Сабақ жоспары: «Қызыл кітап» поэмасының композициялық ерекшеліктері 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: «Қызыл кітап» поэмасының композициялық ерекшеліктері 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қызыл кітап» поэмасының композициялық ерекшеліктері
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пәні:Қазақ әдебиеті

Ақсуат МБК

Күні:11.04.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Х.Н.

Сынып:11 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰМЖ тарауы:


4-бөлім. Табиғат және адам

Сабақ тақырыбы

«Қызыл кітап» поэмасының композициялық ерекшеліктері

Сабақ негізделген оқу мақсаты

11.1.1.1 - әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин


3 мин






2 мин












3 мин









2 мин


Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.

«Мейірімділік шеңбері» оқушылар бір-біріне сәттіліктер тілейді.

ҚБ. «Қол шапалақтау»


Үй тапсырмасымен жұмыс.

«Серпілген сауал» әдісі. Үй тапсырмасын түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін оқушылардың арасында өткен сабаққа байланысты жоғары деңгейлі сұрақтар қойылады.

1.Поэма неге «Қызыл кітап» деп аталған?

2.Сиреп бара жатқан биоалуантүрлілікті сақтап қалуға өз үлесіңді қалай қосар едің?

3.Поэма идеясының құндылығы неде?

ҚБ. Мадақтау «Жарайсың, керемет»


Тақырыпқа байланысты жүрекше қағаздарға топ атауларын жазып сандықшаға саламын. Оқушылар сандықшадағы жүрекшелерді таңдау арқылы 3 топқа бірігеді.

1-топ: Зерттеушілер

2-топ: Баяндаушылар

3-топ: Ойшылдар

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі

«Болжау» әдісі

Осы суреттер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап, өз ойларын жүйелі түрде жеткізеді.

Рисунок 2 Рисунок 3


Рисунок 4 Рисунок 5

ҚБ. Смайликтер арқылы


Жаңа сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Қазақ әдебиеті оқулығы,

11- сынып,

«Атамұра» баспасы, 2020.

А.С.Ақтанова,

А Қ.Жүндібаева,

Ж.Н.Нұрлыбаева











Қима қағаздар








Сабақтың ортасы 30 мин

5 мин






7 мин






10 мин







































6 мин












2 мин


Ж/Ж. «Бірлескен жұп» әдісі.

Қ.Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының Х бөлімін аудио жазба түрінде тыңдап, мазмұнды өзара талдайды.

ҚБ. Мадақтау «Жарайсың, керемет»


Мәтінмен жұмыс.

Қ.Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасымен үндес болып табылатын әлем жазушыларының шығармаларынан үзінді жазылған парақшалар таратылып беріледі.


Т/Ж.«Шығармашылық ізденіс» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі.

АОвал 2 .«Зерттеушілер» тобы «Үш таған» диаграммасы арқылы әлем жазушылары шығармаларымен үндестігін салыстырады.

Овал 4

Джек Лондон «Ақ азу»


Овал 5

М.Әуезов «Көксерек»




Овал 6

А. Чехов «Аққасқа»







В. «Баяндаушылар» тобы көркемдегіш құралдардың шығарма идеясын ашудағы рөлін айқындайды.

Ерекше әсер еткен өлең жолдары

Ең қатты әсер еткен сөздер

Көркемдегішқұралдардың шығарма идеясын ашудағы рөлі туралы ойым








С. «Ойшылдар» тобы шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Оқиғаның басталуы


Оқиғаның байланысуы


Оқиғаның шиеленісуі


Оқиғаның шешімі


ҚБ. Дескриптор

ҚБ.Бағалау парағы «Екі жұлдыз, бір тілек»


Ж. «Жинақтау» әдісі

Барлық оқушылар шығарма мазмұнындағы құндылықтарды топтастырады.

Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 3

Овал 1

Құндылықтар






Прямая со стрелкой 7



ҚБ.Мадақтау сэндвичі


Кері байланыс. «Бір сөйлеммен» әдісі. Оқушылар бір-біріне сабақ туралы ұсыныстарын жинақтап бір сөйлеммен айтады.









































Сабақтың соңы

5 мин



4 мин








1 мин








«Бір минуттық рефлексия» әдісі

1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________

2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз______________________________

3.Бүгінгі сабақтан түйгенім_______________________________

Үй тапсырмасы:

«Қызыл кітапқа» сен тұратын өлкеңнің қандай аң-құстары, жан-жануарлары, өсімдіктері кіргенін анықтап, таныстырылым жасайды. Шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби сын эссе жазады.

Стикерлер







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
243
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі