Сабақ жоспары: Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бөлім: Жаһандану мәселелері.

Мектеп:

Күні :

Мұғалім:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Қазіргі заманғы жаһандық мәселелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;

9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу.

Сабақ мақсаты:

Барлығы орындай алады:

Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік деректерді түсіну, мәтіннің стильдік ерекшеліктерін ажырату;

Көпшілігі орындай алады:

Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік деректерді салыстыру, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді қолдану.

Кейбіреуі орындай алады:

Мәтін құрылымын сақтай отырып, деректерді салыстыра отырып маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу, өзіндік көзқарас таныту, стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу.

Бағалау критерийлері:

  • Мәтіннің құрылымын сақтайды.

  • Диаграмма/кестедегі деректерді салыстырады.

  • Ақпараттағы маңызды тұстарын анықтап, мәтін құрастырады.

  • стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық)

Пәнаралық байланыс:

әдебиет,тарих, география

Осыған дейін меңгерілген білім

Жаһандану мәселелері

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ Қызығушылықты ояту

1. Берілген сурет бойынша «Жаһандану және жаһандану мәселелеріне» қатысты ой айтады. Сынып жұптарға бөлінеді. Ұсынылған сурет бойынша ассоциация жасайды, жұптық жұмысты таныстырады.

Жетелеуші сұрақтар:

  • Ұсынылған суреттер нені білдіреді?

  • Оларды өзара қандай ұғым байланыстырады деп ойлайсыз? (ұқсастықтары)

  • Олардың біздің өмірімізде маңызы қаншалықты? Олар біздің өмірімізге/тұрмысымызға қаншалықты әсер етті?

  • Бұл логотиптер қандай тақырыпқа байланысты ұсынылды деп ойлайсыз?

  • Слайд суретке ортақ қандай ат/тақырып қояр едіңіз? т.б.

Оқушылар жауабы тыңдалады.

3.Сабақтың тақырыбымен және мақсаттарымен таныстыру.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.



Оқушылар берілген сурет бойынша «Жаһандану және жаһандану мәселелеріне» қатысты ой айтады. Сынып жұптарға бөлінеді. Ұсынылған сурет бойынша ассоциация жасайды, жұптық жұмысты таныстырады.



Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.



ҚБ «Түстер»

Жасыл түс – тамаша жауап!

Сары түс – жақсы жауап!

Қызыл түс – әлі де ізден!





ҚБ «Түстер»

Жасыл түс – тамаша жауап!

Сары түс – жақсы жауап!

Қызыл түс – әлі де ізден!


9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

Сабақтың ортасы

















ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

ЖЖ Тапсырма

1. Берілген екі графиктік мәтіндердің біреуін таңдап, ақпаратты салыстырыңыз.

2. Берілген ақпаратты өңдеп, талдаңыз.

3. Мәтінде берілген барлық ақпаратты қолданып, ойларыңызды толық жазыңыздар.

Мәтінді мұқият оқыңыз. Қазақстанның жаһандану деңгейі қандай? Мәтін ақпараттарын салыстыра отырып, жауап іздеп көріңіз. Ақпаратқа байланысты кітаби-жазба стильдің бір түрін таңдап алып, сол стильде қазіргі заманғы жаһандық мәселелер туралы мәтін құрастырыңыз.

2-сурет

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • Мәтіннің құрылымын сақтайды.

  • Диаграмма/кестедегі деректерді салыстырады.

  • Ақпараттағы маңызды тұстарын анықтап, мәтін құрастырады.

  • стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана біледі.

-Мәтін құрылымын сақтайды;

-Мәтіндегі деректерді салыстырады;

-Маңызды тұстарын анықтап, мәтін құрастырады.

-стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолданады.


ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

4-тапсырма. Кітаби-жазба стильдің бір түрін тыңдап, сол стильде қазіргі заманғы жаһандық мәселелер туралы 5 сөйлем жазыңдар.

1-сөйлем__________________________________________________

2-сөйлем__________________________________________________

3-сөйлем__________________________________________________

4-сөйлем__________________________________________________

5-сөйлем__________________________________________________

Дескриптор:

  • Кітаби-жазба стильдің бір түрін тыңдайды;

  • Сол стильде қазіргі заманғы жаһандық мәселелер туралы

  • 5 сөйлем жазады.

ҚБ

Бекіту сұрақтары. Сұрақтарға жауап беріңіздер.

  1. Жаһандану Қазақстан мәдениеті үшін мүмкіндік пе әлде қауіп-қатер ме?

  2. Қазіргі таңда жаһандану үрдісі Қазақстанға қаншалықты әсер етеді?

  3. Жаһандану үрдісі мемлекетке қандай ОҢ бағыттағы өзгерістер алып келеді?

  4. Жаһанданудың мемлекетке тигізер КЕРІ әсері қандай?

  5. Өзге дамушы елдермен салыстырғанда Қазақстан жаһанданудың әсерінен қаншалықты деңгейге өзгерді.

Берілген екі графиктік мәтіндердің біреуін таңдап, ақпаратты салыстырыңыз.

Берілген ақпаратты өңдеп, талдаңыз.

Мәтінде берілген барлық ақпаратты қолданып, ойларыңызды толық жазыңыздар.







Мәтін құрылымын сақтайды;

-Мәтіндегі деректерді салыстырады;

-Маңызды тұстарын анықтап, мәтін құрастырады.

-стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолданады.



















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.











Грамматикалық тапсырма орындайды.





Бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.





































ҚБ «Түстер»

Жасыл түс – тамаша жауап!

Сары түс – жақсы жауап!

Қызыл түс – әлі де ізден!

























ҚБ «Түстер»

Жасыл түс – тамаша жауап!

Сары түс – жақсы жауап!

Қызыл түс – әлі де ізден!



ҚБ «Түстер»

Жасыл түс – тамаша жауап!

Сары түс – жақсы жауап!

Қызыл түс – әлі де ізден!


9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


















Сабақтың соңы

2 мин



Рефлексия:


« Мозаика» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасалады.

1.Маған ұнаған әрекет

2. Маған қиындық тудырғаны

3. Ұсынысым бар

4.Менің көңіл-күйім



Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Қауіпсіздік ережелері
















Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?


Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2025
212
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі