Материалдар / Сабақ жоспары "Шабуыл кезіндегі әрекеттер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Шабуыл кезіндегі әрекеттер"

Материал туралы қысқаша түсінік
АӘД пәні бойынша жүргізілетін сабақ жоспарында оқышуларға жаңартылған білім мазмұнына бағытталған тапсырмалар беріледі, сабақты жаңаша өткізу балалардың белсенділіктерін арттырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
660
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Сулеев Ж.К.
Сыныбы: 10Қатысқан оқушылар саны: 20Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыШабуылға дайындалу кезіндегі әрекеттер

Оқу мақсатыШабуылдағы сарбаз, шабуылға дайындалу кезіндегі іс-әрекетерімен таныстыру, жалпы тактикалықдайындық тақырыбын тереңдете түсіндіру.
Сабақтың мақсатыОқушылардың барлығы орындай алады: шабуылдағы сарбаз, шабуылға дайындалу кезіндегі іс-әрекеттерін айта алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: қарудың жарамдылығы және оны ұрысқа дайындау, оқ-дәрінің болуы, жеке қорғаныш құралдары мен жабдықтарының болуын және жарамдылығын айта алады.Оқушылардың кейбірі орындай алады: тапсырмасы бойынша жауынгер бөлімше мен взвод шабуылының объектісін және шабуылдағы қарсылас қимылын, шабуыл бағытын, бөгеттерден өту тәртібін және шабуылдағы қозғалысты нақты түрде елестете алады.
Бағалау критерийлері
  • Оқушылар шабуылға дайындалу кезіндегі іс-әрекеттерін айта алады.
  • оқ-дәрінің жеке қорғаныш құралдары мен жабдықтарының жарамдылығын айта алады
  • бөлімше мен взвод шабуылының объектісін және шабуылдағы қарсылас қимылын, бөгеттерден өту тәртібін орындай алады.
  • Тілдік терминдерГранат, сүңгі, дүм
    Пәнаралық байланысгеография, тарих
    Құндылықтарға баулуЕңбек тәрбиесі, патриоттық тәрбие, өмір бойы білім алу
    Алдыңғы білімТақырып бойынша мәтінді оқып, түсіне алады, талқылайды, инженерлік бөгеттер туралы білімдерін қолданады.
    Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекеттер

    Дереккөздері
    Сабақтың басы





















    Сабақтың ортасы

    Білу

    Түсіну



    Қолдану





    Талдау





















    Жинақтау







    Қызығушылықты ояту кезеңі. Оқушылар берілген суреттер бойынша сынып 2 топқа пазл әдісімен бөлінеді.

    Ұйымдастыру. Взвод командирінен, рапорт қабылдаймын. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, әскери киім нысанын тексеру. Қарулы Күштердің әскерлері топқа бөлемін. Журналистпен сұхбат әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. Журналистті бағалаймын



    «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі арқылы кіші жоба қорғайды. Әр топ ортаға шығып тақырыпты қорғайды. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Сергіту сәті Автоматты бөлшектеу және жинақтау

    Әр топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап береді. ҚБ «От шашу»ЖЖ. «Попс формуласы» әдісі арқылы берілген бейнебаян бойынша жаңа сөздерді қолдану арқылы өмірмен байланыстырып, өз ойыңызды жеткізіңіз.Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » •Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » •Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...»




    1-топ: әскери теңіз күштері2-топ: Құрлық әскерлері Журналист оқушы үйден дайындаған сұрақтарын оқушыларға қояды. Жауап берген оқушыларды өзі бағалайды.

    Оқулықтағы мәтіндеі топтағы білім алушылар бөліп алып оқиды және ортада талқылайдыжәне топпен қорғайды.

    АК-74

    Топтар бір-біріне сұрақтар қояды



































    Өз ойларын дәлелдейді, жинақтайды















    Сабақтың соңыБағалау

    Кері байланыс ЧемоданЕт тартқышҚоқыс жәшігі«Бағалау терезесі» өзін-өзі бағалау

    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейңн ұалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай реттпе сыни сұрақтар беремңн. Оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды орындауға, сол арқылы білімін жетілдіруге м.мкіндік беремін«Екі жұлдыз, бір тілек» және бағалау критерийлері арқылы Кабинеттегі техникалық қауіпсіздік ережесіг сақтау
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсатттары шынайы, қолжетіәмді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиіпайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытұулар болды ма?Сабақ мақсаттары мен тақырыптары түрлі әдісті пайдалана отырып, оқушылардың логикалық ойлау тапсырмалары арқылы өздері ойлап табуларына мүмкіншілік жасалды. Сабақ мақсаты шынайы және қолжетімді болды. Сабақта саралау тапсырмалары дұрыс құрылған, себебі, Блум таксономиясына салынған. Сабақ кезеңдеріне уақыт тиімді құрылған.
    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен
  • «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдәсі
  • Оқушылардың бағалауы
  • Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?
  • Оқушылардың қалыптастырушы бағалауды жоғары деңгейде түсініп қолдануы














  • Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!