&ved


Сабақтың ортасы












Мағынаны тану. 1-оқылым мәтінін сызбалар арқылы түсіндіріп кету.

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.

  • Жаһандану деген не?

  • Жолдауда көрсетілген мәселелердің жаһандануға қатысын қалай түсіндіресіңдер?

  • .Біздің елімізде жаһанданудың белгілері бар ма? Қандай?

  • Жаһандану жағдайында ұлттық тәрбиеміз өзгере ме?

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

3-тапсырма. Аудиожазбадан (03. Мп3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру.

  1. Тыңдалым мақсаты қандай?

  2. Мәтіннің негізгі ойын білдіретін қандай ақпараттар берілген?

  3. Тыңдалымда көтерілген мәселе қаншалықты өзекті?

  4. Мәтінде маңызды мәселе ретінде (неге?) көңіл бөлінген.

  5. (Қандай?) фактілер көрсетілген?

  6. Менің қорытынды ойым: .

Дескриптор:

  • Тыңдалым мақсатын анықтайды;

  • Мәтіннің негізгі ойын білдіретін ақпараттарды талдайды;

  • Мәтіндегі көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды;

  • Мәтіндегі көңіл бөлінген маңызды мәселені көрсетеді;

  • Фактілерді анықтайды, дәлелдейді;

  • Қорытынды ой айтады.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысыңдар.

4-тапсырма. Елбасының қанатты сөздерін негізге ала отырып, «Жаһандану дәуіріндегі үштілділік» тақырыбында сұхбаттасыңдар. Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар.

Бағалау, кері байланыс білдіру: топтар бірін – бірі бағалау критерийлері арқылы бағалайды, сындарлы кері байланыс береді.

Оқушылар

1-оқылым мәтінін сызбалар арқылы түсінеді.




















Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.







Оқушылар тыңдалым мәтінін тыңдайды. Аудиожазбадан (03. Мп3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер.





Грамматикалық тақырыпты меңгереді.






Грамматикалық тапсырма орындайды.



Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысады, сұхбаттасады.










ҚБ















ҚБ

















ҚБ















ҚБ





















(Н.Назарбаевтың ­қазақстан халқына

Жолдауы. 2017 жылғы 31 қаңтар)






Сабақтың соңы

2 мин


Рефлексия:

Не қиын болды? Не ұнады? Қандай жаңа мәлімет алдыңдар? Сабақта кім ерекше белсенді болды?

Сабақтан алған әсерлерін 2 жұлдыз, 1тілек әдісімен бағалайды.




Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Қауіпсіздік ережелері









Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?


Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
147
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі