Сабақ жоспары
|
Бөлім: |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні : |
Мұғалім: |
||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды
анықтау; |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, стильдік ерекшеліктерді білу; Көпшілігі: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді қолдана білу; Кейбір оқушылар: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау, өз көзқарасын таныту, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
әдебиет,тарих, география |
||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Мәңгілік ел құндылығы. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
туғызу. Оқушылармен бірге тұрып “Шаттық шеңберін’ құру. Сабаққа
байланысты бір-біріне ақ тілектерін жеткізу. «Ой қозғау» әдісі арқылы топқа мына сұрақтар қойылады:
Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады. Менің ойымша.. Себебі Мен оған мынадай факті келтіремін.. Қорытындылай келе...
Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады. |
Оқушылар“Шаттық шеңберін’ құрады. Сабаққа байланысты бір-біріне ақ тілектерін айтады. «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады.
Сабақтың тақырыбы, мақсатын анықтайды. |
ҚБ
|
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-оқылым мәтінін сызбалар
арқылы түсіндіріп кету.
Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.
3-тапсырма. Аудиожазбадан (03. Мп3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер. Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру.
Дескриптор:
ҚБ ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысыңдар.
4-тапсырма. Елбасының қанатты сөздерін негізге ала отырып, «Жаһандану дәуіріндегі үштілділік» тақырыбында сұхбаттасыңдар. Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар.
Бағалау, кері байланыс білдіру: топтар бірін – бірі бағалау критерийлері арқылы бағалайды, сындарлы кері байланыс береді. |
Оқушылар 1-оқылым мәтінін сызбалар арқылы түсінеді.
Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.
Оқушылар тыңдалым мәтінін тыңдайды. Аудиожазбадан (03. Мп3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды.
Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысады, сұхбаттасады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
(Н.Назарбаевтың қазақстан халқына Жолдауы. 2017 жылғы 31 қаңтар)
|
|||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин
|
Рефлексия: Не қиын болды? Не ұнады? Қандай жаңа мәлімет алдыңдар? Сабақта кім ерекше белсенді болды? Сабақтан алған әсерлерін 2 жұлдыз, 1тілек әдісімен бағалайды.
|
|
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Қауіпсіздік ережелері
|
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?
Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» 9 СЫНЫП
Сабақ жоспары: «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» 9 СЫНЫП
Сабақ жоспары
|
Бөлім: |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні : |
Мұғалім: |
||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды
анықтау; |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, стильдік ерекшеліктерді білу; Көпшілігі: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді қолдана білу; Кейбір оқушылар: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау, өз көзқарасын таныту, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
әдебиет,тарих, география |
||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Мәңгілік ел құндылығы. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал
туғызу. Оқушылармен бірге тұрып “Шаттық шеңберін’ құру. Сабаққа
байланысты бір-біріне ақ тілектерін жеткізу. «Ой қозғау» әдісі арқылы топқа мына сұрақтар қойылады:
Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады. Менің ойымша.. Себебі Мен оған мынадай факті келтіремін.. Қорытындылай келе...
Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады. |
Оқушылар“Шаттық шеңберін’ құрады. Сабаққа байланысты бір-біріне ақ тілектерін айтады. «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады.
Сабақтың тақырыбы, мақсатын анықтайды. |
ҚБ
|
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-оқылым мәтінін сызбалар
арқылы түсіндіріп кету.
Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.
3-тапсырма. Аудиожазбадан (03. Мп3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер. Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру.
Дескриптор:
ҚБ ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысыңдар.
4-тапсырма. Елбасының қанатты сөздерін негізге ала отырып, «Жаһандану дәуіріндегі үштілділік» тақырыбында сұхбаттасыңдар. Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар.
Бағалау, кері байланыс білдіру: топтар бірін – бірі бағалау критерийлері арқылы бағалайды, сындарлы кері байланыс береді. |
Оқушылар 1-оқылым мәтінін сызбалар арқылы түсінеді.
Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.
Оқушылар тыңдалым мәтінін тыңдайды. Аудиожазбадан (03. Мп3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды.
Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысады, сұхбаттасады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
(Н.Назарбаевтың қазақстан халқына Жолдауы. 2017 жылғы 31 қаңтар)
|
|||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин
|
Рефлексия: Не қиын болды? Не ұнады? Қандай жаңа мәлімет алдыңдар? Сабақта кім ерекше белсенді болды? Сабақтан алған әсерлерін 2 жұлдыз, 1тілек әдісімен бағалайды.
|
|
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Қауіпсіздік ережелері
|
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?
Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1.
2.
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
























