Материалдар / Сабақ жоспары "Қиял әлемі" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Қиял әлемі" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 5-сынып оқушыларына арналған. Қиял әлемі тақырыбы аясында түсінік алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2024
333
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі

1-2 сабақ

Бөлім: 6


Қиял әлемі

Педагогтің аты-жөні



Күні:



Сынып: 5


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Қиял - адамға тән қасиет

Қиялдауға тән кейбір ерекшеліктер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

(Сөз таптары)

5.2.2.1.лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

5.4.2.2.зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар

арқылы түрлендіріп қолдану. (Сөз таптарының өзара байланысы)

Сабақтың мақсаты


Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды.

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы таниды,

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар

арқылы түрлендіріп қолданады.


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы/ 5 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Ойтүрткі

1-тапсырма. «Ассоциограмма»

Айтылым

2-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.

«Қиял», «қиялдау» сөздерінің мағынасы қандай?

«Арман» мен «қиял» сөздерінің арасында қандай ұқсастық пен айырмашылық бар деп ойлайсың?

Кімді қиялшыл деп ойлайсың?

Қиял-ғажайып ертегісінің кәдімгі ертегіден қандай ерекшеліктері бар?



«Ассоциограмманы» толтырады.

Жаңа сабаққа назарын аударады.








Сұрақтарға жауап береді, өз ойын айтады.




ҚБ


1-2 слайд











3-слайд




Сабақтың ортасы /35 мин






































Оқылым. Айтылым
3-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңдегі негізгі ойды анықта.

Тыңдалым

4-тапсырма. Мәтінді тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орында.



Жазылым. Айтылым.

5-тапсырма. Тыңдалған мәтіннен адам бойындағы қасиеттерді білдіретін сөздерді жазып ал. Мәтінде қандай туынды сөздер бар? Олардың қандай жолмен жасалып тұрғанын айт.












Тілдік бағдар










Жазылым

7-тапсырма. Суретке қарап, «Тәтті қиял» тақырыбына 80-100 сөзден тұратын шағын мәтін жаз. Мәтінде көп мағыналы, ауыспалы мағыналы сөздерді қолдан.

Оқылым

8-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Оқулық, 95-бет

Жазылым

9-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрып жаз.

Мәтіндегі әр бөлікке тақырып қой.

Тірек сөздерді теріп жаз.

Үндестік заңына сай ерекшелігін түсіндір.


10-тапсырма. Оқылым мәтіні бойынша кестеде.гі мысалдарды салыстыр. Қарамен жазылған сөздердің қай сөз табына жататынын анықтап, синонимі мен антонимін табады.


Дескриптор

Өлеңді мәнерлеп оқиды.

Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.











Дескриптор

Мәтінді тыңдайды.

Тыңдалған мәтіннен қасиеттерді білдіретін сөздерді жазады;

Мәтіннен туынды сөздерді табады;

Жасалу жолдарын айтады;

















Тілдік бағдар бойынша түсінік алады.

Сөз таптарын меңгереді.

























Дескриптор.

Мәтін мазмұнын түсінеді.

Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрып жазады.

Мәтіндегі әр бөлікке тақырып қояды.

Тірек сөздерді теріп жазады.

Үндестік заңына сай ерекшелігін түсіндіреді.







Дескриптор:

- Кестедегі мысалдарды салыстырады;

- Қарамен жазылған сөздердің қай сөз табына жататынын анықтайды;

- Сөздің синонимдерін, антонимдерін табады.

ҚБ 1-10





















ҚБ 1-10












ҚБ 1-10







































ҚБ 1-10




4-слайд


















5-слайд















6-слайд











7-слайд

8-слайд















9-слайд









10-слайд











11-слайд













12-слайд

Сабақтың соңы 5мин


Үйге тапсырма.

12- тапсырма. 96- бет

Рефлексия

Кері байланыс

Бүгінгі сабақта не білдің?

Өз ойыңды бес сөйлеммен түйіндеп жаз.




13-слайд

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!